Langzaam maar zeker

Mapa

Baard
leuk man! heb je goed gedaan. Ik heb ook van die omvormers van 12 volt naar 220. werkt uitstekend hé.
Zeer zeker .. konden zonder problemen 2 koelboxen, onze telefoons opladen, de voortent opblazen,.. allemaal gewoon van de auto zelf .. geweldig zo'n dingen, snap niet dat dat niet standaard ingebouwd zit
 

Macx

Baardaap
Ha @Mapa,
Wat een mooie vakantie foto's heb je geplaatst en ik zie dat jullie er echt even lekker tussen uit zijn.
Ik zie een mooie baard, een lieve vriendin en prachtige honden wat wil een mens nog meer.
Over computers gesproken ik doe juist nog heel veel met een computer (maar wel een hele snelle) want ik heb hobby's die zich niet lenen voor een smartfone.
Ik maak ook gebruik van een smartfone en heb ook een labtop. Bij mij is het meer wat is het handigste gereedschap om te gebruiken voor de dingen die ik doe.
En ik moet je zeggen dat het baardforum op een smartfone voor mij niet te doen is.(leeftijd probleempje ;)).
Groet Texman :)>

Ik heb dat ook, ik vind het op de desktop het fijnst werken, gewoon met de muis, en een tal tablads open zodat je naar YT muziek kunt luisteren en tegelijk op het baardforum en ook het nieuws kunt volgen en ook nog F1. Dus lekker druk bezig zijn op de computer.
 

Mapa

Baard
Ha @Mapa,
Wat een mooie vakantie foto's heb je geplaatst en ik zie dat jullie er echt even lekker tussen uit zijn.
Ik zie een mooie baard, een lieve vriendin en prachtige honden wat wil een mens nog meer.
Over computers gesproken ik doe juist nog heel veel met een computer (maar wel een hele snelle) want ik heb hobby's die zich niet lenen voor een smartfone.
Ik maak ook gebruik van een smartfone en heb ook een labtop. Bij mij is het meer wat is het handigste gereedschap om te gebruiken voor de dingen die ik doe.
En ik moet je zeggen dat het baardforum op een smartfone voor mij niet te doen is.(leeftijd probleempje ;)).
Groet Texman :)>
Wat wil een mens nog meer .. wel, ik ben ook nog eens 2kg afgevallen op een week door het vele wandelen daar.. dat is natuurlijk ook een leuke bonus!
 

Texman

Koning Baard
Oh, daar heb ik niet bij stil gestaan, ik ging ervan uit dat je een desktop of laptop in huis zou hebben. Dan mis je wel veel internet plezier en nog veel meer leuke dingen die je kunt doen. Maar goed, je moet dat zelf weten, als jij alles af kan doen met een phone dan vind ik dat erg knap.
Ik ga is even kijken of ik iets kan vinden. Als je dropbox hebt en ze daar inzet dan kan ik ze voor je bewerken. Dropbox is gratis en daar kun je van alles inzetten en iemand dan tijdelijk toegang geven voor een bepaald bestandje om te downloaden.

Ik heb deze net ff uitgetest en het werkt goed. https://fotobewerkenonline.nl/
Ha @Macx,
Bedankt voor deze link werk leuk (Y)
Ik beschik zelf over "Corel PaintShop Pro 2021" een programma met zeer uitgebreide mogelijkheden.
IrfanView gebruik ik ook wel eens maar als je even een foto wil verkleinen is z'n online programma toch wel erg handig.
Texman:)>
 

Macx

Baardaap
Zeer zeker .. konden zonder problemen 2 koelboxen, onze telefoons opladen, de voortent opblazen,.. allemaal gewoon van de auto zelf .. geweldig zo'n dingen, snap niet dat dat niet standaard ingebouwd zit

Ik had er vroeger wel een stuk of drie voor mijn werk, voor het repareren van sterretjes in autoruiten. Van die mobiele omvormers, ze waren erg handig.
[DOUBLEPOST=1662139807][/DOUBLEPOST]
Ha @Macx,
Bedankt voor deze link werk leuk (Y)
Ik beschik zelf over "Corel PaintShop Pro 2021" een programma met zeer uitgebreide mogelijkheden.
IrfanView gebruik ik ook wel eens maar als je even een foto wil verkleinen is z'n online programma toch wel erg handig.
Texman:)>

