Mijn baard week update

Leafar

Stoppelbaard
Nieuwe fotoupdate; heb besloten om m'n snor en wangen uit te dunnen en m'n baard wat hoekiger te laten maken. Dadelijk naar de barbier.....
 

Bijlagen

  • IMG_20200215_114641.jpg
    IMG_20200215_114641.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 58

Leafar

Stoppelbaard
Is dat echt nodig? Het ziet er goed uit en je zit echt nog in de korte fase van de baard. Zonde om daar nu al aan te komen! :eek:

Ben weer terug van de barbier..

Zeker, ik vond het echt nodig. Begon mij te ergeren aan de wildgroei, voornamelijk onder mijn kin werdt de haarlengte behoorlijk ongelijk en de snor vond ik te dik in verhouding. Nu is het reeds in de vorm van het model dat ik voor ogen heb.
 

Bijlagen

  • IMG_20200215_140913.jpg
    IMG_20200215_140913.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 59

Rothbeard62

Volle Baard
Persoonlijk vond ik je baard er voor het bezoek aan de barbier er echt beter uitzien (beter in verhouding en veel stoerder)! Van wildgroei was in dit stadium echt nog geen sprake. Het is zeker netjes gedaan, maar het is nu wel heel erg kort (en niet hoekig), net of je pas gestopt bent met scheren..... Met jouw baardgroei is zo veel meer moois mogelijk.. Ben je misschien niet niet nét iets te kritisch?
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ik vind dat de barbier het heel netjes gedaan heeft en het is prima zo (Y)(Y)(Y).
Dit is weer een mooi uitgangspunt om verder te gaan.
Ik heb het al eerder geschreven maar het is erg belangrijk dat je je happy voelt bij de baard zoals je die hebt.
Iedereen mag daar zijn eigen invulling aan geven dus lekker doorgaan zo ;).
 

Rothbeard62

Volle Baard
Ik vind dat de barbier het heel netjes gedaan heeft en het is prima zo (Y)(Y)(Y).
Dit is weer een mooi uitgangspunt om verder te gaan.
Ik heb het al eerder geschreven maar het is erg belangrijk dat je je happy voelt bij de baard zoals je die hebt.
Iedereen mag daar zijn eigen invulling aan geven dus lekker doorgaan zo ;).

Natuurlijk! Je hebt volkomen gelijk. Maar als je graag een echte baard wil laten groeien, zul je altijd door een stadium heen moeten waarin je niet zo blij bent met je baard, Dat is een tijdelijk iets. Pas als de baard echt 'volwassen' is (na een maand of drie/voer ononderbroken groei), is het goed te beoordelen wat je mogelijkheden zijn En Rafael heeft echt de mogelijkheden voor een prachtige epische baard! ;)(Y)
 
Banner image
Top