Nieuwe Roodbaard

Weeble

Volle Baard
Na een paar jaar met een driedaags-baardje rond te hebben gelopen, heb ik eindelijk besloten om mijn baard langer te laten groeien.
Ziehier het resultaat van een kleine 3 weken sparen (met een klein beetje onderhoud):


Baard links.jpg Baard rechts.jpg Baard voor.jpg

Momenteel gebruik ik nog geen speciale shampoos of oliën, maar wel af en toe baardenwax om het een beetje in model te houden (het krult!).
 
Laatst bewerkt:

PerryS

Baard
Succes! Zelf zou ik de wangen een tijdje laten groeien en kijken wat daar uit te halen valt. Verder ziet het er keurig uit(Y)
 

Weeble

Volle Baard
Succes! Zelf zou ik de wangen een tijdje laten groeien en kijken wat daar uit te halen valt. Verder ziet het er keurig uit(Y)

Thanks mate! Nu het allemaal wat langer groeit kijk je toch wat vaker naar de spiegel, dus wie weet of ik meer laat staan...!
 

vonchipka

Baard
Oei.. ik dacht eerder aan lady Marion
:p:D:)>
nee jong... enkele maanden afblijven.
maar dan ook afblijve´met alles.en nog wat.
En binnen 3 maanden herken je je eigen babyface niet meer....
 

Weeble

Volle Baard
Foto's van week 4:

Week 4 - 1.jpg Week 4 - 2.jpg Week 4 - 3.jpg

Deze week had ik (ook op advies van andere leden) het haar op mijn wangen laten staan. Ik ben wel benieuwd of mijn baard kan upgraden naar Baard 2.0:)>
 

Lei

Baard
Volgens mij heb je best een goede dekking op je wangen. Dat groeit vanzelf dicht als je er maar niet aan gaat zitten trimmen.
 

Weeble

Volle Baard
Week 7, tijd voor een update!

Week 7 - 1.jpg Week 7 - 2.jpg Week 7 - 3.jpg

Dekking op de wangen wordt steeds beter. Ik kijk zelf alweer uit naar de komende weken:D
 
Banner image
Top