Graag gedaan Texman, ik hou zelf niet van uitgebreide mogelijkheden, dat duurt me te lang om alles goed onder de knie te krijgen, ik hou niet van dagen uitzoeken hoe het allemaal werkt, ik leer meestal erg snel met gewoon doen, en dan moet het niet te uitgebreid zijn want dan heb ik er al geen zin meer in. Te veel mogelijkheden maakt me dat ik te lang blijf hangen en te veel tijd verdoe met dingen die er niet toe doen. Daarom dat Irfanview zo lekker werkt, het is simpel en niet te veel toeters en bellen.
 

Geert77

Baard
Bekijk bijlage 22859 Bekijk bijlage 22859 Bekijk bijlage 22860 Bekijk bijlage 22860 Bekijk bijlage 22861
[DOUBLEPOST=1662136530][/DOUBLEPOST]En hier nog 2 van vandaag!

Heb een app gevonden die het doet ^^

En goh, iets missen doen we hier niet hoor ^^ dingen opzoeken kan ik op de gsm, we hebben een smart tv, een NAS vol films en series, dus er was gewoon geen nood meer aan een computer. M'n vriendin heeft er wel eentje van haar werk, maar verder.. weinig meerwaarde ^^
Ziet er een toffe vakantie uit. Wat je baard betreft zou ik eens langsgaan bij de barbier om de puntjes bij te knippen en wat strakker af te lijnen. Zoveel mogelijk lengte behouden weliswaar. Ik ben er zeker van dat een goeie barbier er een fantastische baard kan van maken.
 

Macx

Baardaap
Ziet er een toffe vakantie uit. Wat je baard betreft zou ik eens langsgaan bij de barbier om de puntjes bij te knippen en wat strakker af te lijnen. Zoveel mogelijk lengte behouden weliswaar. Ik ben er zeker van dat een goeie barbier er een fantastische baard kan van maken.
Excuse me, Geert, het is al een fantastische baard, juist de nonchalance past het beste bij Mapa's baard, zo'n mooie baard met al die wilde golven, zou zonde zijn deze te verpesten met strak en precieze lijntjes, juist dat niet. Maar zo denk ik erover en hopelijk Mapa ook.
[DOUBLEPOST=1662222787][/DOUBLEPOST]
Na lange tijd nog even een update.

Met de schouder gaat de revalidatie z'n gangetje.. ging heel goed, maar toch enkele dagen geleden beetje ongelukkig gevallen over een hekje en dat deed me geen goed natuurlijk, maar bon.. hopelijk geneest het verder goed .. binnen enkele weken staat er weer een scan ingepland.. intussen tijd zoveel mogelijk rustig blijven.. (in hoeverre dat gaat, want qua honden opvang zit ik heel de zomer volgeboekt)Bekijk bijlage 22501 Bekijk bijlage 22502


Ik geniet nog steeds van die bovenste foto van 17 juli, man man man, wat sta je daar fantastisch op, de baard en kuif kan niet mooier zijn als op die foto. Daar heb je ook meer krullen of golven in je baard, ik weet niet hoe je dat doet, op de laatste foto zie ik meer een gladde stijl, heb je daar bewust de golven eruit geborsteld of zo? Als dat zo is dan zou ik dat niet meer doen en kiezen voor de wildere versie, die is het mooist en op die foto van 17 juli ben je zeker de knapste man van het baardforum met de mooiste baard en kuif.(Y)
 

Mapa

Baard
Excuse me, Geert, het is al een fantastische baard, juist de nonchalance past het beste bij Mapa's baard, zo'n mooie baard met al die wilde golven, zou zonde zijn deze te verpesten met strak en precieze lijntjes, juist dat niet. Maar zo denk ik erover en hopelijk Mapa ook.
[DOUBLEPOST=1662222787][/DOUBLEPOST]


Ik geniet nog steeds van die bovenste foto van 17 juli, man man man, wat sta je daar fantastisch op, de baard en kuif kan niet mooier zijn als op die foto. Daar heb je ook meer krullen of golven in je baard, ik weet niet hoe je dat doet, op de laatste foto zie ik meer een gladde stijl, heb je daar bewust de golven eruit geborsteld of zo? Als dat zo is dan zou ik dat niet meer doen en kiezen voor de wildere versie, die is het mooist en op die foto van 17 juli ben je zeker de knapste man van het baardforum met de mooiste baard en kuif.(Y)
WoW even terug met beiden voeten op de grond komen,

..
Bedank! ;-)
Mijn zelfvertrouwen is weer een pak de lucht in geschoten!

