Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Texman

Koning Baard
Laatste tijd luister ik vaak naar (Danny) Vera's Vintage Vibes; https://www.radioveronica.nl/veras-vintage-vibes.
Een aanrader en als het goed is heeft hij ook trouwens een hele lange relaxte playlist op spotify staan. :cool:
Ik ga gelijk luisteren.
Vandaag heb ik weer iets nieuws ontdekt nl. de band Runrig.(raar eigenlijk dat ik deze band nu pas ontdek want ze hebben heel veel platen gemaakt)
Runrig is een Schotse folkrock band, die in 1973 door de broers Rory en Calum MacDonald en Blair Douglas werd opgericht op het eiland Skye. De muziek wordt wel omschreven als "highland rock", en de muziek lijkt de ruige, winderige sfeer van de hooglanden na te bootsen. De liedjes worden in zowel het Engels als het Schots-Gaelisch gezongen. Huidige leden van de band zijn Rory en Calum MacDonald, Malcolm Jones, Iain Bayne, Bruce Guthro en Brian Hurren.Wikipedia
[DOUBLEPOST=1659974004][/DOUBLEPOST]
Laatste tijd luister ik vaak naar (Danny) Vera's Vintage Vibes; https://www.radioveronica.nl/veras-vintage-vibes.
Een aanrader en als het goed is heeft hij ook trouwens een hele lange relaxte playlist op spotify staan. :cool:
Ik heb de playlist van Danny Vera gevonden op Spotify zo ook zijn radio programma (Y)(Y)(Y).
 

Yainderidoo

Zware baard
iu

[DOUBLEPOST=1659990995][/DOUBLEPOST]
Goed om te horen, dan toch eindelijk een bijdrage geleverd waar iemand blij van wordt. :)(Y)
 

Macx

Baardaap
Ik hou wel van een stukje nostalgie,
daarom speciaal voor mijn broeders het lekkere nummertje uit 1970 van Marmalade met
Reflections Of My Life

[DOUBLEPOST=1663567539][/DOUBLEPOST]Dit vond en vind ik nog steeds een heerlijk nummertje uit 1976 van,
The Manhattans - Kiss and Say Goodbye
[DOUBLEPOST=1663568150][/DOUBLEPOST]Hier is speciaal voor de jongere baardbroeders die waarschijnlijk nog nooit hebben gehoord van Billy Occean
het heerlijke nummertje en dikke hit uit 1976 van
Billy Ocean met
Love Really Hurts Without You
 

Yainderidoo

Zware baard
Prachtig @Macx

"Reflections Of My Life"


The changing of sunlight to moonlight
Reflections of my life
Oh, how they fill my eyes
The greetings of people in trouble
Reflections of my life
Oh, how they fill my eyes

All my sorrow
Sad tomorrow
Take me back to my old home
All my crying (all my crying)
Feel I'm dying, dying
Take me back to my old home

I'm changing, arranging
I'm changing, I'm changing everything
Ah, everything around me
The world is a bad place
A bad place, a terrible place to live
Oh, but I don't wanna die

All my sorrow
Sad tomorrow
Take me back to my old home
All my crying (all my crying)
Feel I'm dying, dying
Take me back to my old home
All my sorrow (all my sorrow)
Sad tomorrow
Take me back (take me back) to my old home
All my crying (all my crying)
Feel I'm dying...
 

Macx

Baardaap
Ik heb nu dit lekkere nummertje van Kris Kristoferson nu al zo'n 20 keer achter elkaar gedraaid
en kan er maar niet mee stoppen! Oortjes in en gaan met die banaan, ik dans de hele kamer door met dit lekkere nummertje van
The Highwaymen
Help Me Make It Through the Night
 

Macx

Baardaap
Ik luister elke dag naar podcasts en ook die van Boekestein, Europa draait door, en ze draaien in het begin deze van Fleetwood Mac.
Ook nu luisterde ik naar hun podcast, en omdat ik nog niet kon slapen heb ik eerst een bakkie thee gezet en even dat nummer opgezocht op YT.
Dus vandaag laat ik een nummer horen dat ik fantastisch vind van Fleetwood Mac, kijk ook even op YT, er zijn veel uitvoeringen te vinden live gespeeld door Fleetwood Mac.

Zoveel mooie herinneringen uit mijn jonge jaren. Bedankt Fleetwood Mac.
Fleetwood Mac Go Your Own Way



 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Dit is een album van Fleetwood Mac, ik wou het laten starten op het nummer Go Your Own Way
maar dat werkt dus niet. Schuif maar door naar 04.10
 

Texman

Koning Baard
Ha @ Maxc,
Fteetwood Mac ben ik ook een groot fan van.
Van The Steve Millerband is er ook een nummer wat ik heel veel draai en kijk op YT.
Wat ik vooral leuk vind is dat het jonge publiek helemaal uit hun bol gaan.
Ik hou helemaal niet van KISS maar naar dit nummer kijk ik heel vaak.
Het een groot spektakel en publiek dat uit zijn dak gaat.
En deze kijk ik ook heel veel omdat iedereen de tijd van zijn leven heeft.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Dit nummer van is erg populair bij mijn klanten, het is door sommige woordelijk mee gezongen, vragen om kaartjes want bellen voor de volgende keer, hahaha
Hier is Andre Hases met,m
Rotzooi? Je Zegt 'T Maar
 
Banner image
Top