Jack zijn reis naar een volle baard

Texman

Koning Baard
Daar gaan we wel weer voor

Dank je. Toch zie ik het niet zo. Gaat me niet snel genoeg
Geduld is een schone zaak en dat geldt helemaal voor een baard.
Soms lijkt de groei stil te staan en dan ineens krijg je een groei-spurt.
Als je veel buiten activiteiten onderneemt is dat zeer goed voor je baardgroei.
Vooral in de zomer kan je daarvan profiteren :)>.
 

JackL78

Zware baard
ik ben zowieso een buitenmens dus dat moet goed komen. En zeker met de voorspellingen van de aankomende tijd ☀️
 

Macx

Baardaap
Ik vind je baard ook erg bemoedigend voor baardbroeders met een paar patches op de wangen, je kunt nu bij jouw baard al heel goed zien dat ze gewoon lekker vollopen en er niets meer is te zien als de baard langer mag worden.
Goed voorbeeld voor de beginnende baardbroeders, leuk om je reis te volgen!
 

JackL78

Zware baard
Ff een vraag aan de experts. Ik begin te twijfelen over m’n neklijn. Ik weet dat op internet etc 2 vingers boven de adamsappel genoemd wordt. Maar twijfel je als het om je eigen gaat. Ik kan me ook niet meer herinneren hoe ik dat een aantal jaren geleden gedaan had.

Wat vinden jullie? Onder de rode lijn wegscheren?

IMG_9484.jpeg
 

Texman

Koning Baard
Ha @JackL78,
Ik heb even de naar mijn idee op je foto de beste lijnen voor je baard aangegeven.
Als je hier naar streeft zit een heel eind in de goede richting.
Ik teken altijd strakke lijnen omdat ik dat van hou maar je mag de lijnen ook wat gebogen houden als je dat mooie vind.
Groet Texman :)>
 

Bijlagen

  • IMG_9484.jpg
    IMG_9484.jpg
    473,7 KB · Weergaven: 27

Texman

Koning Baard
Bedankt voor je antwoordt @Texman . De neklijn kan dus ietsje hoger.

Lijkt het wellicht ook iets netter.
Ja, maar niet hoger dan dat ik het aangegeven heb.
Als ook de rest van je baard strak maakt volgens de de rode lijnen die ik aangegeven heb dat ziet hij er superstrak uit. Het effect is dat je ineens een baard hebt i.p.v. dat je je niet scheert. ;):)>
 

JackL78

Zware baard
Ha Jack,
Je maakt mooie vorderingen met je baard, het ziet er al heel goed uit.
Je houd hem ook mooi strak (Y)(Y).Je kan ermee voor dag komen.:)
Volhouden dus tot je je doel hebt bereikt.
Groet Texman :)>
Dank je @Texman . Eindelijk ben ik ook best wel content met de vorderingen. We baarden rustig verder :)
 

Macx

Baardaap
De baard komt er weer aan hé! En deze keer met nog mooiere kleurschakeringen. Wat zal dit weer een fantastische baard worden, en de snor wat denk je daarvan! Nog een maandje dan zijn de patches ook weg en wordt het een prachtig geheel, de baard en de snor komen dan weer tot volle glorie! Veel plezier met de verdere reis, Jack. (Y)(Y)
 

JackL78

Zware baard
Hoi @Macx .
Ja de baard is weer in aantocht :D De zijkanten vertonen inderdaad meer grijstinten dan de vorige keer. Benieuwd hoe dit gaat lijken als alles een beetje langer is gegroeid. We gaan het meemaken.
 
Banner image
Top