Jord's baardreis

Jord

Baard
Oerbaard
Door drukte heb ik al even niet gepost. En was ik ook vergeten foto's te maken. En nadat ik ze had gemaakt weer geen tijd om te plaatsen :p
Maar bij deze weer een update :cool:
24 januari staat mijn afspraak bij de barber, dus ik ben benieuwd :)>

13,5 weken
2d2duvl.jpg

osh5kg.jpg

2d18igk.jpg
 

RonaldZ

Baard
Cool! Ja,bij kan wel wat onderhoud gebruiken maar de barbier heeft wel een érg mooie basis om mee te werken. Gave snor ook! (Y)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Die snor (en de hele baard eigenlijk) wordt steeds meer Epic, Jord! ik ben een fan! (Y)
 

Jord

Baard
Oerbaard
Hierbij weer een kleine 15,5 week update, waar ik eigenlijk weinig tot geen veranderingen/vorderingen heb kunnen ontdekken).
Dit is de out of bed look baard en snor (alleen even geborsteld, maar geen olie's, balsems of waxen erin).
Afgelopen 2 weken waren niet de makkelijkste weken. Diverse mensen die even kwamen melden dat ik beter mijn baard maar weer af kon gaan scheren (heb ze wel even duidelijk gemaakt dat ik hier geen gehoor aan geef), maar ondertussen ging ik toch twijfelen. Gelukkig zijn er ook genoeg die hem wel goed kunnen waarderen (waaronder mijn eigen vrouw), en dat maakt dan natuurlijk weer een hoop goed.
Zaterdag gaan we naar de barbier, dus dan gaan we zien wat hij er van over zal laten. En hopelijk komen die mensen die mijn baard liever kwijt dan rijk zijn weer tot inkeer als het er weer allemaal netjes uitziet. Ik was van plan het alleen bij te laten werken. Maar gezien ik over een klein maandje in smoking 1.000 man moet gaan toespreken en er dus wel representatief uit moet zien, wordt het misschien een wel iets grotere behandeling ;)

15,5 weken
ra97cl.jpg

63rspy.jpg

2zppd04.jpg

 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Begint steeds cooler te worden. En idd vooral snor is episch!

En schijt aan anderen man!
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Thanks voor de update Jord, gaat goed komen zaterdag en wat betreft die "andere mensen",
laat die maar lekker praten, je eigen plan trekken is het beste, zolang je vrouw er achter staat
ben je spekkoper, wees daar blij mee (Y)
Dikke moustache trouwens :D
 

Jord

Baard
Oerbaard
Zo zaterdag was het dan zo ver om plaats te nemen bij de barbier. Hij heeft mijn baard en snor flink onderhanden genomen. Ook wel even vermeld dat ik binnenkort in smoking een 1.000 man moet toespreken, dus we hebben hem in overleg iets korter gemaakt dan dat we eerst in gedachte hadden (inclusief snor). Er kwam uiteindelijk een mooie volle baard onder vandaan (stuk voller dan toen hij deze lengte was bij het kweken ;)).
Ik ga het nu wel weer laten groeien, maar ik kan in ieder geval netjes voor de dag komen :cool:
Het grootste voordeel is nu dat ik weer normaal kan eten en drinken, zonder dat mijn snor in de weg zit. Maar die wil ik in de toekomst toch voor lief nemen ;)

16 weken
2j1ltah.jpg

24pgkmd.jpg
 
Banner image
Top