(Online) baardenshops

Sander

beards be like...
Volgens mij gebruiken veel van jullie (naast de eigengemaakte producten) ook gewoon gekochte oliën/waxen/zeepjes/etc. Waar kopen jullie deze dan meestal? Bij een barbier/kapper, of toch online? En bij welke (online) winkel dan? Ik wil zelf toch wel wat gaan halen (bij voorkeur online).

En belangrijker misschien, waarom kopen jullie daar?
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ik heb zelf onlangs bij De Baardshop (http://www.debaardshop.nl/) besteld, online.
Was voor mij de eerste keer dat ik iets van deze producten aanschafte dus ik heb geen
vergelijkende sites of winkels, de reden dat ik daar heb gekocht is dat zij op voorraad
hadden wat ik wilde hebben, snel geleverd en keurig verzorgd.
Er zullen op zeker meer medeforumleden zijn die je meer informatie kunnen geven,
ik blijf voor die reden dan ook dit topic volgen, succes.

Groeten Hans
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
www.baardwinkel.nl
Daar haal ik meestal mijn spul. 1x iets gekocht via de online shop van Damn Good Soap.

De baardwinkel is gewoon vriendelijk en snel. En de prijzen zijn gemiddeld.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Paar keer inderdaad ook via http://www.debaardshop.nl/ besteld.

Ik probeer dat tot een minimum te beperken omdat er van uit België een te groot bedrag aan verzendkosten bij komt :confused:.

Meestal koop ik dus baardzeep en af en toe olie bij de barbier zelf als ik ga voor mijn maandelijkse bezoekje.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Mijn Oak baardborstel heb ik uiteindelijk bij de baardwinkel.nl besteld. Deze was net ff iets goedkoper (ook qua verzendkosten) dan debaardshop.nl.
Viel me bij het registreren op dat baardwinkel van dezelfde eigenaar is als jackz.nl die volgens mij nog een wat breder assortiment heeft.

Debaardshop.nl is wel bezig met het assortiment aan het verbreden, dus best kans dat ik daar ook nog eens terecht kom.

Mijn kammen, baardzeep en baardolie heb ik bij Damn Good soap besteld. Vind ik een mooi bedrijfje, waar de liefde voor het vak van af spat. Heeft absoluut mijn sympathie. Is daarentegen niet heel goedkoop.

Mijn Beardwax (precieze naam is me even ontschoten, maar tis die met die beer, type woodland )komt bij een niet nader te noemen barbier vandaan waar ik vanaf nu niet meer kom)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
We noemen geen namen...:p:D

Precies! Wellicht had de beste man gewoon een slechte dag.

Ik kom er niet meer, maar dat betekent niet dat hij of zijn klandizie hier op internet hoeft te lezen dat hij zijn vak niet verstaat. Dat kan best gevolgen hebben.
 

Sander

beards be like...
Nou ja, ik vind ook dat slechte ervaringen online moeten mogen komen. Zo waarschuw je anderen voordat zij straks ook een verpeste baard hebben.
 

Yannick

Baard
jackz.nl
mijn enige ervaring op baardgebied.
erg persoonlijk met een leuk handgeschreven kaartje netjes verpakt etc
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Op de B4men Lifestyle blog kwam ik een reclame tegen voor de baardshop http://www.mijnbaard.nl/.

Als ik het assortiment zo bekijk dan zie ik dat ze naast het bekende aanbod, zoals bijvoorbeeld de Oak baardborstel (iets goedkoper trouwens als bij ander (web)shops), Damn Good Soap en Mr Bear Family baardolien en balsems, ook wat andere merken voeren die ik nog niet in veel andere Nederlandse shops ben tegen gekomen.

Ze hebben ook van het eigen merk een baardolie die zeer betaalbaar is.

Ik heb geen ervaring met service en verzending, maar vooralsnog wordt ik wel enthousiast van de prijzen en het aanbod.
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Volgens mij zijn het twee verschillende namen voor hetzelfde product. Net zoals, volgens mij beardwax en beardbalm ook hetzelfde is.
Maar ik kan het mis hebben.

Edit:
De ingrediënten laten zien dat het hier ook gewoon om de olie gaat:

Apricot kernal oil (Prunus armeniaca), Jojoba oil (Simmondsia chinensis), Almond oil (Prunis dulcis), Avocado oil (Persea americana)
Grapeseed oil (Vitis vinifera) Pepermint (Mentha piperita) Lavender (Lavendula angustifolia), Rosemary (Rosmarinus officinalis)
 
Laatst bewerkt:

Sander

beards be like...
Ok, dacht het omdat ze dit aangeven:
De basis is gemaakt van een mix van oliën die net even minder vet zijn dan vergelijkbare baardoliën. Onze baardtonic bevat alleen puur natuurlijke ingrediënten.
[DOUBLEPOST=1423653136][/DOUBLEPOST]Overigens is hun assortiment wel echt een stuk groter dan andere shops zeg. Ook van de bekendere merken meer keuze. Cool!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja wordt gewoon olie mee bedoeld..

Dat spul van Honest Amish lijkt me wel wat! :)
[DOUBLEPOST=1423654557][/DOUBLEPOST]Toch wordt er op de website wel beweerd dat balsem en wax niet hetzelfde is. De balsem is een soort vaste vorm van baardolie en de wax echt ter versteviging.
Maar ik neem aan dat de balsem ook lichtelijk verstevigt.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top