Het off-topic topic - Slow chat

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zal niet te technisch worden over de soort leer, maar hier is een toplaag overheen aangebracht, zodat de boots glimmend te poetsen zijn en waterafstotend worden. Ledervet wordt hier moeilijk opgenomen, maar is wel het behoud van het leer, dus dat is zonder meer de beste optie @zenn en dan na twee dagen poetsen.

Het topic "Baarden & Boots" komt eraan, als jullie dat willen @Joep @zenn en dat is dan allemaal de schuld van @Gunter
:D
 

zenn

Zware baard
Las net dat 'Red Dead Redeption 2', de epische Western game, 5 november eindelijk uitkomt voor op PC.
Het heeft even mogen duren, meer dan een jaar, ten opzichte van de gameconsole's voor hij exclusief op was.


En in de game kan je zelfs je baard laten groeien! *yeehaw* :)>:D
 
Laatst bewerkt:

Joep

Zware baard
Leuk, denk ik? Ik houd wel van gamen, maar deze (deel I) heb ik nooit gespeeld. Is het wat?

Welke ik wel veel gespeeld heb is deze, de graphics zijn niet heel bijzonder, maar er zit een goed verhaal in en de gameplay is ook erg leuk.


Er zit ongelofelijk goede muziek bij, alleen daarom al is het een heerlijk spel om te spelen.

 

zenn

Zware baard
'K ook niet hoor @Joep omdat RDR1 helemaal niet is uitgekomen op PC namelijk, alleen op de consoles. Maar je moet het zien als GTA in een Western sausje.
Ondanks 'k niet van de RPG's ben, vind 'k het soms weleens leuk om te spelen voor het verhaal. Maar anders speel 'k eigenlijk alleen maar Battlefield.
Zelf zit 'k overigens nog te wachten op Elder Scrolls 6, want 'k vond Skyrim (ES5) geweldig, maar is nog weinig over bekend.

Outlaws ken 'k persoonlijk niet, heb het ff opgezocht; 1997 en ziet er uit als oldschool Doom. :)

lol, die grijze snor op 02:16 die ff in de camera kijkt. :)>(Y)

Je kan ook een barber bezoeken en Hair Tonics nemen voor verbeterde groei... :D
 
Laatst bewerkt:

Joep

Zware baard
Haha, alleen die baarden is al een rede om het spel te gaan spelen :D
Ziet er wel gaaf uit. Ik ben bang dat het bij mij niet draait. Ik kreeg Skyrim ook al niet aan de praat hier. Ik draai op Linux en alles bijna alles wat ik speel moet via Wine. Vaak werkt het wel, maar niet altijd. Oblivion heb ik wel gespeeld en vond ik erg goed.
Nu speel ik vooral een MUD (Multi user dugeon, oftewel een online text adventure) dat draait natuurlijk altijd :D en ik heb er de grootste lol in.

Ik ben benieuwd of dit spel het aantal baarddragers gaat vermeerderen? :rolleyes: (Y)
 

zenn

Zware baard
Ja dat gaat ie dan niet draaien, Skyrim is alweer 8 jaar oud... Maar dat zal eerder een hardware kwestie zijn denk 'k.
Om de 4 jaar bouw 'k een nieuwe pc, anders trekt ie de games niet, je zou bijna gaan denken om een console te gaan aanschaffen... :p

Haha, je zou bijna denken dat moet haast wel toch!? :)>
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nu is het wachten tot we je in de volgende film kunnen zien als Clean-On, die de strijd aangaat gewapend met een heuse raamwisser! :D:D:D

Ik ga de popcorn vast klaar zetten, dus kom maar op.:)(Y)

Zenn, Window Cleaner of the Universe. :)>
 

Robin83

Baard
Ik heb red dead redemption 1 veel gespeeld op de ps3. Je moet er denk ik wel van houden. Sommige missies duren wel heel lang. Maar qua graphics en mogelijkheden echt super. Rdr2 staat op mijn verlanglijstje. Heb van de week call of duty mobile gedownload. Super vet! Oude cod4 mappen dus de cod4 veteranen hebben een flink voordeel.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
 

zenn

Zware baard
Ja, lange missies maken mij niet zoveel uit. 'K las trouwerns dat RDR2 150Gb aan ruimte nodig heeft, helemaal leip. :eek:

Cod Mobile; Nee, gamen doe je niet op telefoons. En helemaal niet een game die door Tencent is gemaakt... o_O
 

Yainderidoo

Zware baard
Speciaal voor @Joep

A_Pair_of_Broad_Bottoms.jpg


Zoek eens op Saartje Baartmans.;);)
Ik zie liever wat anders ;):eek::rolleyes::D
 
Banner image
Top