Joop is er ook bij...

Joop

Stoppelbaard
Hallo baarden en andere harige wezens!

Mijn naam is Joop en ik kom uit het zuiden van Friesland.
Ik kijk al een tijdje mee op dit forum, maar heb besloten mij vandaag maar eens aan te melden.
Ondanks dat ik 37 jaar ben, hoop ik hier veel te leren.
Mijn baard is al aardig grijs aan het worden, en heeft (vind ik zelf) een aardige lengte.
Mijn hobby's zijn vissen, sigaar roken en verzamelen.
Dit laatste veel uit de 2e wereldoorlog.

Ik woon samen met mijn vriend en Putter (boomertje).
We hebben 8 jaar in Amstelveen gewoond, maar zijn daar helaas vanwege onze geaardheid weggepest. Nu hebben we het mooi voor elkaar in ons kleine huisje aan het platteland.

Nou, zo eerst maar even dacht ik zo.. :)
 

Danny

Baard
Welkom Joop!

Geaardheid is helemaal geen probleem! Goed om te horen dat jij en je vriend een plekje hebben gevonden waar jullie naar tevredenheid wonen!

En sigaren roken? We share the same hobby! Owja....en de baard dan ;)
Drink je toevallig ook whisky? http://baardforum.nl/threads/baardmannen-drinken-whisky.204/page-2#post-4513 :D

Uiteraard kunnen we hier natuurlijk ook verder ideeën en smaken uitwisselen wat sigaren betreft @Joop

@Sander @PUNK-JAZZ , Ik vermoed dat een puttertje zijn (Boomer) hond is?
 
Laatst bewerkt:

Joop

Stoppelbaard
Wat een fantastisch warm welkom! :)
Putter is inderdaad onze hond. We hebben hem 2 jaar geleden geadopteerd uit Nicaragua. We hebben ons laten vertellen dat hij als zwerfhond altijd bij de plaatselijke put lag te slapen. Vandaar dat we hem Puttertje noemden. Maar hij is flink gegroeid sinds zijn komst naar Nederland. Nu dus onze PUTTER! :D

@Danny, ik drink geen alcohol. Nooit gedaan vanwege mijn vader die zich letterlijk het graf in heeft gedronken. Sigaren zijn echter wel van de partij. Als je eens wat wilt weten kun je bij mij terecht.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
EEN HOND? OW VANDAAR 'BOOMER" ... (Y)(Y)(Y)...


Joop.... jawel zo begroeten wij onze baardcollegaZZZzz :D:)>
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom Joop!
Goed dat je erbij bent! We zijn zeer benieuwd naar de baard, dus als je eens wat wilt delen met ons dan graag! Maar uiteraard is dat geen verplichting, niet iedereen wil met zijn ponem op de interwebs (Y)

@Cowboy : Scherp!
 

Yannick

Baard
Welkom JOOP!
Nou ben ik stiekem wel benieuwd hoor... aangezien (ik zal @Sander en mijzelf even als voorbeelden houden, maar er zijn er vast meer)
Er zijn vrouwen/vriendinnen die maar al te graag die baard korter zien worden.
Hoe zit dat bij jullie? of heeft je vriend ook een baard? haha:)>:)>
 

Joop

Stoppelbaard
Welkom Joop!
Goed dat je erbij bent! We zijn zeer benieuwd naar de baard, dus als je eens wat wilt delen met ons dan graag! Maar uiteraard is dat geen verplichting, niet iedereen wil met zijn ponem op de interwebs (Y)

@Cowboy : Scherp!
Zal ik binnenkort eens een fotootje op dit forum zetten van mijn baard? Lijkt mij een uitstekend idee Ronald! Dank je wel.
[DOUBLEPOST=1425761636][/DOUBLEPOST]
Hoe zit dat bij jullie? of heeft je vriend ook een baard? haha:)>:)>
Mijn vriend heeft geen baard Yannick. Hij heeft er echter wel de perfecte groei voor, maar het is niet zijn ding. Althans niet op zijn aangezicht. Hij steunt mij volledig en is ook degene die het netjes probeert te houden bij mij.
Het verschil moet er zijn, nietwaar?
[DOUBLEPOST=1425761975][/DOUBLEPOST]
Welkom Joop! Gezellig nog een sigarenroker erbij! :)>
Wat voor sigaren rook je zoal?
Ik rook veel verschillende sigaren. Maar het liefst heb ik op het einde van de dag een heerlijke Cubaanse longfiller. Merken en soorten qua groottes wissel ik veelal af. Maar uiteraard heb ik zo mijn voorkeur. Vorige week heb ik een heerlijke Montecristo A gerookt. Dit is een behoorlijk lange sigaar verpakt in een mooi houten kistje. Ik heb hem een half jaar geleden cadeau gehad van een goede vriend en bewaard totdat ik voelde dat de tijd daar was om hem te roken. De sigaar heeft een brandtijd van bijna 1 uur en 3 kwartier gehad. Heerlijk!!!!! Wat deze kost durf ik niet op te zoeken uit beleefdheid, maar ik schat dat hij niet goedkoop was.
Echter rook ik niet altijd dure sigaren hoor. Maar wel elke dag eentje en soms bij mooi weer smiddags ook in de achtertuin.
 
Banner image
Top