Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Joep

Zware baard
@Hartenheer ik vind het bijzonder en leuk! Ik vraag me allen wel af waar ze die handbeweging geoefend heeft, maar dat kan ook mijn dirty mind zijn :D

Ik sleep je toch weer terug naar de rock, want daar ken ik het instrument van. Als je er niet van houd of geen zin hebt om het hele nummer te luisteren, skip je even door naar 5:40


ps.
Jimmy Page heeft die handbeweging duidelijk bij Robert Plant beoefend, Robbie reageert er nog steeds op :p :D

ps2 (niet de Playstation)
Stomme clip trouwens met al die onderbrekingen.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Tussen alle rock en swing muziek>
Hoe apart is dit, ik ben gek van aparte muziekinstrumenten.

Het lijkt wel een elektrische zingende zaag maar dan veel verfijnder (Y)(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1588870821][/DOUBLEPOST]
@Hartenheer ik vind het bijzonder en leuk! Ik vraag me allen wel af waar ze die handbeweging geoefend heeft, maar dat kan ook mijn dirty mind zijn :D

Ik sleep je toch weer terug naar de rock, want daar ken ik het instrument van. Als je er niet van houd of geen zin hebt om het hele nummer te luisteren, skip je even door naar 5:40


ps.
Jimmy Page heeft die handbeweging duidelijk bij Robert Plant beoefend, Robbie reageert er nog steeds op :p :D

ps2 (niet de Playstation)
Stomme clip trouwens met al die onderbrekingen.
Dat is leuk Joep ik wist niet dat zij dit instrument ook al gebruikte. Ik heb ze lang geleden ergens in 1975 zien optreden in de Oude Rai in Amsterdam maar kan mij niet meer herinneren of zij dat toen ook al hadden.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
De Theremin werd in 1919 uitgevonden door Léon Theremin en is de voorloper van de synthesizer.

The Beach Boys gebruikten een exemplaar zonder magneet-staven in het nummer "Good Vibrations".

 

Joep

Zware baard
...Dat is leuk Joep ik wist niet dat zij dit instrument ook al gebruikte. Ik heb ze lang geleden ergens in 1975 zien optreden in de Oude Rai in Amsterdam maar kan mij niet meer herinneren of zij dat toen ook al hadden.
Ik ben jaloers op je. Dat moet nog in de oude setting geweest zijn, met John Bonham, die had ik heel graag live zien spelen. Ik liep in die tijd nog in de luiers rond, dus had het toen waarschijnlijk niet zo gewaardeerd. Later heb ik wel nog drie maal Robert Plant gezien, waarvan één keer met Jimmy Page in het Paradiso, wat een geweldig optrede was dat!
De Theremin werd in 1919 uitgevonden door Léon Theremin en is de voorloper van de synthesizer.

The Beach Boys gebruikten een exemplaar zonder magneet-staven in het nummer "Good Vibrations".

En wie kent dat nummer niet :)
 

Joep

Zware baard
Door @Bolt 's laatste Foto moest ik denken aan dit nummer, een betere uitvoering dan die van Beyoncé naar mijn mening.


Het is misschien geen stoere baardmannenmuziek, maar man, wat een mooie stem heeft ze. Ik ben echt fan van Ane Brun, dat had ik al eens eerder verteld. Ik weet niet zeker of ik de volgend clip al eens eerder gepost had, anders dubbel:

 

Bolt

Zware baard
Door @Bolt 's laatste Foto moest ik denken aan dit nummer, een betere uitvoering dan die van Beyoncé naar mijn mening.


Het is misschien geen stoere baardmannenmuziek, maar man, wat een mooie stem heeft ze. Ik ben echt fan van Ane Brun, dat had ik al eens eerder verteld. Ik weet niet zeker of ik de volgend clip al eens eerder gepost had, anders dubbel:

:D:D:D:D
 

Joep

Zware baard
Ik heb het idee dat mijn vorige gevoelige liedjes toch niet echt aanslaan op een baard forum, dus daarom hier iets totaal anders waar ik ook enorm van kan genieten. Ik heb ze nu al een paar keer live zien optreden (helaas niet in deze setting) en ben van plan om dat in de toekomst nog vaker te doen.

 
Banner image
Top