Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Texman

Koning Baard
Vandaag een mooie playlist aangelegd van The Doobie Brothers met meer dan 130 nummers.
Er is een mooie verzameling van hun WB periode (10 albums).
Maar let op ook na deze periode hebben ze nog aantal mooie platen gemaakt.

 

PaulS

Baard
Vandaag een mooie playlist aangelegd van The Doobie Brothers met meer dan 130 nummers.
Er is een mooie verzameling van hun WB periode (10 albums).
Ik ben een fan van de Doobie Brothers met Tom Johnston als zanger.
Toen hij door gezondheidsproblemen vervangen werd door Michael McDonald vond ik de muziek daarna een stuk minder.
 

Texman

Koning Baard
Ik ben een fan van de Doobie Brothers met Tom Johnston als zanger.
Toen hij door gezondheidsproblemen vervangen werd door Michael McDonald vond ik de muziek daarna een stuk minder.
Ja dat vond ik ook en die albums heb ik wel maar draai ze nooit omdat het Doobie Brothers niet meer zijn.
Het enige nummer uit die tijd dat ik wel mooi vind is "Minute By Minute" en dan vooral de live versie.
Gelukkig hebben de Doobie Brothers na deze periode ook nog een aantal goeie platen gemaakt met Tom Johnston.
Onlangs hebben ze nog een nieuw album uit gebracht.
 

Texman

Koning Baard
Ook ik ben een groot Pink Floyd fan en heb ze zelf twee maal life zien optreden.
Maar ik sluit mijn ogen niet voor eigentijdse symfonische rock zoals die gemaakt wordt door RPWL uit Duitsland en Riverside uit Polen.
Beide bands hebben zich laten inspireren door o.a. de Pink Floyd.
Luister maar eens naar Riverside.

 

Macx

Baardaap
Om de zondag goed te beginnen deze van Paul Kalkbrenner, ik heb een paar mooie dames uit Bulgarije erg blij gemaakt met dit nummer, de gehele rit deze gedraaid en ze vonden het fantastisch! Heerlijke muziek.
Op 2:46 is Mapa aan het swingen, hij lijkt er wel op hahaha
Ik ben 65 en krijg nog steeds kippenvel van deze muziek, ongelofelijk.
Oké, draai open die volumeknop!
Paul Kalkbrenner - Feed your head | Live at Tomorrowland main stage week 2
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Om de zondag goed te beginnen deze van Paul Kalkbrenner, ik heb een paar mooie dames uit Bulgarije erg blij gemaakt met dit nummer, de gehele rit deze gedraaid en ze vonden het fantastisch! Heerlijke muziek.
Op 2:46 is Mapa aan het swingen, hij lijkt er wel op hahaha
Ik ben 65 en krijg nog steeds kippenvel van deze muziek, ongelofelijk.
Oké, draai open die volumeknop!
Paul Kalkbrenner - Feed your head | Live at Tomorrowland main stage week 2
Ik ben er net achter gekomen dat het zaterdag is, ik dacht dat het zondag was joh, weet je hoe ik er achter kwam? Bij de visboer, vele komen uit Spakenburg, dus ik vroeg aan die dame achter de toonbank, jullie komen niet uit Spakenburg hé? Jawel, zei ze, dan hoor je toch in de kerk te zitten in Spakenburg,tis toch zondag? nee zei ze, het is zaterdag. Ik heb dat meisje bij appie ook een fijne zondag gewenst. Nu ga ik lekker aan de kibbeling, fijne zaterdag broeders, of is nou toch....
 

Texman

Koning Baard
De muur van geluid :):).
Modeling and Rendering of the "Wall of Sound", a legendary amplification system that was designed in 1974 by one of the most important American musical groups: the Grateful Dead. Majestic technical project, without precedent, but was used only for a short time.
There had never been anything like it. The technical requirements of the plant were so developed that even now it is unsurpassed.

paolo-mu-wofs.jpg


 

zenn

Zware baard
Yain, 'k koop ook af en toe gewoon nog muziek hoor. Juist fijn. :)

Vorige week 'Wardruna - First Flight of the White Raven' (live opname) dvd binnen gekregen.

En het album 'The Midnight - Nocturnal' op cd, heerlijke retro 80's synthwave. :cool:
 
Banner image
Top