Het off-topic topic - Slow chat

Yainderidoo

Zware baard
Dank je wel O tijdreizende @ProfessorMelchior .....mooi stukje!!!:D:D Het zou me niks verwonderen dat je zelf achter de camera stond.
Trouwens, over camera's gesproken, die man in "mijn" filmpje, Joe Rinaudo, heeft ook nog van die oude projectoren uit de tijd van de SIlent Movies. En een hele boel meer van die schatten uit de "goeie" ouwe tijd. Bijzondere man. Steampunk van hier tot ginder.
(Y)(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ik heb het ontwerp ook gezien van de week. Het is een slimme architect. Of het is nepnieuws.
Heb je je wel eens afgevraagd hoe heet het onder zo'n glazen kap kan worden (er is net brand geweest):mad:
 

Laurent1965

Zware baard
Ziet er apart uit..., maar ik zie het nog niet 123 gebeuren.
Fransen restaureren graag in originele staat en Notre Dame is toch iets heel heíligs.., waar volgens de meeste Fransen niet aan te tornen valt.
Lijkt mij te extreem van de buitenkant.
(Spreek uit ervaring, weet hoe Fransen in elkaar zitten, ben er zelf gedeeltelijk een...)
 

zenn

Zware baard
Dit maakt mij dag wel weer ff goed, tering veel zin in. :D:D:D


En nu net toegang gekregen voor de 'Online Technical Test' (Alpha test, Beta volgt nog) van Ghost Recon: Breakpoint.

 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard
'K liet vandaag ff pasfoto's maken ivm vernieuwen rijbewijs... zown uitdrukkingsloze foto.
Klinkt raar, maar toch lach je dan meer met je ogen valt me op en 'k was blij dat m'n baard niet op de pasfoto pasten! :D
 

Texman

Koning Baard
Ja de pasfoto's die zijn leuk.
Een tijd geleden haalde mijn pasfoto bijna de voorpagina zo mooi vonden de ambtenaren op het stadhuis hem.
Nee, het ging niet om mijn knappe verschijning:) maar om het feit dat de foto precies voldeed aan je nieuwe voorschriften :confused:
Dat had ik weer :D
 

zenn

Zware baard
Speciaal voor @Yainderidoo & @Texman :D

aliens-gave-my-cat-a-beard-black-prints.jpg
 
Banner image
Top