Jord's baardreis

Jord

Baard
Oerbaard
Ik zal hier proberen om wekelijks nieuwe foto's te plaatsen om de progressie van mijn baard bij te houden.
Waar mijn baardreis zal eindigen weet ik nog niet, maar dat zal wellicht ook hier wel te vinden zijn ;)


4 weken:
1dzwjr.jpg

33l1pir.jpg

8wdyr8.jpg




10 weken:
2886zqg.jpg

314we36.jpg

2dbv71v.jpg


11 weken:
f2vqis.jpg

scqssm.jpg

vgqzw7.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Blijft een indrukwekkend stukje gezichtsbeharing, Snord... euh... Jord! ;)(Y):)>

Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat als het helemaal netjes en strak is gemaakt!
 

Jord

Baard
Oerbaard
Ik wil mijn wangen nog iets verder laten vullen en ga dan is bij de barber in zijn stoel zitten om de boel netjes te maken. Uiteindelijk wil ik nog wel meer lengte, dus daar mag die niet teveel aanzitten ;)
 

Jord

Baard
Oerbaard
Haha, dat zijn de baarden. Hoe lang denk je ongeveer dat je wilt? @Arjay lengte, @moyaboroda lengte, of ga je voor de @Jesse lengte? :)

Ik zou voor de Jesse lengte willen gaan. Maar daar zal ik mij ook wel een beetje door laten adviseren bij de barber. Op het moment dat mijn wangen roet in het eten gaan gooien, dan zal het toch wat anders worden. Alleen een goatee zou ik bijvoorbeeld niets vinden, er moet wel haar op mijn wangen zitten. Dus dan zal die wat beschaafder blijven :)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Maar zo slecht is die beharing op je wangen toch , niet? of lijkt het voller op de foto?
 

Jord

Baard
Oerbaard
Maar zo slecht is die beharing op je wangen toch , niet? of lijkt het voller op de foto?

Ze vullen nu ook wel lekker op. Maar zeker als je bij de 4 weken foto's kijkt, zie je dat deze wat meer moeite hebben dan de rest.
 

Jord

Baard
Oerbaard
We zijn weer een week verder. Ik merk nu dat m'n baard wel vult en rustig aan groeit. De progressie die ik in de eerste 10 weken maakte, lijkt nu een beetje rustiger aan te doen. Ook begin ik nu wel een beetje te verlangen naar de barbier, maar eigenlijk wilde ik nog even doorzetten voordat ik die kant op zou gaan.

12 weken:
2zeh3qg.jpg

jue134.jpg

214qibc.jpg



 

Ratlook

Volle Baard
---
Hij gaat zeker goed!!

En als je van het "Barbier-Gevoel" af wil, doe je de

wangen en de nek toch gewoon even zelf??

---
 

Feyelord

Baard
Gaat goed man! Wangen en hals kun je idd prima 'even doen' toch? Niet te fanatiek beginnen.

Nette snor ook!
 

Jord

Baard
Oerbaard
Zo voor de feestdagen wil ik inderdaad wel even mijn wangen doen. Maar de angst is dus dat ik te fanatiek word met weghalen. Toch maar proberen voorzichtig genoeg te zijn ;)
 

Ratlook

Volle Baard
Zo voor de feestdagen wil ik inderdaad wel even mijn wangen doen. Maar de angst is dus dat ik te fanatiek word met weghalen. Toch maar proberen voorzichtig genoeg te zijn ;)

Ik leg altijd de wijsvinger van de hand die ik niet gebruik

tegen de rand die ik NIET er af wil hebben.

En langs die vinger [ ongeveer] scheer ik de rand weg..

Hier heb ik even geprobeerd een foto voor je te maken ..

ekl3c3.jpg
 
Banner image
Top