Mischa's Baardreis

Mischa

Baard
Mijn poging om een lange baard te laten groeien is tot nu toe goed uitgepakt. Vandaar dat ik mijn topic hier naartoe verplaats, want mijn baard gaat voorlopig niet verdwijnen!

Als je de progressie wilt zien kun je hier kijken:
https://baardforum.nl/threads/mischas-baardgroei-progress-topic.4184/

Zo is het begonnen:
CFFF13C5-3A53-45C3-A4E3-0270D151A839.jpeg 7AD0EBA1-CC15-4813-AB0B-5D0651B13BC8.jpeg

En vandaag de dag ziet het er zo uit:

3568E81E-CA8C-4926-854D-71A2ED8E37E6.jpeg 3F3509E6-1F23-4DF5-B38A-FEEE25DB9AED.jpeg 5F4360DF-6A60-41D0-9C7D-D427585E776D.jpeg

Ik ben zelf erg tevreden met hoe het is geworden en ik ga proberen hem minstens dubbel zo lang te laten groeien.


Verzorging
Het leren verzorgen van mijn baard is een heel proces geweest. Maar dankzij wat goede tips op dit forum en heel wat uren YouTube video's bestuderen heb ik een goede ochtend routine opgebouwd. Ik gebruik nu de volgende producten:

Mijnbaard Woody baardolie, Captain Fawcett's Moustache Wax (Sandalwood), 2 keer per week Damn Good Soap baardzeep + Mad Viking baardconditioner. Soms gebruik ik Captain Fawcett's Beard Balm als ik wat meer hold wil.

Maar over het algemeen ga ik voor een beetje wilde, wollige stijl die tegelijkertijd wel tamelijk goed verzorgd overkomt.
Ik ben vooral veel aan het experimenteren met mijn snor. Meestal draag ik hem nu zoals in de foto, maar als hij nog een stuk langer wordt wil ik hem in een walrus stijl gaan dragen.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Mischa ,
Je bent lekker bezig en je baard ziet er al goed uit (Y)(Y)(Y).
Wat ik ook leuk vind bij jou is dat er een hele studie van gemaakt hebt waardoor je nu een goede ochtend routine hebt.
Veel meer mensen zouden dat moeten doen want er zoveel informatie.
Ik zou het ook leuk vinden als je je kennis nog meer met ons deelt.:)
Laat je baard fijn verder groeien totdat je je doel hebt bereikt.
Groet Texman
 

tijn

Zware baard
Mijn poging om een lange baard te laten groeien is tot nu toe goed uitgepakt. Vandaar dat ik mijn topic hier naartoe verplaats, want mijn baard gaat voorlopig niet verdwijnen!

Als je de progressie wilt zien kun je hier kijken:
https://baardforum.nl/threads/mischas-baardgroei-progress-topic.4184/

Zo is het begonnen:
Bekijk bijlage 21599 Bekijk bijlage 21600

En vandaag de dag ziet het er zo uit:

Bekijk bijlage 21602 Bekijk bijlage 21603 Bekijk bijlage 21601

Ik ben zelf erg tevreden met hoe het is geworden en ik ga proberen hem minstens dubbel zo lang te laten groeien.


Verzorging
Het leren verzorgen van mijn baard is een heel proces geweest. Maar dankzij wat goede tips op dit forum en heel wat uren YouTube video's bestuderen heb ik een goede ochtend routine opgebouwd. Ik gebruik nu de volgende producten:

Mijnbaard Woody baardolie, Captain Fawcett's Moustache Wax (Sandalwood), 2 keer per week Damn Good Soap baardzeep + Mad Viking baardconditioner. Soms gebruik ik Captain Fawcett's Beard Balm als ik wat meer hold wil.

Maar over het algemeen ga ik voor een beetje wilde, wollige stijl die tegelijkertijd wel tamelijk goed verzorgd overkomt.
Ik ben vooral veel aan het experimenteren met mijn snor. Meestal draag ik hem nu zoals in de foto, maar als hij nog een stuk langer wordt wil ik hem in een walrus stijl gaan dragen.
Zo das wel een mooie baard aan het worden. Ziet er goed uit. En je hebt er zelfs een hele studie van gemaakt. Nou die studie werpt zn vruchten af want het is een mooie baard aan het worden.
 

Macx

Baardaap
Dat ziet er goed uit hé Mischa! De snor is ook prachtig met die leuke handlebars, je hebt ongeveer dezelfde ideeën als ik wat betreft de stijl baard en snor.
Ik gebruik ook elke dag baard producten, ik zal eens een keer jouw producten uitproberen, ik moet toch nog een echte baardkam bestellen dus dan kan dat er gelijk bij.
Je bent lekker bezig en je hebt er ook plezier in net zoals ik en dat is fijn jongen, ga zo door Mischa.
 

