Naar welke muziek luister jij op dit moment?

PaulS

Baard
Vorig jaar nog bij zijn concert in 013 geweest, Into the electric castle live.
Dat was vast een superavond!
Op de een of andere manier ben ik meestal net te laat als het gaat om kaartjes voor concerten.
Ik had dus helaas geen kaartjes.
Gelukkig hebben we de dvd nog. ;)
 

Texman

Koning Baard
Keith Urban is al jaren een van mijn favorieten . Keith Lionel Urban (Whangarei (Nieuw-Zeeland), 26 oktober 1967) is een Nieuw-Zeelandse singer-songwriter en countryzanger. In 2011 kreeg hij een ster in de Music City Walk of Fame in Nashville.

[DOUBLEPOST=1602351009][/DOUBLEPOST]
 

Joep

Zware baard
Keith Urban ken ik nog niet, ga ik meer van luister.... ben zo blij, ben zo blij met mijn spotify :D

Gisteren hoorde ik deze voor het eerst, eerst moest ik erg lachen, want best een rare mix, maar op één of andere manier is die toch wel leuk.

 

Freerider

Baard
Echt een heerlijk soms haast psychedelisch album van Crippled Black Phoenix: Ellengaest



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 

Joep

Zware baard
Ben ik de enige hier die van Kutje Bush houdt? Ik heb al haar albums, de één is beter dan de andere, maar ik vind ze hoe dan ook allemaal goed.

 

Ratlook

Volle Baard
---
Kate Bush was wel heel erg "vernieuwend" in die tijd, maar ik

vond sommige nummers heel erg goed maar ook heel veel verschrikkelijk :rolleyes:

Maar dat heb ik met [ bijna ] alle artiesten hoor, ik heb met geen enkele waarvan

ik alles goed vind.

Iedereen heeft ook vreselijke nummers.

---
 

Joep

Zware baard
Ah jammer, dan ben ik de enige. Maakt niet uit. Waar ik nog wel even op wil terugkomen is het nummer dat ik postte voor Kutje Bush, dat van Lemon Jelly. Bij deze mijn welgemeende excuses, wat een ontzettende oorworm is dat, ik werd daar vanmorgen niet voor de eerste keer mee wakker en het blijft maar hangen. Ik zou willen dat ik het nooit gehoord had, sorrie dat ik jullie dat aangedaan heb.
 

Ratlook

Volle Baard
Ah jammer, dan ben ik de enige. Maakt niet uit. Waar ik nog wel even op wil terugkomen is het nummer dat ik postte voor Kutje Bush, dat van Lemon Jelly. Bij deze mijn welgemeende excuses, wat een ontzettende oorworm is dat, ik werd daar vanmorgen niet voor de eerste keer mee wakker en het blijft maar hangen. Ik zou willen dat ik het nooit gehoord had, sorrie dat ik jullie dat aangedaan heb.
---
Dat het ORIGINELE nummer een "oorworm" is is niet erg, maar die

Lemon heeft het totaal verkracht :mad:

Daar zouden zware straffen op moeten staan...;)

Er zijn gewoon verschrikkelijk goede, vaak oudere, originele nummers waar anderen

vanaf moeten blijven en dit is er één van !!

---
 

Texman

Koning Baard
Vandaag heb ik een playlist aangelegd met 23 nummers van Roxette (wat ?, ja Roxette uit Zweden)
Ik heb nooit veel aandacht besteed aan hun muziek onterecht denk ik nu.
Vooral de rustige melodieuze nummers zijn heel mooi. Maar ook de hits :).
 

zenn

Zware baard
'K vind dat nummer van Lemon wel iets hebben, doet mij denken aan deze>

(pas een goede flow vanaf 02:13)

een remix van Fleetwood Mac - Seven Wonders.
 
Laatst bewerkt:

Ratlook

Volle Baard
'K vind dat nummer van Lemon wel iets hebben, doet mij denken aan deze>

(pas een goede flow vanaf 02:13)

een remix van Fleetwood Mac - Seven Wonders.

Weer precies zo'n zelfde voorbeeld :rolleyes:

Een product van mensen die zelf totaal niets van muziek afweten en ook

totaal fantasieloos zijn en dan maar achter een computer kruipen en nummers

van anderen verkrachten :mad:

Sorry hoor....maar dat is mijn mening :p

---
 

Joep

Zware baard
'K vind dat nummer van Lemon wel iets hebben, doet mij denken aan deze>

(pas een goede flow vanaf 02:13)

een remix van Fleetwood Mac - Seven Wonders.

Weer precies zo'n zelfde voorbeeld :rolleyes:

Een product van mensen die zelf totaal niets van muziek afweten en ook

totaal fantasieloos zijn en dan maar achter een computer kruipen en nummers

van anderen verkrachten :mad:

Sorry hoor....maar dat is mijn mening :p

---

Sorry @zenn ik vind het niet zo goed, maar ik ben het toch niet eens met @Ratlook .
Muziek kopiëren en anders uitvoeren gebeurt altijd al, zelfs de barden in de oudheid deden dat al, dus dat is voor mij geen argument om een remix af te kraken. Of je muziek uit een computer wel of niet mooi vind een kwestie van smaak. Je kan zeggen dat het geen echte muziek is, maar dat is net zoiets als zeggen dat Mondriaan geen kunst is. De één vind het mooi, de ander vind het afschuwelijk, maar het is en blijft kunst, of in dit geval muziek.
 

Ratlook

Volle Baard
Sorry @zenn ik vind het niet zo goed, maar ik ben het toch niet eens met @Ratlook .
Muziek kopiëren en anders uitvoeren gebeurt altijd al, zelfs de barden in de oudheid deden dat al, dus dat is voor mij geen argument om een remix af te kraken. Of je muziek uit een computer wel of niet mooi vind een kwestie van smaak. Je kan zeggen dat het geen echte muziek is, maar dat is net zoiets als zeggen dat Mondriaan geen kunst is. De één vind het mooi, de ander vind het afschuwelijk, maar het is en blijft kunst, of in dit geval muziek.

Ik bedoel eigenlijk dat het toch verschrikkelijk is dat prachtige originele muziek

door z.g. "computer-muzikanten " kapot wordt gemaakt :eek:

Als mensen die computer muziek zo mooi vinden, kunnen ze toch ook zelf

wel iets maken, daar zijn ook voorbeelden genoeg van.

Maar om alleen maar veel te willen verkopen met zelf zo min mogelijk muziekkennis

en daarom beroemde melodieën misbruiken, vind ik persoonlijk heel erg.

Maar iedereen mag natuurlijk mooi en lelijk vinden wat hij of zij wil alleen

dit is mijn mening :p

---
 
Banner image
Top