Mission impossible?

Sidney

Stoppelbaard
Beste baardconnaisseurs,

Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik hier iets van mijn baardreis heb laten horen.
Er is goed nieuws en slecht nieuws, het goede nieuws is dat ik sinds mijn laatste bezoek hier geen ‘blote billen gezicht’ meer heb gehad, maar het slechte nieuws is dat ik wel met enige regelmaat de tondeuse op 9mm langs mijn gezicht heb gehaald.
De afgelopen 8 maanden heb ik deze look gehad.
Ik vond het er toch steeds wat rommelig en onverzorgd uit zien als het langer wordt dan het nu is en willen de zijkanten naar mijn idee niet goed dekken. Daarnaast liet mijn omgeving telkens weten dat het ‘taliban-gehalte’ van mijn baard aanzienlijk groter werd wanneer ik het verder liet groeien.

ik zit nu dus een beetje in dubio, enerzijds wil ik graag kijken of er meer uit te halen is, maar anderzijds wil ik er ook netjes en verzorgd uit blijven zien.
Ik moet wel bekennen dat de randen meestal wat strakker geschoren zijn dan op deze foto’s

terug naar het ‘blote billen gezicht’ wil ik in ieder geval zeker niet meer.

B6CA0424-3C48-4796-933F-3597E2F82861.jpeg 953FC74A-D391-48FF-9BD4-26867C3ECACE.jpeg
 
Laatst bewerkt:

HrFreek

Baard
Beste baardconnaisseurs,

Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik hier iets van mijn baardreis heb laten horen.
Er is goed nieuws en slecht nieuws, het goede nieuws is dat ik sinds mijn laatste bezoek hier geen ‘blote billen gezicht’ meer heb gehad, maar het slechte nieuws is dat ik wel met enige regelmaat de tondeuse op 9mm langs mijn gezicht heb gehaald.
De afgelopen 8 maanden heb ik deze look gehad.
Ik vond het er toch steeds wat rommelig en onverzorgd uit zien als het langer wordt dan het nu is en willen de zijkanten naar mijn idee niet goed dekken. Daarnaast liet mijn omgeving telkens weten dat het ‘taliban-gehalte’ van mijn baard aanzienlijk groter werd wanneer ik het verder liet groeien.

ik zit nu dus een beetje in dubio, enerzijds wil ik graag kijken of er meer uit te halen is, maar anderzijds wil ik er ook netjes en verzorgd uit blijven zien.
Ik moet wel bekennen dat de randen meestal wat strakker geschoren zijn dan op deze foto’s

terug naar het ‘blote billen gezicht’ wil ik in ieder geval zeker niet meer.

Bekijk bijlage 14879 Bekijk bijlage 14880
Gaat toch goed zo ....
En dat onverzorgde ja, moet je gewoon doorheen zien te komen. Zolang de nek en wanglijn netjes blijven valt het allemaal wel mee hoor. Niet teveel in de spiegel kijken en laten gebeuren.
Opmerkingen zoveel mogelijk links laten liggen.
Is makkelijker gezegd dan gedaan maar het is niet anders.
 

zenn

Zware baard
'K zeg doe waar jij je prettig bij voelt; je zegt zelf enerzijds wil ik graag kijken of er meer uit te halen is, maar anderzijds wil ik er ook netjes en verzorgd uit blijven zien, dat kan gemakkelijk met deze look. De baard kan zichzelf ondertussen opvullen, zolang je de lijnen strak en netjes houdt. :)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Beste baardconnaisseurs,

Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik hier iets van mijn baardreis heb laten horen.
Er is goed nieuws en slecht nieuws, het goede nieuws is dat ik sinds mijn laatste bezoek hier geen ‘blote billen gezicht’ meer heb gehad, maar het slechte nieuws is dat ik wel met enige regelmaat de tondeuse op 9mm langs mijn gezicht heb gehaald.
De afgelopen 8 maanden heb ik deze look gehad.
Ik vond het er toch steeds wat rommelig en onverzorgd uit zien als het langer wordt dan het nu is en willen de zijkanten naar mijn idee niet goed dekken. Daarnaast liet mijn omgeving telkens weten dat het ‘taliban-gehalte’ van mijn baard aanzienlijk groter werd wanneer ik het verder liet groeien.

ik zit nu dus een beetje in dubio, enerzijds wil ik graag kijken of er meer uit te halen is, maar anderzijds wil ik er ook netjes en verzorgd uit blijven zien.
Ik moet wel bekennen dat de randen meestal wat strakker geschoren zijn dan op deze foto’s

terug naar het ‘blote billen gezicht’ wil ik in ieder geval zeker niet meer.

Bekijk bijlage 14879 Bekijk bijlage 14880
Het is jammer dat je omgeving je niet een beetje stimuleert want met dat ‘taliban-gehalte’ :eek:valt het reuze mee.;)
Ik vind het leuk om te zien dat je mijn advies hebt opgevolgd want het staat je prima.(Y)(Y)(Y)
Er is niets mis mee als je het kort houd. Wat je wel kan doen is eens in de zoveel tijd kijken of je wanglijn al iets hoger kan krijgen.
Succes Texman :)>
 

Skaggy

Volle Baard
Prima baard Sidney, staat je goed. (Y):)>‘Gecontroleerd’ laten groeien dus. Hebben de mensen in je omgeving niet eens in de gaten dat je baard langer wordt.:D
 
Banner image
Top