Moeilijke dag...

Hartenheer

Zware baard
Je moest eens weten wat mijn zoon allemaal moet verwerken.
Hij heeft een zware baardgroei, maar geen snor. :( Die groeit er gewoon niet.
Hij ze vragen hem dagelijks of hij bij de Amish hoort of IS aanhanger is.

Maar hij laat hem lekker staan.
 

Pim

Baard
Zoals al reeds is aangegeven er gewoon boven staan. Het zegt meer over de persoon die het zegt dan over jou. Het is typerend voor de mensheid om altijd maar op uiterlijk af te geven. Het motiveert mij om juist verder te gaan met mijn baardavontuur!
 

Robbyvm

Baard
Wel we zijn bijna 2 weken verder en deze gingen prima hoor ;-)

Ik wil toch wel graag meegeven dat dit echt een geweldig forum is !
Heel interessante topics voor iemand die op ontdekkingsreis is in de wondere baardwereld... Vriendelijke bemoedigende en inspirerende leden... Echt de moeite waard !

Ik begin nu na 4 weken echt mijn baard(je) te voelen en dat is wel een heel aparte gewaarwording !

Bedankt mannen !
 

Keefler

Baard
Ik hoor telkens van dezelfde collegas t zelfde grapje, iets over snelkookpannen en de rest kan je wel raden...

Ik moet zeggen, na de 328e keer gaat het wennen hoor, ik denk ook dat je erdoor als persoon groeit, zij die de grapjes maken zijn nooit echt volwassen geworden, met hun gladde babybekkies ;)

Dus volhouden en voor steun gewoon naar het forum komen ;)
 

Robbyvm

Baard
6 weken ver ondertussen en weinig negatiefs gehoord lately...
Valt dus allemaal prima mee en de baard....die groeit lekker verder... op 2 maanden (misschien) nog een fotootje :)
 

Edd

Baard
Alleen in het begin last van gehad.
De mensen in mijn omgeving en Famillie waren het niet gewend.
Dus de Opmerkingen waren er continu zoals Zwerver,Sinterklaas,Kerstman,Swiebertje,Viezerik en natuurlijk terrrorist enz .
Altijd boven gestaan en lachte erom ha ha ik had maar 1 doel laten groeien en willen weten hoe het er uit zou zien.
Dan bepalen wat ik erzelf van vond.
Vind ook dat elke man toch 1 keer in zijn leven zijn baard moet laten staan om te weten hoe zijn baardgroei is en natuurlijk hoe zijn voorouders er uit hebben gezien ha ha (geintje natuurlijk).
Moet lekker iedereen zelf bepalen vrijheid blijheid .
Gaat erom hoe je bent als persoon (Karakter)
Vanaf dat ik baardgroei had heb ik mij elke morgen netjes glad geschoren (natte methode, kwast,scheerzeep verguldehand ,scheermes of klapmes zoals Die ouwe het mij voor had gedaan vroeger ha ha.)
Dus dik 28 jaar glad koppie gehad .ha ha ben nu 46 .
En al drie jaar bebaard en nu dan een yeardbaard en dus ook een jaar haast niks aan gedaan beetje bijpunten zeg maar niet trimmen.
Zou nu niet meer voor gladde look gaan baard bevalt mij prima .
Af en toe bij werken zoals wanglijn nekhaar ik hou hem gewoon zelf bij leer je vanzelf beetje YouTube filmpjes kijken van beardmasters dan weet je vanzelf wat voor jou het beste werkt .
En dat geld ook voor baardproducten Qua olie of wax of allebij .
Wel shampoo of geen shampoo alleen goed wassen met water en soms backing soda het is wat jezelf prettig vind en meestal weet je dat van jezelf goed genoeg .
Gewoon je hart volgen en je eigen gevoel.
Meestal maak ik alles zelf voor onderhoud .Heel soms koop ik klein flesje olie omdat ik dat een heerlijke geur vind (apothecarry 87 orgineel heerlijke kruidige geur).
Ik zeg baardmannen lekker laten groeien die baard .
Tot een formaat waar je jezelf prettig en zeker bij voelt en dat is voor iedereen anders daar komt het op karakter en zelfvertrouwen aan.
En qua groei op genen daar moet je het mee doen en tevreden mee zijn je hebt wat je hebt.
Groet aan alle Baardmannen van dit Forum (Y):)> EDD
 

JeroenP

Volle Baard
het formaat ben ik nog niet helemaal achter maar voorlopig gaat het rustig aan door. En de opmerkingen zijn aardig voorbij. De complimenten komen zo nu en dan er voor in de plaats...
 
  • Like
Reactions: Edd

Mrgourmet

Baard
Mensen hebben altijd wat te zeiken.. Ach ik heb geen volle haardos op mn kop. Daar hoor je zat grapjes over en kan er zelf ook om lachen.... als ik flink wat maanden gewichthef staan mn spieren strak en groot. Dan ben je weer een anabolen slikker. Ben ik aan t kickboxen noemen ze je weer aggresief ofzo... zucht... Mijn baard... en hahah handlebar snor; Het eerste jaar dagelijks commentaar van iedereen. Vooral NEGATIEF. Alles naat mn kop gehad... i dont care. Na ca 7 maanden; Iedereen vind mijn snor en baard tof. Een enkeling zeikt nog wel eens of maakt een lomp grapje. Laat lekker lullen iedereen. Doe wat je zelf leuk vindt. En geniet!
 
Banner image
Top