Het off-topic topic - Slow chat

Texman

Koning Baard
Ik zou dat vroeger waarschijnlijk ook reuze cool hebben gevonden.
Toch raad ik het niet aan om een kind zonder beschermende kleding zo op een motorfiets mee te nemen.b88005eedf6d647d30fc13469e3dc5be.jpg
[DOUBLEPOST=1535216484][/DOUBLEPOST]Fijn weekend allemaal !
693c33dc1ef7fa45fe4ee1a00156ee73.gif
 

zenn

Zware baard
Geen idee waar 'k dit moest plaatsen... Maar 'k zat toevallig te zappen en kwam langs RTVNH, waar het ging over Sanatorium Zonnestraal (oorspronkelijk bestemd voor diamantslijpers die tuberculose hadden opgelopen). Met in het bijzonder over 'Ome' Jan van Zutphen (1863 - 1958), vakbondsbestuurder van de diamantbewerkersbond & oprichter/voorzitter van het Sanatorium, waarbij zijn baard mij opviel. :)


resolve


1280px-Jan_van_Zutphen_%281953%29.jpg


:)>(Y)

Mocht je tevens afvragen waarom 'k niet zo actief ben op het forum de afgelopen paar weken; mijn opa (92) is na een kort ziektebed helaas plotseling overleden. :( Dus daar gaat ff alle tijd en energie heen. ;)
 
Laatst bewerkt:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Mijn deelneming voor wat je opa betreft :(



Verder hier toch ook even melden dat dit forum na iets minder dan 4 jaar de kaap van de 2000 leden heeft genomen (Y)

rPmjfN3.jpg


De naam ikfpss is niet echt tot de verbeelding sprekend maar je bent wel de 2000ste hier :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Hans ,
Ook jij nog gecondoleerd met het verlies van je moeder.:(
Mijn moeder is 5 jaar geleden overleden op een leeftijd van 89 jaar.
We missen haar nog steeds
Texman :)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Het is onderdeel van het leven maar je wilt ze niet missen hè :(
Met wat steun van gezin en vrienden komen we er wel doorheen, positiviteit wint het altijd van negativiteit (Y)
 

Texman

Koning Baard
We rijden er niet meer massaal in maar de VW kever en de VW bus zijn nog altijd een inspiratie bron voor hobbyist en kunstenaar.
VW kunst.jpg
Zo zien we hier de VW Ying/Yang, het sportieve VW windjack, de oldscool VW koelkast,
en voor tuinliefhebbers het VW tuinhuisje, de koukleumen worden bediend met de VW potkachel,
En tot slot een echte VW sfeer verlichter.:):):)
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top