Nilltris gaat voor een jaar

Macx

Baardaap
Bedankt voor je feedback! Wordt gewaardeerd!
Het is dat ik met mezelf heb afgesproken om niet te scheren (dus ook niet bijtippen) tot mijn volgende verjaardag. Grote kans dat ik dat niet ga redden hoor maar het is nu wel erg vroeg al om toe te geven.

Zo dacht ik er ook over en tot nu toe geen haartje vanaf geknipt, ik dacht ik laat alles gewoon maanden groeien en na vier maanden of zo dan ga ik wel nadenken wat ik wil qua model en zal er een afspraak gemaakt worden met een barbier. Ik ben nu ook al een 10 of 11 weken op reis.
Ik vind het bij jou ook wel mooi staan die lage hals, dus het is ook echt een persoonlijke smaak wat dat betreft.
[DOUBLEPOST=1645138437][/DOUBLEPOST]Je hebt al een mooie baard man, ik ben benieuwd wanneer je naar de barbier gaat en hoe het er dan uitziet.
 

Nilltris

Baard
Excuses dat ik zolang niks van me heb laten weten. Het maken van update foto’s is een beetje op de achtergrond geraakt maar de baard gaat nog steeds goed! Tot op heden nog maar een enkele keer gedacht aan scheren maar gelukkig niet uitgevoerd.

De baard lijkt nu wel minder hard te groeien. Mijn dochter (2 jaar oud nu) vind het geweldig. Ze gaat graag op de ‘baardwip’ waarbij ze met beide handen mijn baard vasthoudt en we heen en weer gaan alsof ze op een wip zit. Ook wilt ze graag de baard ‘mooi maken’ met een kam. Hoe dan ook: hier is dag 227, foto’s genomen op zaterdag 7 mei 2022.

CECE4AE1-1367-4C98-8762-098CE89DF2B6.jpeg A3684EF0-7A04-4EB9-8903-FF2AC08367FD.jpeg 36A97184-3196-4E18-94B3-C4CD7B7D3907.jpeg
 

Peter1960

Baard
Excuses dat ik zolang niks van me heb laten weten. Het maken van update foto’s is een beetje op de achtergrond geraakt maar de baard gaat nog steeds goed! Tot op heden nog maar een enkele keer gedacht aan scheren maar gelukkig niet uitgevoerd.

De baard lijkt nu wel minder hard te groeien. Mijn dochter (2 jaar oud nu) vind het geweldig. Ze gaat graag op de ‘baardwip’ waarbij ze met beide handen mijn baard vasthoudt en we heen en weer gaan alsof ze op een wip zit. Ook wilt ze graag de baard ‘mooi maken’ met een kam. Hoe dan ook: hier is dag 227, foto’s genomen op zaterdag 7 mei 2022.

Bekijk bijlage 21878 Bekijk bijlage 21879 Bekijk bijlage 21880
Gaat goed, nog even volhouden en dan verdwijnt de gedachte aan scheren volledig. Mooi zo!:)>:)>:)>
 

tijn

Zware baard
Excuses dat ik zolang niks van me heb laten weten. Het maken van update foto’s is een beetje op de achtergrond geraakt maar de baard gaat nog steeds goed! Tot op heden nog maar een enkele keer gedacht aan scheren maar gelukkig niet uitgevoerd.

De baard lijkt nu wel minder hard te groeien. Mijn dochter (2 jaar oud nu) vind het geweldig. Ze gaat graag op de ‘baardwip’ waarbij ze met beide handen mijn baard vasthoudt en we heen en weer gaan alsof ze op een wip zit. Ook wilt ze graag de baard ‘mooi maken’ met een kam. Hoe dan ook: hier is dag 227, foto’s genomen op zaterdag 7 mei 2022.

Bekijk bijlage 21878 Bekijk bijlage 21879 Bekijk bijlage 21880
Scheren???? Wat is dat???? Ziet er goed uit je baard. En ja als de baard wat langer is valt het minder ip dat hij groeit denk ik. Maar scheren nee joh
 
Banner image
Top