Wat men haar betreft, het is iets raars! Ik doe er eigenlijk nooit iets mee.. kammen, nope, borstelen, nope, ... Occasioneel doe ik er zeezout spray in om het een beetje volume / vorm te geven, maar verder doet het wat het wil ^^

Het doel is (wat ik enkele jaren geleden had) om m'n haar uiteindelijk een beetje vikings gewijs in een vlecht te krijgen)
En daar dan de bijhorende baard bij natuurlijk!

De krullen / golven in de baard op die foto zijn beter zichtbaar door de belichting vermoed ik verder ^^ ik probeer ze er zeker niet uit te halen allesinds ^^

En toch, na dit alles.. zou ik zo willen ruilen met je van baard !
Kleur, vorm, model, het is een prachtexemplaar & ik moet toegeven dat er enige jaloezie is ^^
 

Mapa

Baard
IMG20220917144245.jpg

Zo zo! Hij begint echt wel vorm te krijgen ^^

Terwijl de baard uitzet, krimp ik verder in
Vorige zomer 108kg - intussen 86 kg. ( Zelfs met al dat Titanium in me schouder/bovenarm)


Nu onder toezicht van de kine langzaam aan terug beginnen opbouwen!
 

Macx

Baardaap
Hoi Mapa, wat fijn om weer es wat van je te horen, zo, dus jij bent 22 kg lichter geworden, wat een mooie prestatie van je, en ik lees ook dat je nu druk doende bent met het opbouwen van je schouder en bovenarm, daar wens ik je heel veel succes mee en laten we hopen dat het herstel spoedig gaat verlopen.
Op deze foto zie je er weer fantastisch uit, wat een prachtige baard is het al geworden hé, en dan die mooie volle snor, echt een plaatje is het. Wenkbrauwen, wimpers, ogen, baard, en snor, die kop van jouw is echt een prachtig geheel. Wees er maar trots op, maar niet naast je schoenen gaan lopen hé! haha
Fijn dat we weer wat van je hebben gehoord, tot de volgende keer broeder.(Y)(Y)(Y):)
 
Laatst bewerkt:

Geert77

Baard
Bekijk bijlage 22986

Zo zo! Hij begint echt wel vorm te krijgen ^^

Terwijl de baard uitzet, krimp ik verder in
Vorige zomer 108kg - intussen 86 kg. ( Zelfs met al dat Titanium in me schouder/bovenarm)


Nu onder toezicht van de kine langzaam aan terug beginnen opbouwen!
Veel succes met het herstel van je schouder. Die baard van jou is intussen al een serieuze klepper geworden. Het staat je immers héél goed.
 

Texman

Koning Baard
Bekijk bijlage 22986

Zo zo! Hij begint echt wel vorm te krijgen ^^

Terwijl de baard uitzet, krimp ik verder in
Vorige zomer 108kg - intussen 86 kg. ( Zelfs met al dat Titanium in me schouder/bovenarm)


Nu onder toezicht van de kine langzaam aan terug beginnen opbouwen!
Ik ben blij dat het met je schouder weer beter gaat en je gewicht is natuurlijk ook goed, eigenlijk zou je niet zwaarder moeten worden want 86 kg is een heel mooi gewicht. Je baard is natuurlijk prachtig dat staat buiten kijf.
Blijf lekker zo doorgaan.
Groet Texman :)>
 

Mapa

Baard
Hey hey iedereen! Wat een leuke reacties van iedereen vorige keer ^^ heb het weer even nogal druk gehad en dus tot men grote spijt lang niet op het forum gekeken..

Maar bon! Tijd voor een update!
De befaamde kuif is net gewassen en ligt dus een beetje aan de platte kant, begint ook iets te lang te worden om rechtop te staan;-)
IMG20221004151717.jpg
 
Banner image
Top