Mischa’s Baardgroei Progress Topic

Mischa

Baard
Beste heren,

Naar aanleiding van de positieve reacties in mijn “Te vlassig om te laten groeien?” topic ben ik nu een poging aan het wagen om een lange volle baard te laten groeien.

Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt zodat de titel beter past.

Ik ben 31 en op deze foto’s was ik ongeveer 3 maanden bezig, maar met veel trimmen en stylen. Hieronder zal ik een update posten met twee weken groei.

Alle tips en feedback stel ik erg op prijs!

Het oude topic:
https://baardforum.nl/threads/te-vlassig-om-te-laten-groeien.4177/

7AD0EBA1-CC15-4813-AB0B-5D0651B13BC8.jpeg EE3FCEFB-2400-4B6C-B309-E133CBF17701.jpeg 23E4F2FE-F62C-4901-B30B-76EBA2784BCC.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Mischa

Baard
Nu is er ongeveer twee weken groei bijgekomen. Het begint nu wel al een beetje onverzorgd te lijken maar ik volg jullie advies en laat het schaartje liggen.

Ik heb wel mijn snor getrimd, maar ik heb besloten om een poging te wagen om die ook te laten groeien om te kijken hoe het staat. Dus ook die ga ik vanaf vandaag niet meer aanraken.

9ACE3C3F-61F5-491A-B802-D8763909FA81.jpeg 4FE00E56-86A0-4611-BBB1-6529668F5DB6.jpeg 15381443-BFE1-45A0-B9BA-6EE8D2DEBCF5.jpeg AD2AB060-0D5A-4F54-B4A8-67B9F724C20F.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Flexess

Baard
Succes met je baardgroei en inderdaad afblijven! Ik heb al een tijd geen schaar of machine aangeraakt tenzij voor mijn snor. Er is altijd een fase bij waar je onverzorgd overkomt maar een 3 tal weken erna is het compleet een andere zicht en waardeert het enorm.
Komt wel goed, je hebt een goede baardgroei en de motivatie zit er precies ook wel in dus go ahead pal!
 

Giant

Zware baard

Mischa

Baard
We zijn weer een paar weken verder en de baard groeit gestaag door. Omdat ik dik krullend haar heb vertaalt deze groei niet zo snel naar lengte maar ik merk wel dat de baard voller aan het worden is. Ook de snor begint nu een beetje te komen. De eerste twee foto’s heb ik zonder kammen/stylen gemaakt. De laatste twee zijn na het aanbrengen van baardbalsem en borstelen.

Ik heb mijzelf namelijk getrakteerd op een houten kam, borstel, nieuwe olie en balsem en baard zeep. Het is leuk om te leren om goed voor mijn baard te zorgen en te proberen hem een beetje in bedwang te houden nu ik niks meer af knip.

Fijne feestdagen gewenst iedereen!

9E750675-0BC3-4BAF-A0E5-28934E0FF386.jpeg AD2F3A64-67AA-454F-B4C3-FCCE5A7AA64D.jpeg C31577EC-2B81-4789-9E3A-24E0E33FFAB6.jpeg 1837A683-AA3C-48FC-8420-347CE8E4E128.jpeg
 
Laatst bewerkt:

VinK

Baard
We zijn weer een paar weken verder en de baard groeit gestaag door. Omdat ik dik krullend haar heb vertaalt deze groei niet zo snel naar lengte maar ik merk wel dat de baard voller aan het worden is. Ook de snor begint nu een beetje te komen. De eerste twee foto’s heb ik zonder kammen/stylen gemaakt. De laatste twee zijn na het aanbrengen van baardbalsem en borstelen.

Ik heb mijzelf namelijk getrakteerd op een houten kam, borstel, nieuwe olie en balsem en baard zeep. Het is leuk om te leren om goed voor mijn baard te zorgen en te proberen hem een beetje in bedwang te houden nu ik niks meer af knip.

Fijne feestdagen gewenst iedereen!

Bekijk bijlage 20611 Bekijk bijlage 20612 Bekijk bijlage 20613 Bekijk bijlage 20614
Ziet er goed uit! Hoe bevallen de nieuwe producten? Hoe lang wil je hem laten worden?
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ha @Mischa! Je baard ziet er erg goed uit, groeit snel en mooi! Het is echt een voordeel (mijn mening) om een krullende baard te hebben met wat dikker haar. Misschien wat moeilijker te temmen, maar de baard valt vaker wat eenvoudiger goed in model en toont ook al snel wat voller en dikker. Met wat geduld kun je een fantastische volle baard laten groeien met als bekroning een mooie dikke snor! :)>(Y)
 

Mischa

Baard
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

@VinK Ik ben van plan om hem zo lang mogelijk te laten groeien, maar ik heb geen idee hoe ver ik zal komen. Dit is mijn eerste poging tot een langere baard.

@mischaap Haha ja inderdaad, heel toevallig dat onze baarden zo overeenkomen. Het moet wel door de naam komen? Jij gaat ook lekker zag ik in jouw topic!

