Mannen met een baard op de motorfiets

RBBP

Baard
Echt stuk voor stuk mooi Harley's, kan er uren naar kijken :D
Zat zelf ook nog te twijfelen tussen een fat bob of een custom bobber, maar uiteindelijk toch gegaan voor de Heritage classic.
Met name ook om zijn 1600 blok erin en omdatik 1.95 ben wordt een bobber al gauw custom.

Bij deze HD kom ik er goed mee weg mede omdat er floorboards, front shifters en highway steps op zitten.
 

RBBP

Baard
Helaas kan ik geen motor meer rijden maar ik was helemaal gek met mijn Triumph Tiger Explorer 1200.

Bekijk bijlage 21625
Ook niks is mee! Ken mij wel voorstellen dat je het onwijs mist.

Heb nog wel naar de Explorer 1200 gekeken, ook omdat hij lekker groot is, want lang.
Maar het is ook een prijzige fiets! Dus had ik zoiets: “ als ik van plan ben om dat er voor uit te geven, waarom dan niet voor een HD”.
en zo geschiedde..

zat nog te twijfelen ook voor een goedkopere Jap, Intruder M 1800 of Yamaha wildstar 1600 .. maar dat werd hem dus niet :p
 

Texman

Koning Baard
Ook niks is mee! Ken mij wel voorstellen dat je het onwijs mist.

Heb nog wel naar de Explorer 1200 gekeken, ook omdat hij lekker groot is, want lang.
Maar het is ook een prijzige fiets! Dus had ik zoiets: “ als ik van plan ben om dat er voor uit te geven, waarom dan niet voor een HD”.
en zo geschiedde..

zat nog te twijfelen ook voor een goedkopere Jap, Intruder M 1800 of Yamaha wildstar 1600 .. maar dat werd hem dus niet :p
Voor mij was het indertijd ook de reden om deze motorfiets aan te schaffen want ik ben ook erg lang en eerlijk gezegd had het ook een Harley kunnen zijn want er waren toen een paar modellen die ik ook erg mooi vond zoals de Road King, Street Bob en Fat Bob.
Maar er is zoveel moois te koop en na een proefrit op de Triumph was ik verkocht.
Mijn tweede motorfiets was een Yamaha XS750 met 3 cilinders en een cardan en dat had de Triumph ook.
Dus dat sprak mij wel aan. Het is was een beest van een motorfiets die je wel moest aankunnen. Gelukkig kon ik er ook heerlijk rustig mee toeren.
En wat ik wel leuk vond was dat ik er erg veel bekijks mee had want je zag ze niet zoveel.
En een Yamaha XS900 Diversion heb ik ook nog gehad en dat was ook een erg fijn ding.

downloads1.png
Yamaha XS750
 

TMG1961

Baardaap
Ik ben begonnen met een Suzuki GS450L, daar heb ik 2 jaar op gereden en toen overgestapt naar een Suzuki GS750, die heb ik ongeveer 10 jaar gehad en toen heel kortstondig een Kawasaki politiemotor die ingevoerd was uit Californië. Laatste motor was een Suzuki GSX1100F.

gs450l.jpg Suzuki GS 750.jpg 1280px-KZ1000p.jpg gsx1100f.jpg
 
Banner image
Top