Nieuwe Roodbaard

Weeble

Volle Baard
Ai, iets te ver doorgeschoten bij het bijwerken van mijn wanglijn!:confused:
Ik twijfelde even of ik de hele handel er af zou scheren en opnieuw te beginnen.
Toch maar gekozen om aan de andere kant hetzelfde te doen om er maar een Nottingham stijl van te maken.

Nottingham.png

Oorspronkelijk was dit de stijl waar ik voor wilde gaan toen ik mijn baardreis begon, maar ik ga toch weer haar kweken op de wangen.
Ach je moet ook een keer iets uitproberen in je leven, plus het groeit toch weer aan!:)
 

Ardjan

Baardaap
Oooooei, da's balen hè :(, maar wees gerust, ook dit misstaat je niet. :)
Tóch wel apart, dat je met een 'doorschieter' bij je oorspronkelijk doel bent uitgekomen. o_O (Y)
 

Nib85

Volle Baard
Zonde, maar gelukkig groeit het zo weer aan.
Dit misstaat ook niet als het zo kan beoordelen.

Op welke lengte trim jij je baard overigens altijd?
 

Pim

Baard
blijft altijd een risico vooral met een tondeuse. Maar zoals al eerder is gezegd staat je niet slecht. Gelukkig voor je het weet heb je weer volle wangen.
 

Hartenheer

Zware baard
Ik heb het met mijn halslijn gehad.
Te kort gehouden, gelukkig groeit de rest er weer overheen.
Maar toch jammer, mijn baard had een stuk voller kunnen zijn.
 

Kale666man

Baardaap
Dat is het mooie van dit forum.
Ik vind het wel mooi hoor en hou zelf meer van het wilde uiterlijk.
Maar keurig gedaan en neem aan dat je het zelf ook mooi vind want dat is het allerbelangrijkste en trots bent om dat te laten zien ook.
Een dikke voldoende van mij.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik heb nu honderd keer heen en weer zitten switchen, maar ik kan geen keus maken; het staat je allebei goed.
De "oude" stijl, was meer de ruige houthakker-look, de "nieuwe" stijl de modieuze hipster.
Is het mogelijk om links de "oude" stijl en rechts de........nee, laat maar.:D
 

Weeble

Volle Baard
Ik heb nu honderd keer heen en weer zitten switchen, maar ik kan geen keus maken; het staat je allebei goed.
De "oude" stijl, was meer de ruige houthakker-look, de "nieuwe" stijl de modieuze hipster.
Is het mogelijk om links de "oude" stijl en rechts de........nee, laat maar.:D

We kunnen ook settelen voor de 'ruige hipster' of 'modieuze houthakker' :)
 
Banner image
Top