Mischa

Baard
Dank jullie wel heren, ik word erg vrolijk van jullie positieve reacties. Ik zal zeker wat meer gaan schrijven in dit topic over de routine die ik momenteel heb en de dingen die ik heb geleerd.

Momenteel heb ik het alleen erg druk. Ik ben begonnen aan een nieuwe baan en ik heb ook de sleutel van mijn nieuwe appartement gekregen. Ik ben veel aan het shilderen en er moet een vloer gelegd worden, maar als het goed is ben ik eind april klaar. Het is best intens met de nieuwe baan tegelijkertijd met een nieuw appartement, maar het is het natuurlijk allemaal waard.

Ik moet ook goed uitkijken met mijn baard tijdens het klussen! Gisteren heb ik er al een paar verf spetters uit moeten verwijderen. Gelukkig was het te doen met warm water omdat het voorstrijk was.
 

Macx

Baardaap
Dank jullie wel heren, ik word erg vrolijk van jullie positieve reacties. Ik zal zeker wat meer gaan schrijven in dit topic over de routine die ik momenteel heb en de dingen die ik heb geleerd.

Momenteel heb ik het alleen erg druk. Ik ben begonnen aan een nieuwe baan en ik heb ook de sleutel van mijn nieuwe appartement gekregen. Ik ben veel aan het shilderen en er moet een vloer gelegd worden, maar als het goed is ben ik eind april klaar. Het is best intens met de nieuwe baan tegelijkertijd met een nieuw appartement, maar het is het natuurlijk allemaal waard.

Ik moet ook goed uitkijken met mijn baard tijdens het klussen! Gisteren heb ik er al een paar verf spetters uit moeten verwijderen. Gelukkig was het te doen met warm water omdat het voorstrijk was.

Geeft niet Mischa, fijn dat je een nieuw appartement hebt gekregen en nu lekker bezig bent met het naar je zin te maken en dan natuurlijk ook niet altijd tijd en zin hebt om hier op het forum aanwezig te zijn, geeft helemaal niks en we begrijpen dit helemaal, hartelijk dank dat je ons op de hoogte houdt en we wensen je natuurlijk heel veel succes en veel plezier in je nieuwe appartement. De baard zal wel goed zijn en we zijn natuurlijk nieuwsgierig hoe die er uit ziet na dat je klaar bent met schilderen. Hou je taai en tot horens hier op het leuke forum.:)>:)(Y) Groet Macx
 

Macx

Baardaap
Geeft niet Mischa, fijn dat je een nieuw appartement hebt gekregen en nu lekker bezig bent met het naar je zin te maken en dan natuurlijk ook niet altijd tijd en zin hebt om hier op het forum aanwezig te zijn, geeft helemaal niks en we begrijpen dit helemaal, hartelijk dank dat je ons op de hoogte houdt en we wensen je natuurlijk heel veel succes en veel plezier in je nieuwe appartement. De baard zal wel goed zijn en we zijn natuurlijk nieuwsgierig hoe die er uit ziet na dat je klaar bent met schilderen. Hou je taai en tot horens hier op het leuke forum.:)>:)(Y) Groet Macx
Mijn poging om een lange baard te laten groeien is tot nu toe goed uitgepakt. Vandaar dat ik mijn topic hier naartoe verplaats, want mijn baard gaat voorlopig niet verdwijnen!

Als je de progressie wilt zien kun je hier kijken:
https://baardforum.nl/threads/mischas-baardgroei-progress-topic.4184/

Zo is het begonnen:
Bekijk bijlage 21599 Bekijk bijlage 21600

En vandaag de dag ziet het er zo uit:

Bekijk bijlage 21602 Bekijk bijlage 21603 Bekijk bijlage 21601

Ik ben zelf erg tevreden met hoe het is geworden en ik ga proberen hem minstens dubbel zo lang te laten groeien.


Verzorging
Het leren verzorgen van mijn baard is een heel proces geweest. Maar dankzij wat goede tips op dit forum en heel wat uren YouTube video's bestuderen heb ik een goede ochtend routine opgebouwd. Ik gebruik nu de volgende producten:

Mijnbaard Woody baardolie, Captain Fawcett's Moustache Wax (Sandalwood), 2 keer per week Damn Good Soap baardzeep + Mad Viking baardconditioner. Soms gebruik ik Captain Fawcett's Beard Balm als ik wat meer hold wil.

Maar over het algemeen ga ik voor een beetje wilde, wollige stijl die tegelijkertijd wel tamelijk goed verzorgd overkomt.
Ik ben vooral veel aan het experimenteren met mijn snor. Meestal draag ik hem nu zoals in de foto, maar als hij nog een stuk langer wordt wil ik hem in een walrus stijl gaan dragen.

Ik vind je avatar foto heel mooi Mischa! Wat een mooie uitstraling heb je daar, wel een echte kerel nou hé! Wat een groot verschil met je eerste foto's man.
 

tijn

Zware baard
Dank jullie wel heren, ik word erg vrolijk van jullie positieve reacties. Ik zal zeker wat meer gaan schrijven in dit topic over de routine die ik momenteel heb en de dingen die ik heb geleerd.