@Texman Het maakt het inderdaad een stuk leuker. Het maakt ook echt een enorm verschil om goede olie erin te hebben en om een geschikte kam te gebruiken.

@Rothbeard62 Dankjewel voor het motiverende bericht. Toen ik hiermee begon, was ik niet eens zeker of mijn baard wel dik genoeg was maar ik ben heel blij dat ik ben begonnen dankzij jullie positieve reacties. Ik ben benieuwd hoe het er over 2 maanden uit zal zien!
 

Fox

Zware baard
Jou baard ziet er goed uit.
Ik zelf heb ook een krullende baard.
Met de föhn en een borstel krijg ik die strakker .
Maar dat hoeft niet altijd ,een krul baard vind ik ook mooi
 

Mischa

Baard
Jou baard ziet er goed uit.
Ik zelf heb ook een krullende baard.
Met de föhn en een borstel krijg ik die strakker .
Maar dat hoeft niet altijd ,een krul baard vind ik ook mooi

Ja als hij een stuk langer is ga ik dat ook proberen. Bedankt voor de tip! Hangt er ook helemaal af welke richting mijn krullen zullen groeien, ik ben erg benieuwd.
 

Mischa

Baard
Beste baardgenoten,

Het is alweer bijna een maand geleden dat ik mijn laatste foto’s heb gepost. Ik heb het nog steeds volgehouden om er niks vanaf te trimmen en het begint nu aardig te komen vind ik zelf! Op deze foto’s heb ik hem gestyled met captain fawcetts barberism beard balm en mijn best gedaan om het een beetje in bedwang te houden. Zonder balm begint hij aardig uit te steken naar de zijkanten!

D63A8332-6B68-43C4-9CA5-548661A19FAC.jpegC2533CD3-E33C-4B5A-AD87-5C04C9EED04B.jpegCD90CA06-F6F4-43F0-9241-B87C45F81CB5.jpeg
[DOUBLEPOST=1642323522][/DOUBLEPOST]Heb ze ook even naast elkaar gezet :)>
Deze foto's laten precies anderhalve maand aan groei zien, zonder enige vorm van trimmen of bijwerken
Beard progress 16 - 1.PNG
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Beste baardgenoten,

Het is alweer bijna een maand geleden dat ik mijn laatste foto’s heb gepost. Ik heb het nog steeds volgehouden om er niks vanaf te trimmen en het begint nu aardig te komen vind ik zelf! Op deze foto’s heb ik hem gestyled met captain fawcetts barberism beard balm en mijn best gedaan om het een beetje in bedwang te houden. Zonder balm begint hij aardig uit te steken naar de zijkanten!

Bekijk bijlage 20793Bekijk bijlage 20794Bekijk bijlage 20795
[DOUBLEPOST=1642323522][/DOUBLEPOST]Heb ze ook even naast elkaar gezet :)>
Deze foto's laten precies anderhalve maand aan groei zien, zonder enige vorm van trimmen of bijwerken
Bekijk bijlage 20796
Ha @Mischa,
Je hebt een prachtige vooruitgang geboekt met je baard (Y)(Y)(Y).
Ga nog maar even zo door want het staat je heel goed.
Texman:)>
 
Beste baardgenoten,

Het is alweer bijna een maand geleden dat ik mijn laatste foto’s heb gepost. Ik heb het nog steeds volgehouden om er niks vanaf te trimmen en het begint nu aardig te komen vind ik zelf! Op deze foto’s heb ik hem gestyled met captain fawcetts barberism beard balm en mijn best gedaan om het een beetje in bedwang te houden. Zonder balm begint hij aardig uit te steken naar de zijkanten!

Bekijk bijlage 20793Bekijk bijlage 20794Bekijk bijlage 20795
[DOUBLEPOST=1642323522][/DOUBLEPOST]Heb ze ook even naast elkaar gezet :)>
Deze foto's laten precies anderhalve maand aan groei zien, zonder enige vorm van trimmen of bijwerken
Bekijk bijlage 20796
@Mischa mooi resultaat tot dusver!
 

Giant

Zware baard
Beste baardgenoten,

Het is alweer bijna een maand geleden dat ik mijn laatste foto’s heb gepost. Ik heb het nog steeds volgehouden om er niks vanaf te trimmen en het begint nu aardig te komen vind ik zelf! Op deze foto’s heb ik hem gestyled met captain fawcetts barberism beard balm en mijn best gedaan om het een beetje in bedwang te houden. Zonder balm begint hij aardig uit te steken naar de zijkanten!

Bekijk bijlage 20793Bekijk bijlage 20794Bekijk bijlage 20795
[DOUBLEPOST=1642323522][/DOUBLEPOST]Heb ze ook even naast elkaar gezet :)>
Deze foto's laten precies anderhalve maand aan groei zien, zonder enige vorm van trimmen of bijwerken
Bekijk bijlage 20796
Je ziet, je geduld wordt beloond met een prachtige baard.
 
Banner image
Top