Laat je baard zien

Mrgourmet

Baard
Baardje in de zon
(Handle-bar is even eraf, kreeg hem gewoon niet langer als een uur in controle met dit weer (en zwemmen/ijs/etc etc) dus in het najaar back to handle-bar!

sunbathbaardje_zps2sxzuulk.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ziet er goed relaxed uit! Dat moet je deze zomer vaak doen. Vitamine D is goed voor de baard.

Dit model snor vind ik persoonlijk beter bij je staan dan de "handelbaar". Als je de zijkanten vanaf de mondhoeken uit laat groeien tot een Viking-snor gaat het er denk ik gruwelijk imposant uitzien. :)>(Y)
 

istawa

Zware baard
Zo het is al weer ff geleden. Hier een voortgang foto vanuit catalonie. Maakte wel zorgen over wat de zon en het zeewater met mijn baard zouden doen. Aangezien ik hem thuis altijd ff moet fohnen om hem in model te houden maar hier gaat het verbazingwekkend goed. 1x daags wat olie dr in en de kam erdoor.
c93529ed91826fa0c59af7be4a154f09.jpg
20170718_163621~2.jpg

it aint over until the fat lady sings
 

MichelC

Baard
Hier een baard van 8 weken.

Alleen weet niet welke kant ik op moet kammen haha

Staat mooi in de lijnen (Y)

ik kam het altijd naar beneden toe, als je daar vroeg mee begint dan helpt het heel erg met de richting van de haren zetten ipv. dat het alle kanten op staat. Hangt natuurlijk van het soort haar af. Rossig kan best lastig zijn (denk ik), heb ik zelf niet. Maar gewoon kammen, baardolie gebruiken en gewoon volhouden.
 
Banner image
Top