hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

Hartenheer

Zware baard
Advies: bezoek nooit het buitenstedelijk gebied in deze landen, want daar riekt eenieder naar zweet, stof, paardenpoep, diesel-olie, broeiende leren laarzen, etc.
Ooit vroeg ik werk-geïnteresseerd aan een voorman van een ranch in Oklahoma: 'Wat doen cowboys?', waarop de man me geheel serieus antwoordde: 'Ze stinken!' :cool:

Zweet, stof, paardenpoep, diesel-olie, broeiende leren laarzen, etc. Geen probleem mee, als het maar geen zweet van een paar dagen is.
Puur die huidvet lucht 15t.gif
Gelukkig leef ik niet in de middeleeuwse tijd.
Toen dachten ze er ook zo over lichaamslucht.
 

Laurent1965

Zware baard
Ik wordt kotsmisselijk als ik huidluchtjes ruik.
Vooral huidvet bij personen die zich niet goed schoon houden. Deze lucht komt ook van veel gedragen hoeden/petten die niet schoon gehouden worden.
Helemaal mee eens, stapje verder, ben bij deze mensen vaak beroepshalve in huis waar ook nooit wordt gelucht..., hele woning is 1 "zweetkegel" , vooral in de zomer, ga regelmatig "over mijn nek". :mad:
 

Hartenheer

Zware baard
Helemaal mee eens, stapje verder, ben bij deze mensen vaak beroepshalve in huis waar ook nooit wordt gelucht..., hele woning is 1 "zweetkegel" , vooral in de zomer, ga regelmatig "over mijn nek". :mad:
Het is een grote misverstand dat zweet stinkt.
Dan zou een sauna moeten ruiken als een beerput, maar het is oud zweet.
Zweet dat eerst is opgedroogd en dan weer vochtig wordt. Het is zo kleine moeite om je dagelijks te wassen.
 

MichelC

Baard
Petten heb ik zat. In Scotland nog gekeken naar een flatcap, ik ben er nog niet uit. De enige hoed die ik heb is een western

Deze weet ik nog niet zeker...
30cd8acadadaf0ad7072ac707d2591d0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top