Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Skanti

Baard
Net als jullie ben ik ook een muziekliefhebber, en een echt voorkeur heb ik niet. Muziek is emotie en mijn gevoel kiest welke richting ik op dat moment op ga. Van CCR t/m stampende early hardcore alles komt voorbij, alles tot de hardcore luister ik wel het liefst de live uitvoeringen. Dat is niet altijd mooi wel altijd goed.

Helaas ben ik al bijna 10 maanden!! aan het herstellen van een hersenschudding en is het volume van standje burenruzie naar standje wachtkamer gegaan. In die tijd is er een periode geweest dat ik het allemaal even niet meer zo zag zitten, van 13/14 uur werken per dag naar de hele dag thuis zitten niks doen, is me erg zwaar gevallen.
Het onderstaande nummer heeft me gek genoeg best wel geholpen om uit de put te komen. Ik ben totaal niet gelovig en vloek in 6 talen, maar dit is dan weer zo'n nummer dat iets met me doet.

Sla vooral het stuk vanaf 3:40min niet over

 

Texman

Koning Baard
Ha @Skanti ,
Het is niet zo leuk dat je zo'n erge hersenschudding hebt gehad ik hoop dat je snel weer je werkzaamheden kan oppakken.
Ik heb het nummer van Oceans helemaal afgeluisterd en ik vind het een prachtig nummer, mooi dat deze muziek je zo geholpen heeft.
Iedereen krijgt in zijn leven te maken met moeilijke tijden, Ik ben daar geen uitzondering op, integendeel.
Ik hou net als jij van allerlei soorten muziek. Muziek heeft mij altijd geholpen om door moeilijke tijden heen te komen.
Moeilijke tijden hebben ook een positieve zijde zij leren je dat alles in het leven niet van zelfsprekend is en je leert jezelf ook beter kennen.
De mooie dingen ga je veel meer waarderen en door je ervaring ben je sterker als er zich opnieuw een moeilijk tijd voordoet.
Je doet het best goed, sterkte Texman :)>
 

Skanti

Baard
Heel mooi geschreven @Texman.

Ik zal dit gezellige topic niet te veel vervuilen, maar inmiddels ben ik alweer een uur of 6 per dag, onder begeleiding, aan het werk(vrachtwagenchauffeur). Gisteren heb ik een goede uitslag van mijn ct-scan gekregen en nu is het wachten op de bedrijfsarts tot hij groen licht geeft dat ik weer alleen wat ritjes mag rijden, en dan hoop ik dat dat me een boost geeft en ik mijn stijgende lijn zal voortzetten.

Tijd voor een muzikale intermezzo
 

Macx

Baardaap
De Britse gitarist Keith Levene is op 65-jarige leeftijd overleden. De muzikant stond aan de wieg van punkbands Public Image Ltd. en The Clash. Volgens Britse media kampte Levene al twee jaar met leverkanker. Desondanks zou zijn dood onverwacht zijn gekomen.
Levene was een van de meest invloedrijke punkgitaristen in Groot-Brittannië. Samen met Mick Jones richtte hij in de jaren zeventig The Clash op, maar stapte alweer op voordat de groep grote successen kende met singles als The Magnificent Seven en Should I Stay Or Should I Go.

Bron: Telegraaf


The Clash
Should I Stay Or Should I Go


The Clash
The Magnificent Seven

 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Over country gesproken... Summer Dean, kwam zomaar langs tijdens autoplay;

Ik heb een enorme verzameling country muziek, mijn voorkeur gaat voornamelijk uit naar hedendaagse country met rockinvloeden.
Het is begonnen met de Bellamy Brothers en ik was benieuwd of er nog meer van dit soort muziek was en het werd een hele ontdekkingstocht die nog steeds voortduurt. Hierbij twee mooie voorbeelden van Jordan Davis.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
Zo te zien en te horen best wel een bijzondere artiest, leuk dat hij al zo'n tijd actief is in de muziek business.
Ik had nog niet eerder van hem gehoord
Ik vond deze video van hem uit 2011 denk ik.
 

Macx

Baardaap
Mijn tweeling broer is heel anders dan mij....lang haar en veel te druk...maar hij speelt best wel leuke boogie woogie:D


@Texman heerlijk! :cool:

@Macx doet me gelijk denken aan een van m'n favo b-films soundtracknummers gemaakt door PIL;

Ha @Macx ,
Zo te zien en te horen best wel een bijzondere artiest, leuk dat hij al zo'n tijd actief is in de muziek business.
Ik had nog niet eerder van hem gehoord
Ik vond deze video van hem uit 2011 denk ik.

Dank je voor het posten van Preacher Jack, het is een zeer bijzondere man, ik hou daar wel erg van, zulke mensen fleuren je leven helemaal op. Hij is in 2020 overleden.
 

Texman

Koning Baard
Dank je voor het posten van Preacher Jack, het is een zeer bijzondere man, ik hou daar wel erg van, zulke mensen fleuren je leven helemaal op. Hij is in 2020 overleden.
Ik had daar al een vermoeden van maar gelukkig zijn de video's er nog :).
[DOUBLEPOST=1668439791][/DOUBLEPOST]
Pink Floyd
Coming Back To Life
Pink Floyd is uniek en een inspiratiebron voor heel veel jonge muzikanten.
Ik heb ze twee keer live mogen zien in Ahoy Rotterdam de eerste keer was toen ze "Atom Heart Mother" hadden uitgebracht en de tweede keer na het uitkomen van "Animals". Dit was ook de tournee dat hun optreden voor het eerst vergezeld ging van een spectaculaire show vol met effecten en quadrafonisch geluid.
Voor die tijd absoluut uniek. Je begrijpt hier zit een echte Floyd fan :):):):)>.
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
David Gilmour
In Concert Meltdown 2001/2002


David Gilmour
Best Guitar Solos of All Time
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top