Moeilijke dag...

Robbyvm

Baard
Het was natuurlijk te verwachten dat het niet altijd zo makkelijk zou zijn om mijn langverwachte baard te laten groeien...

Vandaag een combinatie van :
  • Enkele rotopmerkingen over "een baard"
  • Jeuk
  • en het idee dat het allemaal zo traag gaat

Lezen op het forum hier helpt wel want blijkbaar zijn de meeste baarddragers tijdens hun missie wel geconfronteerd met zulke momenten... doorbijten is de boodschap vermoed ik...
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Die rotopmerkingen gaan op termijn wegvallen (gewenning bij de anderen)

Jeuk kan je bestrijden met olie, balsem, goed scrubben en dergelijke.

Traag...........valt enkel op te lossen met geduld helaas ;)

Als het een troost is, ik heb een dergelijke combinatie ook een hele tijd moeten doorstaan en het is het waard (Y)

Let it grow :)>
 

Goenie

Baard
Robby, dit is inderdaad waar iedere baarddrager mee te maken krijgt. Ik sluit me volledig aan bij Cowboy. Alleen die opmerking ken ik gelukkig niet.
Wij zijn hier op het forum, voor ieder lid en lezer, behalve een informatiebron maar zeker ook een steun en toeverlaat als men een moeilijke periode doormaakt.
Veel succes en BEARD UP!!! :)>
 

Lei

Baard
Het was natuurlijk te verwachten dat het niet altijd zo makkelijk zou zijn om mijn langverwachte baard te laten groeien...

Vandaag een combinatie van :
  • Enkele rotopmerkingen over "een baard"
  • Jeuk
  • en het idee dat het allemaal zo traag gaat

Jeuk is inderdaad iets heel vervelends. Ik heb dat na een paar weken mijn baard te laten staan ook gehad. Het begon zomaar ineens en ik werd er knettergek van. Het was niet zomaar jeuk, maar alsof mijn hele gezicht vol zat met splintertjes. Maar na een dag of drie stopte die jeuk ook weer ineens en daarna geen last meer van gehad. Volgens mij heeft bijna iedereen dat een tijdje, maar het gaat dus ook weer over. Succes met je baard!
 

GlennBG

Volle Baard
Opmerkingen: I didn't grow it for you!
Jeuk: echt, het gaat over!
Traag: houdt vol, het is het 100% waard!
Je bent super dat je je niet van de wijs laat brengen! Succes! :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
De voorgangers hebben gelijk: het is iedere dag strijd meer dan waard.
Enkele dagen geleden werd ik door vijf man tegelijk aangevallen op mijn baard. Normaal discussiëren was onmogelijk en opmerkingen als "clochard", "een baard is vies", "kansloze" en "dakloze", vond ik buiten proporties. Toen ik dan maar op een gegeven moment de stekelige opmerking maakte, dat ik begreep, dat boeren, die nog nooit in een stad waren geweest deze visie hadden voelden zíj zich geschoffeerd. Ik heb de hele avond de pest in gehad.
Hou vol en bedenk, dat je boven je criticasters staat en er beter uitziet.
 

Hartenheer

Zware baard
De opmerkingen daar moet je boven staan.
Ik krijg altijd: je lijkt wel jaren ouder. Gelukkig, dan hebben ze meer respect voor je :D

De jeuk en schilvers had ik {voor ik dit forum ontdekte} bestreden met de shampo 2 in 1 van Head en Showlers
Werkte toen voor mij prima.

Maar zoals ik als eerder schreef, toen wist ik ook nog niets van dit forum
 

Weeble

Volle Baard
Wat ook goed werkt tegen jeuk is facescrub/peeling. Dit mag je dagelijks gebruiken.
Breng dit aan op je ietswat vochtige gezicht (veel korrels zullen in je baardhaar achterblijven, vandaar ruim aanbriengen) en masseer het op je hoofdhuid.

Succes en blijven volhouden!:)>
 

Rolf

Baard
De meeste mensen die opmerkingen maken doen dat omdat ze er zelf niet een baard kunnen kweken...en jaloers zijn gewoon negeren en erboven staan.:)>
 

Koenebaard

Stoppelbaard
IK heb hier zelf ook last van, vooral de jeuk is erg.... Maar wat ik nog veel erger vind is dat naarmate mijn baard langer is het ook enorm droog lijkt te worden. Weet niet wat ik hieraan moet doen. De enige oplossing voor mij is tot nu toe... afscheren. Iemand misschien tips hiervoor?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Baardolie werkt uiteraard ook voedend voor de huid. Ga je zeker merken qua drooge huid.

Eerst nog even goed scrubben, baard wassen, droog deppen en dan goed olie inbrengen ;)

Succes (Y)
 
Opmerkingen houd je altijd.

Of je nu een bril hebt, kaal bent, buitenlands, of een echte die hard met een baard. Mensen zullen je hele leven wel wat te zeuren hebben en namaten jij daar sterker van wordt. Word je baard er langer van. En dan gaan de complimenten en slijmballen komen
 

Markus

Baard
Die opmerkingen zijn inderdaad gewoon jaloersie! Ik ben ook pas 5 weken begonnen maar hoor ook regelmatig van bekenden of ik me binnenkort ook bij IS ga aansluiten!

Maar je moet er gewoon om lachen en lekker laten groeien! En lekker focussen op de positieve reacties! Want die zullen er vast en zeker ook genoeg zijn!!:)>
 
Banner image
Top