Het off-topic topic - Slow chat

ArjanvdS

Baard
Deze baard is TROTS! :)>
Gisteravond is onze zoon Tycho voor het eerst meegeweest vissen op roofvis. En ja hoor, op een best wel taaie plek waar normaal alleen heel veel kleine baars zwemt vangt meneer zijn allereerste baars ooit en meteen 1 van wel 32cm!! :cool::D Wat een baas!! (Y)

20180728_201042-01.jpeg
 

Texman

Koning Baard
Onwijs leuk deze vangst.:):):) En dat voor de eerste keer.
Hij wordt later natuurlijk net zo'n goede visser als zijn vader.:D
 

ArjanvdS

Baard
@Texman Ik hoop het... hahaha
Morgenochtend staat de wekker op 06:00 en dan gaat broertje Bryan van 6 jaar mee voor een paar uurtjes :D(Y) Ook voor de allereerste keer. Die heeft zelfs nog nooit een vaste stok vastgehouden, laat staan een werphengel... Dus word een super uitdaging! :)>
 

Texman

Koning Baard
serveimage (2).jpg Het kunstwerk "Long Term Parking "uit 1982, dat zich bevindt in Jouy-en-Josas in Frankrijk is een van de grootste, ooit door Arman vervaardigde, accumulaties. De sculptuur is een 19,5 meter hoge stapeling van 59 auto's in beton en is gemetseld op een sokkel van 8 x 8 meter.
Helaas is het kunstwerk weer snel afgebroken omdat er geen bouwvergunning voor was afgegeven.
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Vraagje...heet iemand ervaring met slimme meters? Enexis wil er hier een plaatsen binnen nu en 2 weken. Ik twijfel nog, je hoort zoveel verhalen over de meters.
 

TMG1961

Baardaap
Dank je Willem, zal het doorlezen.
Iemand nog verstand van stamboom onderzoek? Ik wil de stamboom van mijn familie van de vaderskant maken maar ik kan nergens ook maar iets vinden over mijn grootvader muv foto van het graf, heb dus alleen geboorte en overlijdens jaar en naam. Kan ook geen geboorte info vinden, ook niet van mijn grootmoeder.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Dit beeld geef heel goed aan waar dit overtollige pondjes gaan zitten.
Laat het niet zover komen. Want zo eenvoudig als het hier afgebeeld wordt is het niet.
cd2df62035235b66f76a5ce7556c245f.jpg
 

Peer

Baard
Dank je Willem, zal het doorlezen.
Iemand nog verstand van stamboom onderzoek? Ik wil de stamboom van mijn familie van de vaderskant maken maar ik kan nergens ook maar iets vinden over mijn grootvader muv foto van het graf, heb dus alleen geboorte en overlijdens jaar en naam. Kan ook geen geboorte info vinden, ook niet van mijn grootmoeder.

Ha @TMG1961

Mijn oom heeft dit nog niet zo lang geleden voor onze familie gedaan. Hij heeft toen veel info kunnen halen uit de plaatselijke Gemeente Archieven. Ook heeft hij toen veel gebruik gemaakt van www.genealogieonline.nl

Hoop dat je er iets aan kan hebben!

Grt.
Peter
 

TMG1961

Baardaap
Dank je Peter, zal site eens bekijken. Heb momenteel na wat geluk een hoop gevonden. Niet 100% zeker of alles klopt maar indien wel dan ben ik al gevorderd tot eind 18e eeuw, heb alleen van laatste voorouder nog geen geboortejaar kunnen vinden, dat zal ergens rond 1780 moeten zijn. Moet alleen nog alles controleren of het helemaal klopt wat ik gevonden heb.
 

zenn

Zware baard
@ArjanvdS

cocon-utoil-grid-lion-my-man-my-mane-man-8609872.png

:p
 
Banner image
Top