Hoeveel moeite kost het om een baard te laten groeien?

P

PUNK-JAZZ

Guest
OMG
Mijn zogenaamde semi Tracker Epic wanna-have ghehehe zal ik eind februari plaatsen hihi....
Is nu even na een verknipt beurt aan het ademen wuhaaaaahaaa:p:D:)>
 

Jasper

Baard
Leuk al die broodje baardaap verhalen van jullie. Gisteren had ik zo'n krulletje in de snor, maar daar moet je echt een bepaald type man voor zijn. Mensen staren je wel aan in de grote stad en ik liep echt niet in een jurk, brrrr!!! Ik hunker nu echt naar een barbier. Helaas heb ik een maandje geleden iets te veel van de bovenkant weggehaald. Niet dat ik nu meteen op een duitse ambtenaar uit de tachtiger jaren lijk, maar ik wilde niet op een weerwolf met een coltrui lijken...
 

Jasper

Baard
Dag Arjay, mijn pc herkent mijn gsm niet meer. Foto's kan ik echter wel op facebook zetten, door te delen op faccebook met de telefoon. Anders moet ik even een mannetje vragen of hij er naar wil kijken.
 

Jasper

Baard
10407087_495917790547572_6177973286186556129_n.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zo, das behoorlijk aan het dichtgroeien! :)
Dat wordt een masterpiece! :)>

Thnx for sharing!
 

Jasper

Baard
Graag gedaan, Arjay! Waarschijnlijk wordt het later geen lange puntbaard, maar wordt ie wel dik.
[DOUBLEPOST=1422995319][/DOUBLEPOST]Dank je Ronald!
[DOUBLEPOST=1422996205][/DOUBLEPOST]Kerstmanlook ( met de baardkam tegen de baardharen in, doen ze in Amerika...)
10270432_495967763875908_1689019836213986821_n.jpg
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Jasper,
Volgens mij ben je bezig met het laten groeien van je baard dat je geen tijd meer hebt om @BF.NL te checken, lezen en posten hahahahahaha.

Beard on BaardmansBaardmans:D(Y)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
(Y):) ennuh.....niet te vergeten...

MIAMI-VICE COP...GHEHEHE... Baard-topper Moyaaaaaaaaaaaaaaaa ?????? ( gone with the wind )

:)> (Y) :cool:

moyaaaaaa.....laat eens wat van je horen * lezen ghehehe
 
Banner image
Top