Hoeveel moeite kost het om een baard te laten groeien?

Jasper

Baard
Wow, ik heb wel iets meer de tijd nodig, maar niemand zeurt gelukkig, alhoewel... Toen ik nog baardloos was wreef m'n broer aan mijn kin en vroeg of ik eigenlijk wel baardgroei had. Ik zal hem eens rond sinterklaas verrassen! En dan zet ik een mijter op, hahaha....
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Jasper,
Hahahaha... Dat wordt lachen :D (Y)

Je broer heeft het nu wel moeilijk hahahah
Hij wilt het ook wel, maar houdt rekening met zijn baardeloze collega's :D:D:p:)o_O

:)>:)>:)>
 

Jasper

Baard
Een baard laten groeien is één, maar hem laten staan en doorlaten groeien is/was voor mij een hele opgave. Nu hij wat voller wordt, vallen voor mij de twijfels ook in de goot. Respect voor jullie allen!
 

Jasper

Baard
Is ook mooi!
[DOUBLEPOST=1422362108][/DOUBLEPOST]Het doel voor mij is om hem minstens een jaar lang door te laten groeien en kijken wat er gebeurt, ook wat de snor mag wildgroeien.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Is ook mooi!
[DOUBLEPOST=1422362108][/DOUBLEPOST]Het doel voor mij is om hem minstens een jaar lang door te laten groeien en kijken wat er gebeurt, ook wat de snor mag wildgroeien.
Dat noem ik dan pas een BAARD! Toppie! :D
 

Jasper

Baard
Het is misschien moeilijk. Ik heb mezelf voor een honderd euro aan beauty baardaapspullen aangeschaft: baardzeep, meerdere soorten olie, verschillende soorten wax, balsems plus enkele kammetjes, kortom de hele reutemeteut. Nu doe ik een financiële aderlating als ik hem er compleet afscheer. Dat is niet zo slim...
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
..ik ben geduldig...maar het houdt een keer op wuhahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:p:p:p:D:rolleyes:o_O:)>
 

Jasper

Baard
De lengte van mijn baard is gering, volgens mij is ie nu een wijsvinger dik, maar hij wordt enorm vol. In mijn geval wordt een deel van mijn gezicht pik en pikzwart :rolleyes:.
[DOUBLEPOST=1422660245][/DOUBLEPOST]Een jaar of 1.5 jaar is het wachten meer dan waard, met de weet dat er voldoende groei is aan mijn kin en omstreken. En ik ben nu al verslaafd aan middelen als baardbalsem en baardolie, vooral die met die beer voorop. Nee, die snuif ik niet... De snorrenwax is te nog iets te vroeg voor mij. Ja, er kan wel een een soort van baby krul in, maar het lijkt dan net alsof ik iets moet bewijzen. Als ik naast de kerstman sta, voel ik me behoorlijk lullig.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Die lengte komt vanzelf goed Jasper, de volle baardgroei is het belangrijkste
als je een echte volle baard wilt hebben, ik heb zelf veel geduld moeten hebben
want ik ben niet gezegend zoals jij met super baardgenen maar met gemiddelde ;)
Het voordeel van een volle baardgroei is dat je 'm in een supermodel kan laten knippen
door een goeie barbier, gaat er awesome uitzien, trust me (Y)
Met geduld kom je er wel, en niet alleen de baardolie en balsem etc werkt verslavend,
die baard daar ga je aan hechten als een kameraad, die wil je straks echt niet meer kwijt :D

Succes man, keep us posted :)>
 

Jasper

Baard
Nou Hans, je hebt echt een prachtige baard en dat mag gezegd worden! En met die veelbelovende woorden geeft het mij wel extra moed. Het ligt niet alleen maar aan die baardmiddeltjes. Het enige is dat de huid eronder in conditie blijft en de baard ziet er een tikkeltje voller uit. De snor wil niet echt mee groeien, helaas... Maar ik denk dat het goed zal komen. :rolleyes:
[DOUBLEPOST=1422744090][/DOUBLEPOST]Ja Punk-Jazz! Hij komt, hij komt, hij komt die volle baard....
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Jasper YEAHHH Ckrs december 2015 gaat SANTA Claus zich verstoppen want Saint Jasper is comin' 2 town(Y):)>:D

Hans wuhaaaa you're that Guy:)>(Y):D with a great :)>(Y)(Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja gaat straks richting epic Jasper net als Hans en net als SOHI..

En nou ik het er toch over heb. SOHI, ik ben enorm benieuwd naar jouw vorderingen. Show us please. .. :D:D
 
Banner image
Top