Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Macx

Baardaap
Heel mooi geschreven @Texman.

Ik zal dit gezellige topic niet te veel vervuilen, maar inmiddels ben ik alweer een uur of 6 per dag, onder begeleiding, aan het werk(vrachtwagenchauffeur). Gisteren heb ik een goede uitslag van mijn ct-scan gekregen en nu is het wachten op de bedrijfsarts tot hij groen licht geeft dat ik weer alleen wat ritjes mag rijden, en dan hoop ik dat dat me een boost geeft en ik mijn stijgende lijn zal voortzetten.

Tijd voor een muzikale intermezzo

Wat een verhaal! Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel gewenst Skanti.
 

Texman

Koning Baard
Heel mooi geschreven @Texman.

Ik zal dit gezellige topic niet te veel vervuilen, maar inmiddels ben ik alweer een uur of 6 per dag, onder begeleiding, aan het werk(vrachtwagenchauffeur). Gisteren heb ik een goede uitslag van mijn ct-scan gekregen en nu is het wachten op de bedrijfsarts tot hij groen licht geeft dat ik weer alleen wat ritjes mag rijden, en dan hoop ik dat dat me een boost geeft en ik mijn stijgende lijn zal voortzetten.

Tijd voor een muzikale intermezzo
Ha @Skanti ,
Ik had je bericht nog niet beantwoord maar ik vind dit heel goed nieuws (Y)(Y)(Y), goed om te horen dat hard aan je herstel werk.
Ik hoop dan ook dat je gauw weer de ritjes mag gaan rijden. Luister wel goed naar je bedrijfsarts want te veel in het begin kan ook je verdere herstel in de weg zitten.
Groet Texman:)>
 

Texman

Koning Baard
Een van die nummers die ik altijd ben blijven draaien is het nummer Sea Nature
Dit is het origineel van Steve Hillage uit 1978 (Y)(Y)(Y)


RPWL heeft zich laten inspireren door de muziek van Steve Hillage en kwam in 2013 met cover van dit nummer maar dan wel wat moderner (Y).

 

Skanti

Baard
Ha @Skanti ,
Ik had je bericht nog niet beantwoord maar ik vind dit heel goed nieuws (Y)(Y)(Y), goed om te horen dat hard aan je herstel werk.
Ik hoop dan ook dat je gauw weer de ritjes mag gaan rijden. Luister wel goed naar je bedrijfsarts want te veel in het begin kan ook je verdere herstel in de weg zitten.
Groet Texman:)>

Sorry voor mijn late reactie @Texman.
In het begin ben ik mezelf een paar keer tegengekomen, en gelukkig had ik dan een collega naast me om het over te nemen. Inmiddels weet ik waar mijn grenzen liggen, al probeer ik die natuurlijk wel opbouwend te verleggen. Alle klachten die ik nog heb voel ik aankomen dus heb genoeg tijd om actie te ondernemen, of nou ja eigenlijk rust te nemen. De afspraak staat pas voor 2 december, maar dan heb ik nog 2 weken extra om aan mezelf te werken. Mijn werkgever is ook begripvol en ik krijg alle tijd en ruimte om er weer bovenop te komen. Dat moet ook wel want met 40ton de weg op gaan en mijn medische dossier kunnen hun zich ook geen ongelukken veroorloven, en ik wil s'ochtends ook weer tegen mijn vrouw aan kruipen.

Weer genoeg gepraat voor vandaag, tijd voor scheurende gitaar muziek, ditmaal van een, wellicht bekende, baardbroeder. Ik kon niet kiezen welke video ik zou delen dus heb er maar één gepakt. Zijn kanaal is zeker de moeite waard om te volgen.

 

Texman

Koning Baard
Sorry voor mijn late reactie @Texman.
In het begin ben ik mezelf een paar keer tegengekomen, en gelukkig had ik dan een collega naast me om het over te nemen. Inmiddels weet ik waar mijn grenzen liggen, al probeer ik die natuurlijk wel opbouwend te verleggen. Alle klachten die ik nog heb voel ik aankomen dus heb genoeg tijd om actie te ondernemen, of nou ja eigenlijk rust te nemen. De afspraak staat pas voor 2 december, maar dan heb ik nog 2 weken extra om aan mezelf te werken. Mijn werkgever is ook begripvol en ik krijg alle tijd en ruimte om er weer bovenop te komen. Dat moet ook wel want met 40ton de weg op gaan en mijn medische dossier kunnen hun zich ook geen ongelukken veroorloven, en ik wil s'ochtends ook weer tegen mijn vrouw aan kruipen.

Weer genoeg gepraat voor vandaag, tijd voor scheurende gitaar muziek, ditmaal van een, wellicht bekende, baardbroeder. Ik kon niet kiezen welke video ik zou delen dus heb er maar één gepakt. Zijn kanaal is zeker de moeite waard om te volgen.

Mooi dat je zo'n goede werkgever hebt, ik hoor wel eens wat anders.
Je ben trouwens goed bezig als ik het zo lees nog even volhouden en dan kan je weer als van ouds weer de weg op (Y).
 

Macx

Baardaap
Ik heb deze gepost voor de reden dat ik wil weten de originele versie.
Dit is een vrolijke cover, maar ik zou graag van jullie willen weten wat de originele versie is, ik kan er niet meer opkomen.

 

Texman

Koning Baard
Ik heb deze gepost voor de reden dat ik wil weten de originele versie.
Dit is een vrolijke cover, maar ik zou graag van jullie willen weten wat de originele versie is, ik kan er niet meer opkomen.

Ik weet veel van muziek en dit deuntje komt mij wel bekent voor maar van wie de originele versie is weet ik niet :(.
 

Macx

Baardaap
Ik weet veel van muziek en dit deuntje komt mij wel bekent voor maar van wie de originele versie is weet ik niet :(.

Jij kunt er ook niet opkomen hé, als we het zo meteen weten dan is van, O jaaa. Leuk nummertje en het is wel een Nederlander dacht ik, en is uitgekomen in de tachtiger jaren volgens mij. gvd dat ik daar niet op kan komen. De eerste woorden van de tekst is ook de titel maar ik kan er niet opkomen het wil er maar niet inschieten. Kom mensen help ons ouwkes!! wie is het en wat zingt ie.
 

Macx

Baardaap
@Macx ik gok dat je deze zoekt

Nee, deze is het ook niet. Wel mooie muziek en het lijkt er wel op. Heb je die ouwe rocker gezien en ook nog een mooie baard kwam er voorbij. Bedankt Skantie voor mee denken. Het was een Nederlandse zanger of een Belg, en het was een heel rustig nummertje, wel 1 die je diverse keren achter elkaar zou afdraAIEN OMDAT HET EEN HEEL LEKKER NUMMERTJES IS. k heb een nieuw keyboard en telkens raak ik iets aan en kijk ik op het scherm en staat die tekst, ja nu weer schuin nondeju
k ga ga het niet meer veranderen hoor.


Maar dankzij jouw leuke reactie Scanti heb ik weer leuke muzikanten ontdekt!

Wat denk je hiervan? mooie muziek hé
 
Laatst bewerkt:

Yainderidoo

Zware baard
Ik kijk momenteel nog maar weer eens naar "The Hobbit" trilogy en vind dat lied van de dwergen in deel 1 ongelooflik mooi. Ik zocht eens op jou tube en vond deze middelaards mooie versie van dit lied "Far Over The Misty Mountains Cold" :

 
Banner image
Top