(Online) baardenshops

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Idd een fijne webshop. Waarschijnlijk één van de besten in NL. Zo niet dé beste!

Ik kan nog redelijk teren op mijn collectie, maar het begint nu wel weer te kriebelen. :)
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Idd een fijne webshop. Waarschijnlijk één van de besten in NL. Zo niet dé beste!

Ik kan nog redelijk teren op mijn collectie, maar het begint nu wel weer te kriebelen. :)
Inderdaad een hele fijne shop.
De enigste baardolie die ik nog mis zijn de geurtjes van OnsMannen.
Als zij die in hun assortiment zouden opnemen, hoef ik nooit meer naar andere shops (binnen NL). :)>;)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Kun je eens een reviewtje maken van de oliën van OnsMannen? Misschien de vergelijking maken met de oliën van DGSC, die bij de meeste wel bekend is?
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Kun je eens een reviewtje maken van de oliën van OnsMannen? Misschien de vergelijking maken met de oliën van DGSC, die bij de meeste wel bekend is?
Pffff.... Daar zeg je me wat.
Ik...en een review schrijven...., nog nooit gedaan.
En vergelijken met DGSC is ook geen optie, omdat ik die nog nooit in huis heb gehad.
Maar ik zal mijn best doen, om er één proberen te maken.
 

Bee1984

Baard
Ik moet me hier wel bij @RonnieDoorzon aansluiten wat betreft OnsMannen in het assortiment.
Ik heb daar nu nog maar 1 olie van. De Classic. Gewoon lekker rustig geurtje die wel heel erg goed aansluit bij hun beardsoap!
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Ik moet me hier wel bij @RonnieDoorzon aansluiten wat betreft OnsMannen in het assortiment.
Ik heb daar nu nog maar 1 olie van. De Classic. Gewoon lekker rustig geurtje die wel heel erg goed aansluit bij hun beardsoap!
Die heb ik nog niet gehad.
Maar de "Old Soul" van OnsMannen is tot nu toe mijn nr. 1 van alle baardoliën.
Met een goede 2de plaats voor de beardtonic van Dr. K.
Maar dat is mijn persoonlijke keus.
Voor ieder is dat weer anders.
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
www.mijnbaard.nl heeft steeds meer aanbod. Jonge jonge.. wat een fijne blikjes baardbalsem zijn er bij gekomen.! (Y)

Inderdaad nieuwe blikjes, waarvan het altijd weer spannend is om te weten hoe dit spul ruikt en smeert.
-Maaaaarrrr, in de webshop staat het ingedeeld bij de baardoliën.
Is dit vanwege het feit dat er ''Dry-Oil op de blikjes staat?

Overigens net weer een bestelling gedaan bij deze shop.
De (100ml) XL Tonic van Dr. K.
En ik ga voor het eerst de baardolie van DGSC (Original) eens proberen.
Uiteraard met (alweer) een gratis kam.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja ik zag het staan, dry oil. Daar zal het mee te maken hebben. Maar verkeerd in vaste toestand vanwege de beeswax, dus zal gewoon een balsem zijn.. :)

Elke keer zo'n gratis kammetje is ook wel leuk. Kun je wat verschillende maten uitproberen..:D
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik kwam eerder vanavond in een Facebook post van debaard.nl een link tegen naar die shop. Baardshop.nl is nu ook tijdelijk down, en er wordt verwezen naar die shop als vervanger.

Volgens mij heeft het dus hetzelfde team erachter staan.
Logo's lijken ook redelijk op elkaar.

" debaardshop.nl is even niet bereikbaar. We zijn de website aan het overzetten naar een nieuwe hosting. We verwachten dat we aan het einde van de dag weer gewoon bereikbaar zijn.

In de tussentijd verwijzen we je door naarwww.mansly.com. Hier kan je gewoon alle baardproducten bestellen die ook op debaardshop.nl beschikbaar zijn. Ook hier verlenen we dezelfde vertrouwde service.

Klik op het logo om naar Mansly te gaan en we zien jullie daar."
 

Sander

beards be like...
Ah, wist ik niet. Ze gaan dus wat breder. Slim denk ik. Ze zijn schijnbaar bang dat de baarden-hype over is en richten zich liever op mannen in het algemeen. Slim!
 
Banner image
Top