Muziekgenre(s)

Hans

Zware baard
Oerbaard
Dit laat ik hier even achter... baarden, mooie wagens, vrouwen... en ook nog goede muziek! Hmmmmmm!

My kind of music (Y)
Verder afhankelijk van mijn stemming (of hetgebrek daaraan ;)) vele soorten muziek, zéér gevarieerd maar
er zijn uitzonderingen, nooit maar dan ook nooit hiphop of rap, dat gaat bij niet op :mad:
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Flinke mengelmoes van muziek in mijn kast.

De voorlopers van de House.
Zoals the Prodigy, Kraftwerk en FSOL (Future Sound Of London).

Reggae, Rock, Old School HipHop, Blues, BluesRock, SouthernRock.

Vooral de laatste jaren muziek van baarddragers (toeval).
Zoals: Blackberry Smoke.

 

RonaldZ

Baard
Pff.. Welk genre... Over het algemeen is mijn stelregel: Zit het goed in elkaar en is het geschreven omdat de muzikant het zelf mooi vind (lees: niet voor de verkoop geschreven), vind ik het vak wel goed.
Dit varieert tussen The Gathering (mét Anneke van Giersbergen), Smashing Pumpkins, Spinvis, Radiohead, Editors, The Customs, Rita Zipora, Prodigy etc.
Met als vreemde eend in de bijt ben ik groot fan van de minimalistische klassiek van Phillip Glass...
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ah grappig. Ik luister alleen The Gathering voordat zij er bij kwam. Brutal Death Metal! :)(Y)
 

RonaldZ

Baard
Ah grappig. Ik luister alleen The Gathering voordat zij er bij kwam. Brutal Death Metal! :)(Y)
Haha, ik heb de cd's wel, maar het kan me niet echt bekoren. Ook sinds ze weg is boeit het me weinig... Anneke solo vind ik wel weer erg leuk...
 

Ratlook

Volle Baard
---
Eindelijk gevonden !!!

Enkele jaren geleden was er een film op TV met OA John Cusack erin.

Een heerlijke romantische film in de trend van "krijgen ze elkaar

wel of niet" HEERLIJK om af en toe naar te kijken, zeker als

hij goed gespeeld is!! [ Sorry hahaha]

Maar daarin kwam een stukje muziek voor die ik heerlijk vond..

Paar weken geleden was die film weer op TV en nu heb ik na heel

lang zoeken gevonden welke muziek dat is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is afkomstig van een Franse DJ die heel veel verschillende

soorten stylen heeft gemaakt, St. Germain . Niet alles vind ik goed, maar dit stuk

uit die film wil ik jullie niet onthouden.

Lang "voor-verhaal " , maar nu de muziek...

 
Banner image
Top