Mijn baard week update

Leafar

Stoppelbaard
Wat ik mij kan herinneren is dat ik altijd al een snelle baardgroei gehad heb. Maar ook een hoge baardgroei, dus hoog op de wangen. Dit moet ik nu wel vaak bijwerken, anders ziet het er een beetje gek uit.
Volgens mij groeit m'n baardhaar even snel als m'n hoofdhaar
 

Gunter

Baard
Gek of smaak...? Ik denk dat het smaak is (Y)

Ik vind zelf de natuurlijke lijn (bij mijzelf) mooier dan een strakke lijn over de wangen. Daarnaast kan de begroeiing daar voor een schaduw effect zorgen, die je hoofd wat langer en minder rond laat lijken. En eens in de twee weken er met een tondeuse met een kammetje erop eroverheen is ook nog eens een stuk minder werk.

Anyhow, ik vind dat je een prachtige baard hebt, en zeker de dikke haren in je snor gaan een machtige volume geven volgens mij.
 

Leafar

Stoppelbaard
Mijn update na 6 weken baardgroei:
Ben vanmorgen naar de barbier geweest om de wildgroei weg te laten halen en de contouren aan te zetten. Wangen en snor zijn getrimt. De bovenlip is weer enigzins zichtbaar. De wanglijn en halslijn zijn weer strakgezet. Aan mijn kin is niets gedaan, zodat nu alles goed in verhouding kan doorgroeien.
Heb een foto van vóór de onderhoudsbeurt en ná de onderhoudsbeurt:
 

Bijlagen

  • IMG_20200120_105609.jpg
    IMG_20200120_105609.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 94
  • IMG_20200120_105432.jpg
    IMG_20200120_105432.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 90

Hartenheer

Zware baard
Mijn update na 6 weken baardgroei:
Ben vanmorgen naar de barbier geweest om de wildgroei weg te laten halen en de contouren aan te zetten. Wangen en snor zijn getrimt. De bovenlip is weer enigzins zichtbaar. De wanglijn en halslijn zijn weer strakgezet. Aan mijn kin is niets gedaan, zodat nu alles goed in verhouding kan doorgroeien.
Heb een foto van vóór de onderhoudsbeurt en ná de onderhoudsbeurt:

Dacht altijd dat ik een enorme baardgroei had. Moest me zeker 2x per dag scheren om er netjes uit te blijven zien.

Maar jij ben echt de koning (Y)
 
Banner image
Top