Momenteel heb ik het alleen erg druk. Ik ben begonnen aan een nieuwe baan en ik heb ook de sleutel van mijn nieuwe appartement gekregen. Ik ben veel aan het shilderen en er moet een vloer gelegd worden, maar als het goed is ben ik eind april klaar. Het is best intens met de nieuwe baan tegelijkertijd met een nieuw appartement, maar het is het natuurlijk allemaal waard.

Ik moet ook goed uitkijken met mijn baard tijdens het klussen! Gisteren heb ik er al een paar verf spetters uit moeten verwijderen. Gelukkig was het te doen met warm water omdat het voorstrijk was.
Druk druk druk dus. Sucses met je nieuwe baan en woning.
 

Giant

Zware baard
Dank jullie wel heren, ik word erg vrolijk van jullie positieve reacties. Ik zal zeker wat meer gaan schrijven in dit topic over de routine die ik momenteel heb en de dingen die ik heb geleerd.

Momenteel heb ik het alleen erg druk. Ik ben begonnen aan een nieuwe baan en ik heb ook de sleutel van mijn nieuwe appartement gekregen. Ik ben veel aan het shilderen en er moet een vloer gelegd worden, maar als het goed is ben ik eind april klaar. Het is best intens met de nieuwe baan tegelijkertijd met een nieuw appartement, maar het is het natuurlijk allemaal waard.

Ik moet ook goed uitkijken met mijn baard tijdens het klussen! Gisteren heb ik er al een paar verf spetters uit moeten verwijderen. Gelukkig was het te doen met warm water omdat het voorstrijk was.
Dat is ook leuk, een nieuwe baan en een nieuw appartement.
Succes met klussen.
En je baard overleefd het wel.
 

Mischa

Baard
Het is een drukke maand geweest, elke dag van 7 tot 22:00 op de been geweest maar nu is het een aardig stekkie aan het worden . Er zijn nog genoeg klusjes te doen maar ik kan in ieder geval prima wonen nu. Erg fijn om weer mijn eigen plekkie te hebben.

De baard heeft het allemaal ook overleefd. Ik heb er nog niets vanaf geknipt, alleen een klein beetje aan de zijkanten, maar Hij lijkt alleen helemaal niet langer te worden. Maar wel dikker en voller, dus ik mag niet klagen

F1FC8402-3BB2-4C8C-BDD9-8167331A79B9.jpeg DF2B7EAB-491E-4C0B-AB5A-B4AD23F07D84.jpeg F18ECDF3-55EB-4D15-98A4-E92F9F3E0154.jpeg
 

Macx

Baardaap
Het is een drukke maand geweest, elke dag van 7 tot 22:00 op de been geweest maar nu is het een aardig stekkie aan het worden . Er zijn nog genoeg klusjes te doen maar ik kan in ieder geval prima wonen nu. Erg fijn om weer mijn eigen plekkie te hebben.

De baard heeft het allemaal ook overleefd. Ik heb er nog niets vanaf geknipt, alleen een klein beetje aan de zijkanten, maar Hij lijkt alleen helemaal niet langer te worden. Maar wel dikker en voller, dus ik mag niet klagen

Bekijk bijlage 21893 Bekijk bijlage 21894 Bekijk bijlage 21895

Hoi Mischa, fijn dat je bijna klaar bent met klussen in je nieuwe appartement en dat je heel gelukkig mag worden in je nieuwe stekkie. Je baard ziet er al heel mooi uit en heeft het geklus goed overleeft. Nu zo nu en dan lekker in het zonnetje gaan zitten dat is goed voor de groei en ook voor jezelf. Lekker genieten van alles wat je nu al hebt bereikt. Mooie baard mooi appartement wat wil je nog meer.(Y)
 

Texman

Koning Baard
Het is een drukke maand geweest, elke dag van 7 tot 22:00 op de been geweest maar nu is het een aardig stekkie aan het worden . Er zijn nog genoeg klusjes te doen maar ik kan in ieder geval prima wonen nu. Erg fijn om weer mijn eigen plekkie te hebben.

De baard heeft het allemaal ook overleefd. Ik heb er nog niets vanaf geknipt, alleen een klein beetje aan de zijkanten, maar Hij lijkt alleen helemaal niet langer te worden. Maar wel dikker en voller, dus ik mag niet klagen

Bekijk bijlage 21893 Bekijk bijlage 21894 Bekijk bijlage 21895
Ha @Mischa ,
Fijn dat je bijna klaar bent met je appartement want dan kan je nu een beetje op adem komen.
Je baard heeft er niet onder geleden want die ziet er prima uit (Y)(Y)(Y).
Hoe gaat het trouwens met je nieuwe baan.
Groet Texman:)>
 
Banner image
Top