Het off-topic topic - Slow chat

TMG1961

Baardaap
Het moet niet gekker worden. Geen Carnaval dit jaar hier. Maar wat staat er op de facebookpagina van de gemeente Brunssum? Waarom moeten die dicht als er geen carnaval is? Of zijn ze bang dat ze niet genoeg vrij hebben dit jaar?

In verband met carnaval is het gemeentehuis van Brunssum gesloten op maandag 15 en dinsdag 16 februari 2021.
 

zenn

Zware baard
pic_041_clean_790.jpg
 

zenn

Zware baard
'K had van de zomer een nieuw paar Dockers gekocht, zat er zo'n vachtje in. Blijkbaar niet goed gekeken en de wintervariant besteld, verklaarde natuurlijke wel de lage prijs, maar veels te warm... o_O Achterin de schoenenkast gelegd en nooit meer aan gedacht tot 'k vandaag m'n sneakers ging pakken... Zag opeens de doos van die boots, ben aangenaam verrast; heerlijk warm om te wandelen met de hond. :)
 

tijn

Zware baard
'K had van de zomer een nieuw paar Dockers gekocht, zat er zo'n vachtje in. Blijkbaar niet goed gekeken en de wintervariant besteld, verklaarde natuurlijke wel de lage prijs, maar veels te warm... o_O Achterin de schoenenkast gelegd en nooit meer aan gedacht tot 'k vandaag m'n sneakers ging pakken... Zag opeens de doos van die boots, ben aangenaam verrast; heerlijk warm om te wandelen met de hond. :)
Zo zie je maar wat in het vat zit hahaha
 

Texman

Koning Baard
'K had van de zomer een nieuw paar Dockers gekocht, zat er zo'n vachtje in. Blijkbaar niet goed gekeken en de wintervariant besteld, verklaarde natuurlijke wel de lage prijs, maar veels te warm... o_O Achterin de schoenenkast gelegd en nooit meer aan gedacht tot 'k vandaag m'n sneakers ging pakken... Zag opeens de doos van die boots, ben aangenaam verrast; heerlijk warm om te wandelen met de hond. :)
Ik heb al jaren een paar schoenen met dikke profielzolen die zijn zo warm dat ik ze nooit draag behalve nu zijn ze ideaal warm en niet slippen.
 

zenn

Zware baard
Van mij had de temperatuur onder nul mogen blijven en sneeuw/ijs blijven liggen... Deze zoute-drab-bende is veel erger. :mad:

Laat het nu dan maar goed bewolkt en regenachtig zijn de aankomende 3 weken. :cool:
 

TMG1961

Baardaap
Geen zoute drab hier. Zonnetje schijnt en de wegen zijn kurkdroog. Alleen op de heide is het plaatselijk nog wat drassig, maar nog altijd beter dan voorde vorst periode. Toen stond je plaatselijk tot boven je enkels in de modder of water. Weer is goed, momenteel 12 graden hier en zonnig, goed voor de zonnepanelen.
 

Laurent1965

Zware baard
Ik rij met eigen auto elke dag een route van een kleine 100 km voor mijn werk.
Blij dat het weer normaal rijden is, ondanks de winterbanden!!
Ps, prachtig weer hier, vanmiddag al 14 graden en stralende zon.
 

OerWout

Baard
Zondag de tuin maar eens doen; dat wil zeggen, ik snoei de heg, vrouwmens doet de rest. Mijn groene vingers werken alleen binnenshuis.
 
Banner image
Top