Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Bolt

Zware baard
Benno van Vugt is mijn nieuwe muzikale held! (Y)

'Met mijn mooie nieuwe zonnebril maak ik de blits op het strand', is geniaal om te zingen, als je er uitziet als een gemeenteraadslid van het SGP met een lichaam, als een opgezwollen walvis.

'Zie die mooie meiden staan' en dan krijg je het beeld voorgeschotelt van zijn moeder, buurvrouw, zussen en een 7-jarig jongetje!

Snel een volgende hit luisteren van Benno, Benno, Benno…


Super!! Wat een artiest! Ben spontaan fan geworden van deze opgezwollen walvis.
Heerlijk om rustig te luisteren
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nog even weg blijven @Joep , want er volgt nog meer piano Rock'n'Roll en enige achtergrondinformatie voor @Yainderidoo

De enige echte piano-rocker was en blijft uiteraard Jerry Lee Lewis.
Ik was ooit gecontracteerd om een maand op te treden in Gilley's (bestaat niet meer) de uitgaansgelegenheid van Mickey Gilley, die een volle neef is van Jerry Lee Lewis.
Lewis kwam af en toe in de middag tijdens het oefenen van de bands langs voor een praatje, wat getingel op de toetsen en vooral veel drank.
Alhoewel hij een icoon van de Rock'n'Roll is en een fantastisch artiest, was (hij is momenteel begin 80) hij niet de man waar je makkelijk een grapje tegen maakte, want als dat verkeerd aankwam, dan sloopte hij je.
Ooit schoot hij een bassist van zijn band neer, omdat deze na meerdere waarschuwingen vals bleef spelen en Lewis is ook eens gearresteerd, omdat hij in een dronken bui Graceland, het huis van Elvis, onder vuur nam met een geweer al staande op het dak van zijn Caddilac.

Bekijk aandachtig zijn gezichtsuitdrukking bij 1:22 en dan weet je direct ook hoe hij over het publiek dacht.


En er is nog een Nederlands verhaal:
muziek-journalist Jip Golsteijn had eens een slechte recensie over Lewis geschreven. Bij een volgend bezoek aan Amsterdam ging Golsteijn Lewis wederom interviewen, die nog even een rekening te vereffenen had. Hij sleepte Golsteijn door de hotelkamer, duwde hem uit het raam en hield hem vast bij zijn enkels. Pas toen de gillende Golsteijn beloofde geen nare artikelen meer over hem te schrijven werd hij weer naar binnen getrokken.
 
Banner image
Top