Mannen met een baard op de motorfiets

Jeepie

Baard
Deze kwam ik nog tegen op mn telefoon:
IMAG0024_zpsfxak9e6p.jpg

IMAG0023_zps7k7juefm.jpg


Hier een interview met em:
 

Kale666man

Baardaap
Leuk jeepie
Wat een apart ding en hoe hij is opgebouwd met van alles wat
Ik vind die kerel ook relax en een vakman pursang.
Ja heel apart en hoopte al dat hij hem ging starten.
Ja die man heeft er een hoop verstand van en straalt 1 en al rust uit en leuk om naar te kijken
 

Texman

Koning Baard
Ha Jeepie,

Dank voor deze prachtige foto's en de video.
Wat een vakman en wat een inventiviteit geweldig.
 

Kale666man

Baardaap
Ja he texman en als je hem zo ziet verwacht je dat niet maar ik vond het ook een mooi stukje.
Heb het ook al een paar keer terug gekeken.
Ik vloek en tier nog wel is is als iets niet lukt,maar de man is de rust zelve.
Ja waanzinnig mooi
 

Texman

Koning Baard
Ik ben nog wel eens ongedurig waardoor ik denk dat ik het wel kan zonder de gebruiksaanwijzing (bv. computerprogramma's, installatie handleidingen e.d.).
Soms loop ik daardoor hopeloos vast. Maar ja dat is de aard van het beestje.
Dus even tot rust komen en nadenken dan komt alles weer goed.
Die Rene van Tuil is echt de rust zelve. Hoe hij dit doet weet ik niet maar als hij er een cursus in zou geven dan meld ik mij direct aan.
 

Kale666man

Baardaap
Ik ook,ja wat dat betreft zijn we daarin hetzelfde.bij de man zie je niet eens een zweetdruppel of teken van ergenis.
Maar goed ik zal er over ophouden nu.
 

Freerider

Baard
Helaas geen motor meer, heb deze iets van 5 jaar geleden met pijn in mijn hart verkocht. Had geen tijd meer, aangezien ik alleen op zondag kon rijden en dan ook nog sporten.
Had toen trouwens ook nog geen baard ;)
Daarvoor een hele tijd gereden op een VFR 750, rc36II.
Toen gelest op een sportster 888 met open uitlaten, erg leuk altijd voor een lesmotor ;D
d88a9e30bf89612a8411468bd59a7a3c.jpg


deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Kale666man

Baardaap
Ja,ik rij me hele leven al motor en weet er goed mee om te gaan.
Automobilisten en motoren geven nog wel eens problemen in files omdat je tussendoor rijdt,alhoewel het steeds meer begrip krijgt
 

Kale666man

Baardaap
Ja ze maken direct ruimte,maar sommige zitten alleen maar te telefoneren appen of wat dan ook maar klopt wat je zegt:)
 

TMG1961

Baardaap
Klopt, sommige bestuurders vinden hun telefoon belangrijker dan het verkeer. Als ik van de week niet zo iets had van die stopt niet was ik zo van de motor afgereden war ik mee onderweg was. Vriend van me had me gevraagd of ik zijn motor naar de dealer kon brengen voor onderhoud omdat hij zelf even niet kan rijden.
 

Kale666man

Baardaap
Ja,dat is de ervaring die je daarop wijst.
Net als autorijden zeg ik ook vaak tegen me vrouw,let op die gaat dat doen en klopt het ook en zegt ze hoe weet je dat nou.
Rotondes en dan mensen die geen richting aangeven als jij daar staat erger ik me ook aan .
Alleen een hendeltje bewegen, meer niet maar ja zo gaat dat .
 
Banner image
Top