Nieuw hier

berendgr

Volle Baard
Troost je @Eric65 bij een langere baard zit bij velen de baard niet meer zo perfect als toen hij korter was .Misschien s'morgen in model föhnen kan helpen .En wat zeker helpt daarna niet meer in de spiegel kijken ( me zelf ook schuldig aangemaakt ) . Verder ben ik met bovenstaande eens ,mooie baard en zeker niet inkorten .
 

Texman

Koning Baard
Ha @Eric65,
Ik ben het eens met mijn voorgangers je hebt gewoon een mooie baard.
Soms lijkt het dat er niet zoveel groei in zit, ik bespeur dat bij mijn eigen baard ook wel eens.
Vooral in de winter lijkt hij stil te staan maar in de zomer is het juist weer andersom.
Ik zou me er niet te veel zorgen over maken ;).
 

Eric65

Baard
Ha @Eric65,
Ik ben het eens met mijn voorgangers je hebt gewoon een mooie baard.
Soms lijkt het dat er niet zoveel groei in zit, ik bespeur dat bij mijn eigen baard ook wel eens.
Vooral in de winter lijkt hij stil te staan maar in de zomer is het juist weer andersom.
Ik zou me er niet te veel zorgen over maken ;).

Het is niet dat hij niet wil groeien, integendeel. Probleem is (en tis maar hoe je het bekijkt of het een probleem is in deze tijd) dat als de baard op deze lengte is ik hem niet meer in model krijg en hij wild alle kanten opspringt. Waarop ik de tondeuse neem en er weer een stuk afhaal.
Gezien de ‘sociaal arme’ tijd waar we nu in verkeren vanwege Corona toch eens doorzetten en de wilde baarden tijd uitzitten totdat de lengte is bereikt dat het geheel weer plooibaar wordt.
[DOUBLEPOST=1586632292][/DOUBLEPOST]
Maar toen he de foto maakte had je zéker géén Bad Beard Day! Hij ziet er perfect, mooi en vol uit. Stoere, stevige baard, niets mis mee! Misschien ben je zelf iets te kritisch?
Gewoon genieten van zo'n goeie baard, dat is wat je moet doen! :)>(Y)(Y)
Dank je
 

Texman

Koning Baard
Ha @Eric65 ,
Zo had ik het niet begrepen maar om echt meer lengte te krijgen moet hem inderdaad flink laten door groeien.
Het wordt dan weer een tijdje minder verzorgt maar het is niet anders ;)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Heel herkenbaar, dus lees het topic van mijn martelgang maar eens, waarbij mijn baard ook nog eens de bocht om ging, toen ik op dezelfde lengte baard zat, als jij nu.
Erger je er maar niet aan, want het komt goed en jij krijgt een lange, mooie baard.
:)>(Y)
 
De baard op de foto's vind ik echt een hele ruige baard! Mooi die kleurverschillen.
Mogelijk heb je de neiging (zoals volgens mij bijna alle baarddragers) om heel kritisch over je eigen baard te zijn. Zelf zie je ieder haartje dat (volgens jou) niet zit zoals het zou moeten zitten. Maar dat ziet een ander niet.

Wees trots op dit exemplaar want ik weet zeker dat er enorm veel mannen jaloers op zijn!

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

Eric65

Baard
Heel herkenbaar, dus lees het topic van mijn martelgang maar eens, waarbij mijn baard ook nog eens de bocht om ging, toen ik op dezelfde lengte baard zat, als jij nu.
Erger je er maar niet aan, want het komt goed en jij krijgt een lange, mooie baard.
:)>(Y)
Je topic gelezen.... er staat me dus nog wat te wachten. En wederom, geduld, geduld, geduld.
Ik hoop wel dat die ‘bocht’ bij mij spoedig uitzakt. Al vrees ik van niet.
Wel een leuk om je topic te lezen ProfessorMelchior, het geeft de burger weer moed ;)
 
B

BrotherBeard75

Guest
Heb je topic net gezien gelezen.
Mooie baard heb je!
En ik denk dat het bij de meeste van ons zo is...Het dilemma van kort en verzorgd of lang en steeds producten moeten smeren en föhnen om hem fatsoenlijk te krijgen.

Ik ben er in elk geval al lang uit..Een 15mm tot 25mm max. Dat werkt bij mij het beste.

Ik ben benieuwd om nog eens een update van je te zien.
En wat je nu van lengte hebt.
 
Banner image
Top