IOS vs Android vs Windows 10

LuckyBasterd

Volle Baard
Tja... ik ben altijd Android-minded geweest.. en nog steeds..

Met die Windhoosdoos-telefoons klikt dat toch niet echt lekker..
Kijk dat ze een switch maken met telefoons die je ook als PC kan gebruiken is een mooie extraatje..
Alleen... Android enzo heeft dat al? Mosterd na de maaltijd...

Goed ik ben nu (nog) een Windowsgebruiker maar ik ga overstappen.. ... ja naar LINUX :)
Maar goed.. dat is Off topic?

Echter Apple.. ja appels... die moet je toch eten? Of een lekkere appeltaart van maken?

Geef mij maar Stock Android.. eentje zonder een speciale schil!

Zelfde als:


Love it!

Android already have it?
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb stock android gehad, wat mij echter gigantisch stoorde is feit dat je na 2 jaar geen updates meer krijgt, heb je echte geen nexus of piel toestel dan mag je blij zijn als je er al eentje krijgt in 2 jaar. Had een nexus 6, geroot, maar zonder custom roms was het einde android 7. Nu wil niet iedereen rooten dus krijg j na 2 jaar de keuze, of geen updates of nieuw toestel kopen of verouderd os blijven gebruiken

Nu is apple ook niet alles, maar wat updates betreft kan google daar nog een hoop van leren, zonder problemen 4-5 jar os updates. Wil niet zeggen dat mijn volgende telefoon een apple is, kan ook android zijn. Zie tegen de tijd dat het zo ver is wel wat er te koop is.

Op laptop draait Linux Lite, werkt perfect. Draait hier al paar jaar.
 

Kale666man

Baardaap
Nou ik een huawei en ben al blij dat ik een beetje snap hoe ik het moet bedienen,maar vaak moet ik me dochters er bij halen die dan zeggen.
Hier zo en zo pa,is toch simpel.
Ja ja
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Nou ik een huawei en ben al blij dat ik een beetje snap hoe ik het moet bedienen,maar vaak moet ik me dochters er bij halen die dan zeggen.
Hier zo en zo pa,is toch simpel.
Ja ja

Ach... ik vind het altijd mooi.. Vragen! Dat toont tenminste ballen!
Enne je kan niet overal iets van af weten ... hoeft ook niet vind ik.. Ieder zijn vak!
 

Kale666man

Baardaap
Ja toch,ik kan het wel zelf proberen maar dan wordt het niks lucky.
Ben blij dat ik kan bellen beetje appe en sms je versturen.
Oh ja een beetje de weg op het forum lukt ook wel.
Ach en als ik hier wat fout doe of niet weet helpen ze je ook altijd hoor.
Fijne feestdagen lucky en zal je nog wel voorbij zien komen hier.
Gr Richard
 

LuckyBasterd

Volle Baard
je hoeft mij echt geen uitgebreide rijstafel of een auto te laten maken hoor!
hahaha.. nou.. een lampje en een reguliere nasi.. dat lukt nog wel.. :p
 

Kale666man

Baardaap
Ja maar vind wel,en ik ben niet zo oud dat dat soort dingen zo snel gaan dat ik het af en toe niet bij kan benen.
Maar ja ik ben zoals gezegd al blij dat ik wat kan tikken op me telefoon of tablet.
Maar de vooruitgang hou ik niet bij. :)>
 

Hartenheer

Zware baard
Ja maar vind wel,en ik ben niet zo oud dat dat soort dingen zo snel gaan dat ik het af en toe niet bij kan benen.
Maar ja ik ben zoals gezegd al blij dat ik wat kan tikken op me telefoon of tablet.
Maar de vooruitgang hou ik niet bij. :)>
Bijleren moet je je hele leeftijd blijven doen.
Anders stompen je hersenen langzaam af,

En dan ben je over een paar jaar voor de anderen echt een ouwe lul :D:rolleyes:
 

Ozzynator

Stoppelbaard
Heb altijd android telefoons gehad. Nu sinds augustus een iphone 6s, was met abonnement goedkoper dan de LG G6 die ik eigenlijk op het oog had. Best tevreden met de iphone, enigste minpuntje vind ik dat accu net echt lang meegaat. Ik moet hem bijna dagelijks opladen. Mijn nexus 6 hoefde ik slechts 1 keer per week op te laden.
Als je maar 1x per week hoeft op te laden gebruik je hem niet goed.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

TMG1961

Baardaap
Ik gebruik mijn telefoon niet echt veel, vandaar dat ik met nexus 6 ook 1 week deed na opladen. Met huidige iPhone 6s maximaal 1,5 dag
 

Kale666man

Baardaap
Ja bijleren moet je altijd,ik doe mijn best, maar heb er soms wat moeite mee met de nieuwe dingen zoals de telefoons en computers.
Motoren heb ik meer verstand van,de oude dan want het nieuwe spul gaat allemaal via een stekker erin en uitlezen maar en wat kapot is geeft hii aan.
Nee geef mij maar een V8 of zundapps puchjes dat soort dingen en niet dat plastic uit japan.
 
Banner image
Top