Hoeveel moeite kost het om een baard te laten groeien?

P

PUNK-JAZZ

Guest
Hahahaha

Moya RJ Sander Ronald en ik waren één van de eersten hier @ BF hahahaa
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Sander was volgens mij echt de allereerste hier. Die heeft weken tegen zichzelf aan zitten lullen hier. ;)

Wij kwamen pas twee weken later.
 

Sander

beards be like...
Sander was volgens mij echt de allereerste hier. Die heeft weken tegen zichzelf aan zitten lullen hier. ;)

Wij kwamen pas twee weken later.
Hahaha. In het begin was er ook nog iemand anders en toen was Barry ook wat actiever. Ik vond dit forum zo'n goed idee, zeker omdat ik net gestart was met m'n baard laten groeien. En Barry was het forum toen ook aan het pluggen op Fok. Maar sowieso bestaat het forum nu pas 2-3 maanden ofzo. Dus vind het ook erg snel gegaan. Op ieder forum heb je lurkers en mensen die actief zijn. Ik denk dat het beetje bij beetje wel actiever gaat worden.

Maar we zullen zien.
 
Het is enorm snel gegaan vind ik zelf. Binnen twee maanden zitten we op ruim 4500 bezoekers per maand en meer dan 30.000 pageviews. Is niet onaardig. Ook zijn er meerdere baardshops/sites/merken die ons opgemerkt hebben en aandacht aan ons hebben besteed. Enorm leuk. En 104 leden is ook niet weinig. Ik ben het met @Arjay eens dat het jammer is dat er nog relatief weinig actieve leden zijn, maar kom op, twee maanden is niks natuurlijk.

Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in. En het leuke is dat ik het hier zo democratisch mogelijk wil houden en jullie dus allemaal inspraak hebben (als oude rotten). We kunnen dit forum dus vormen zoals wij het willen (binnen bepaalde kaders natuurlijk haha ;)).
 

Floris

Baard
Ik heb na een aantal dagen lid te zijn nog niet echt recht van spreken, maar je kunt misschien beter een paar leuke actieve leden hebben, dan een boel actieve 'zeur' leden.

Maar ben het ook wel met jullie eens. Ook ik zou het leuk vinden dat er meer mensen lid worden. Dat betekend namelijk ook meer baarden. Hahaha :)>
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Hahahaha lachkickkk :D..
Ooit was er hier een soort van ..."AZL"... maar die is met de noorderzon vertrokken Ghehehe
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Hmmm RJ denk je ?

Hij mist het wel ...dat is één ding wat zeker is hahaha

Trots overheerst dan... Maar ja Selluf wetuh
 
Banner image
Top