Nieuw hier

B

BrotherBeard75

Guest
Wat hebben die barbiers toch altijd?
Als je zegt een beetje de puntjes eraf en hem wat opfrissen, scheren ze je kaaklijn helemaal naar beneden, of zitten ze alles te milimeteren en is je baard voor de helft verdwenen.
Mijn raad is, doe als ik en leef het zelf.
Ik ging soms ook naar de barbier, maar die doen meestal uiteindelijk hun eigen zin.
Als je jou baard jaren zal dragen en zelf bijwerken, zal je uiteindelijk weten waar je het best mee staat. En dat te veel geprul en voor de spiegel staan niet nodig is.
Je gaat vanzelf ondervinden wat het best werkt voor u.
Alvast succes ermee!
 

Texman

Koning Baard
Ik ben het helemaal eens met @BrotherBeard75 ,
Ik zie hier veel baarden langs komen die veel te kort zijn getrimd en dat is echt jammer.
Ik ga nooit naar een barbier omdat ik het zelf kan. 3 jaar gelden ben ik een keer naar Schorem geweest in Rotterdam omdat ik dat cadeau kreeg van collega.
Ik vond het helaas geen goede ervaring en doe het dus nooit meer.
 

Baardwannahave83

Stoppelbaard
Ik ben het helemaal eens met @BrotherBeard75 ,
Ik zie hier veel baarden langs komen die veel te kort zijn getrimd en dat is echt jammer.
Ik ga nooit naar een barbier omdat ik het zelf kan. 3 jaar gelden ben ik een keer naar Schorem geweest in Rotterdam omdat ik dat cadeau kreeg van collega.
Ik vond het helaas geen goede ervaring en doe het dus nooit meer.

Mmmm en dat terwijl ik uit aan het kijken ben naar een knip beurt bij Schorem na 4 maanden groeien. Ik denk aan een bezoek aan Schorem zo half april. Dan ben ik 4 maandjes op weg en was ik van plan om daar te genieten van de te gekke omgeving en het concept waar ik veel over gezien heb. Wat viel jou precies tegen Texman?

Het lijkt wel of ik hier overal terug zie dat je alleen naar een barbier kan gaan wanneer je met een doorgeladen dubbelloops jachtgeweer tegen de barber zegt; een klein stukkie graag ;)
 

Texman

Koning Baard
Mmmm en dat terwijl ik uit aan het kijken ben naar een knip beurt bij Schorem na 4 maanden groeien. Ik denk aan een bezoek aan Schorem zo half april. Dan ben ik 4 maandjes op weg en was ik van plan om daar te genieten van de te gekke omgeving en het concept waar ik veel over gezien heb. Wat viel jou precies tegen Texman?

Het lijkt wel of ik hier overal terug zie dat je alleen naar een barbier kan gaan wanneer je met een doorgeladen dubbelloops jachtgeweer tegen de barber zegt; een klein stukkie graag ;)
Wat ik vond tegenvallen dat je geen afspraak kan maken en dat je daardoor heel lang moet wachten tot dat je aan de beurt was.
De jongen die mij knipte had meer belangstelling voor het maken van grappen met zijn collega's dan voor mij.
Ik ging de zaak uit met een veel te hoge halslijn. Toen ik daar wat van zij was het antwoord dat dat zo hoorde.
Het heeft mij zeker 3 maanden gekost om dat weer goed te krijgen.
Wat ik hiervan heb geleerd dat je veel dwingender moet zeggen wat je wil.
Het is gelukkig niet zo dat alle barbiers het niet goed doen. Er zijn gelukkig ook goede.
 

tijn

Zware baard
Wat ik vond tegenvallen dat je geen afspraak kan maken en dat je daardoor heel lang moet wachten tot dat je aan de beurt was.
De jongen die mij knipte had meer belangstelling voor het maken van grappen met zijn collega's dan voor mij.
Ik ging de zaak uit met een veel te hoge halslijn. Toen ik daar wat van zij was het antwoord dat dat zo hoorde.
Het heeft mij zeker 3 maanden gekost om dat weer goed te krijgen.
Wat ik hiervan heb geleerd dat je veel dwingender moet zeggen wat je wil.
Het is gelukkig niet zo dat alle barbiers het niet goed doen. Er zijn gelukkig ook goede.
Ja ben het helemaal met je eens. Het blijft moeilijk blijkbaar om goed geknipt terug te komen. Ook ik heb al een paar keer een mindere knipsessie gehad. Nou komt het denk ik hier ook door het verschil in haar. Maar das mijn idee hoor. In Spanje hebben ze ander haar dan in Nederland. Maar goed daarom laat altijd wat fotos zien hoe ik het ongeveer wil hebben. Maar het blijft een risico hahahahaha. Maar om het nou zelf te proberen?????? Nee zo erg is het nog nooit mislukt hahahaha
 

Laurent1965

Zware baard
Wat ik vond tegenvallen dat je geen afspraak kan maken en dat je daardoor heel lang moet wachten tot dat je aan de beurt was.
De jongen die mij knipte had meer belangstelling voor het maken van grappen met zijn collega's dan voor mij.
Ik ging de zaak uit met een veel te hoge halslijn. Toen ik daar wat van zij was het antwoord dat dat zo hoorde.
Het heeft mij zeker 3 maanden gekost om dat weer goed te krijgen.
Wat ik hiervan heb geleerd dat je veel dwingender moet zeggen wat je wil.
Het is gelukkig niet zo dat alle barbiers het niet goed doen. Er zijn gelukkig ook goede.
Helemaal mee eens, heb weleens soortgelijke ervaringen opgedaan, komt er een grietje met een kort rokje naar binnen ben je totaal niet meer interessant, ze lopen gewoon weg en laten ze je zo 5 minuten of langer midden in een beurt wachten..., om daarna snel te worden afgeraffeld, want je tijd is bijna om.
Ik heb weleens gezegd, kan het wat klantgerichter?, kreeg als antwoord, dat is ons concept, dan moet je maar naar zo'n doorsnee "ouwelullenkapper" ( NB, niet mijn woorden ), nooit meer teruggegaan.
Een andere keer hier net over de Belgische grens naar een bekende trendy barbier, vrouwen verboden, whiskey en harde muziek all over the place, 1,5 uur gewacht op een doorgezakte kapotte chesterfieldbank, afspraak maken niet mogelijk, norse vent, binnen 15 minuten klaar, resultaat om te huilen....
Ik houd mij nu aan een vast adres, 2 komen mij daar aan mijn baard, weten precies wat ik wil, verder niemand.
Ik ben veel assertiever geworden de laatste jaren, je zult wel moeten.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top