Nieuw hier

Eric65

Baard
Zit inmiddels op lengte dat ik begin te twijfelen. Of door laten groeien en langer laten worden. of de lengte die ik nu bereikt heb, met als gevolg moeilijker in toom te houden. Of een stuk korter, piekt niet alle kanten op en ziet er netter uit.
Vind het zelf onderhouden niet echt makkelijk. Vooral de coördinatie spiegel, links, rechts is lastig. Barbier om de 3 a 4 weken is toch ook vrij prijzig.
Hier 3 foto’s zoals de baard er nu uitziet.

EAE0F990-3F18-4577-AB48-D257F8B0DC8E.jpeg

2EE7A864-2F89-4FBD-A499-38D10908F6B5.jpeg

D5E00A33-A4AD-453A-895C-0D7ECCF4CDBB.jpeg
 

Texman

Koning Baard
Ha Eric,
Je hebt een prachtige baardgroei en ook een waarmee veel mogelijk is.
Hoe langer je hem laat groeien hoe meer werk je er aan krijgt dus dat moet je er wel voor over hebben.
Maar als je tevreden bent met hoe hij er nu uitziet dan is het prima en hoef je hem alleen maar bij te houden op deze lengte.
Ik doe dat iedere week en is daar door juist weinig werk. Zoals hij er nu uit ziet staat hij je ook erg goed en hoewel je het lastig vind om hem zelf te onderhouden zie ik wel dat het je prima lukt (Y)(Y)(Y).
De handigheid komt vanzelf je moet het gewoon een tijdje gedaan hebben.;)
Groet Texman:)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik herken de problematiek!
We hebben eenzelfde soort groei en haarvorm vandaar. Je zit nu net op een lengte,dat het haar de hoek om wil (zie het de Professor in wording topic) en dat is nauwelijks in vorm te houden. Iets langer laten groeien en het probleem lost zichzelf op.
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ik herken de problematiek!
We hebben eenzelfde soort groei en haarvorm vandaar. Je zit nu net op een lengte,dat het haar de hoek om wil (zie het de Professor in wording topic) en dat is nauwelijks in vorm te houden. Iets langer laten groeien en het probleem lost zichzelf op.

Precies! Dit is een stadium in de groei waar je even doorheen moet. Laat je dus niet verleiden om in te grijpen, het wordt met wat extra groei stukken beter en makkelijker in model te krijgen! Je baard ziet er op de foto's trouwens fantastisch uit! :)>(Y)
 

Eric65

Baard
Ha Eric,
Je hebt een prachtige baardgroei en ook een waarmee veel mogelijk is.
Hoe langer je hem laat groeien hoe meer werk je er aan krijgt dus dat moet je er wel voor over hebben.
Maar als je tevreden bent met hoe hij er nu uitziet dan is het prima en hoef je hem alleen maar bij te houden op deze lengte.
Ik doe dat iedere week en is daar door juist weinig werk. Zoals hij er nu uit ziet staat hij je ook erg goed en hoewel je het lastig vind om hem zelf te onderhouden zie ik wel dat het je prima lukt (Y)(Y)(Y).
De handigheid komt vanzelf je moet het gewoon een tijdje gedaan hebben.;)
Groet Texman:)>
Dank je. Ik blijf oefenen (Y)
[DOUBLEPOST=1582399735][/DOUBLEPOST]
Deze leeuw vroeg zich dat ooit ook af; en moet je eens kijken wat een stoere bink het nu is! :D

Bekijk bijlage 14836

Twijfelen is dus niet nodig! ;)
Prima baard en baardgroei!
Staat je super! :)>(Y)
Nou nou wat een vergelijking, ik kleur er van. Het stoere is wel leuk maar zo stoer wil ik het toch ook weer niet maken.
[DOUBLEPOST=1582401977][/DOUBLEPOST]
Ik herken de problematiek!
We hebben eenzelfde soort groei en haarvorm vandaar. Je zit nu net op een lengte,dat het haar de hoek om wil (zie het de Professor in wording topic) en dat is nauwelijks in vorm te houden. Iets langer laten groeien en het probleem lost zichzelf op.
Leuk om je topic ‘De Professor in wording!’ te lezen. En mooi om te zien hoe je baard in de loop van de tijd vorm kreeg. Vooral,het stukje over de 4 maanden klinkt bekend. Ben nu zelf de 4 maanden voorbij en merk hetzelfde. Kortom een goede stimulans om door te zetten. En wat betreft dat niet barbier bezoeken, dat voorbeeld ga ik denk ik ook eens volgen. Bedankt!
[DOUBLEPOST=1582402008][/DOUBLEPOST]
Schitterende baardgroei! Ik zou het door laten groeien. Even door de zure appel heenbijten!
Dank je
[DOUBLEPOST=1582402064][/DOUBLEPOST]
Precies! Dit is een stadium in de groei waar je even doorheen moet. Laat je dus niet verleiden om in te grijpen, het wordt met wat extra groei stukken beter en makkelijker in model te krijgen! Je baard ziet er op de foto's trouwens fantastisch uit! :)>(Y)
Dank je wel. Ik heb weer genoeg voer om door te zetten.
 

Eric65

Baard
Op de een of andere manier kom ik maar niet voorbij een bepaalde lengte. Ja en ik weet het, gewoon door laten groeien. Probleem is dan de BBD (Bad Beard Day), maar dat dagelijks. En wat ik er ook aan ‘hold’ spul insmeer resultaat is een vette telefoon en een baard die alle kanten op piekt en eruit ziet als een zwerversbaard. De twee zijkanten van mijn kin krullen naar binnen waardoor de ene kant langer lijkt dan de anderen en het een grijze geitensik lijkt. Nog maar te zwijgen over het rokje effect aan de kaaklijn waar het naar buiten krult. Kortom het zal wel geen lange baard worden. Voordeel, hij is vol, geen kale plekken.
 

Bijlagen

  • BDE11A6D-2EB8-46CD-AB19-6FA60662EE1D.jpeg
    BDE11A6D-2EB8-46CD-AB19-6FA60662EE1D.jpeg
    133 KB · Weergaven: 34
  • 78FDF883-91F9-4FB9-AA49-C6671AE180F6.jpeg
    78FDF883-91F9-4FB9-AA49-C6671AE180F6.jpeg
    143,1 KB · Weergaven: 30
  • CAECC85D-0606-4ADE-9BFD-51FFAA71B550.jpeg
    CAECC85D-0606-4ADE-9BFD-51FFAA71B550.jpeg
    529,7 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:

Rothbeard62

Volle Baard
Maar toen he de foto maakte had je zéker géén Bad Beard Day! Hij ziet er perfect, mooi en vol uit. Stoere, stevige baard, niets mis mee! Misschien ben je zelf iets te kritisch?
Gewoon genieten van zo'n goeie baard, dat is wat je moet doen! :)>(Y)(Y)
 
Banner image
Top