Het grote frustratie topic

Hartenheer

Zware baard
Vandaag weer een grote frustratie gehad.
Zaterdag een bestelling geplaatst bij SuperFurry.
Afgelopen nacht kreeg ik een bericht van Post.nl dat een pakket ontvangen was.
Vanmorgen om 10:00u kreeg ik een e-mail dat het tussen 14:00 en 15:30u gebracht zou worden.
Dit maakt mij niet uit, ik heb de hele dag.

Mijn dochter kwam om 13:00u binnen om een kop thee drinken. 13:05u kreeg ik weer een e-mail.
Tot mijn grote verbazing stond daar in dat ze niemand aantroffen en het pakket bij een afhaal adres afgeleverd zou worden. Morgen kan ik het halen.

Geen briefje in de brievenbus, niets.
Ik woon in een appartementen complex waar allemaal 65+ personen wonen, 99% is thuis en niet kunnen afleveren :mad:
Ik kreeg te horen, uw bel doet het niet. Mijn dochter was 5 minuten eerder en hij werkt prima.

Volgens mij betaal je {in Nederland} vrij veel om het pakket thuis af te leveren. Maar als de bezorger geen zin heeft, dan melden ze gewoon dat je niet thuis ben.
Ten eerste was hij veel te vroeg met het afmelden van het pakket, ten tweede hij is hier niet geweest. Anders had er wel een briefje in de brievenbus gelegen

Wat een shit bende is het daar.

Dus dat wordt toch ophalen. Gloeiende Gloeiende Gloeiende Gloeiende :mad::mad::mad:
 

Texman

Koning Baard
Geweldig verhaal @markvroomen (het is eigenlijk te schandalig voor worden maar het komt helaas vaak voor)
Dit extra bordje bij de parkeerplaats invalide zou wel toepasselijk zijn :D.
images (20).jpg
[DOUBLEPOST=1580755284][/DOUBLEPOST]
Vandaag weer een grote frustratie gehad.
Zaterdag een bestelling geplaatst bij SuperFurry.
Afgelopen nacht kreeg ik een bericht van Post.nl dat een pakket ontvangen was.
Vanmorgen om 10:00u kreeg ik een e-mail dat het tussen 14:00 en 15:30u gebracht zou worden.
Dit maakt mij niet uit, ik heb de hele dag.

Mijn dochter kwam om 13:00u binnen om een kop thee drinken. 13:05u kreeg ik weer een e-mail.
Tot mijn grote verbazing stond daar in dat ze niemand aantroffen en het pakket bij een afhaal adres afgeleverd zou worden. Morgen kan ik het halen.

Geen briefje in de brievenbus, niets.
Ik woon in een appartementen complex waar allemaal 65+ personen wonen, 99% is thuis en niet kunnen afleveren :mad:
Ik kreeg te horen, uw bel doet het niet. Mijn dochter was 5 minuten eerder en hij werkt prima.

Volgens mij betaal je {in Nederland} vrij veel om het pakket thuis af te leveren. Maar als de bezorger geen zin heeft, dan melden ze gewoon dat je niet thuis ben.
Ten eerste was hij veel te vroeg met het afmelden van het pakket, ten tweede hij is hier niet geweest. Anders had er wel een briefje in de brievenbus gelegen

Wat een shit bende is het daar.

Dus dat wordt toch ophalen. Gloeiende Gloeiende Gloeiende Gloeiende :mad::mad::mad:
Heel bizar, wij nemen altijd pakjes aan voor verschillende buren en de bezorger(s) is daar heel erg blij mee want dat scheelt hem een hoop rompslomp.
 

TMG1961

Baardaap
het is zeiknat hier :( Sinds afgelopen zaterdag hebben we al ruim 35 mm regen gehad. Regent vandaag ook al weer de hele avond. Morgen wordt weer 8-10 mm verwacht. Gemiddeld valt er in februari hier ongeveer 50 mm, dat gaan we zonder problemen voor einde van de week halen. Gaat een extreem natte maand worden :(
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Even mijn ogen afdrogen @markvroomen . Zo, nu ik ben uitgelachen: wat zal die kerel de pest in hebben gehad! Goeie actie! (Y)

Hetzelfde had ik laatst ook @Hartenheer alleen was het een onderdeel van mijn wagen, dat ik die dag hoognodig had. Ik heb even minder vriendelijk met de klantenservice gebeld en enige Rotterdamse krachttermen gebruikt. Een kwartier later stond er een bedremmelde postbezorger met het pakket aan de deur, die door het kantoor telefonisch was terug gestuurd. ;)
 

Boof72

Volle Baard
Even mijn ogen afdrogen @markvroomen . Zo, nu ik ben uitgelachen: wat zal die kerel de pest in hebben gehad! Goeie actie! (Y)

Hetzelfde had ik laatst ook @Hartenheer alleen was het een onderdeel van mijn wagen, dat ik die dag hoognodig had. Ik heb even minder vriendelijk met de klantenservice gebeld en enige Rotterdamse krachttermen gebruikt. Een kwartier later stond er een bedremmelde postbezorger met het pakket aan de deur, die door het kantoor telefonisch was terug gestuurd. ;)

Deden ze dat maar bij alle bezorgers, dan is het denk ik snel over met zulke grappen.
 

Hartenheer

Zware baard
Even mijn ogen afdrogen @markvroomen . Zo, nu ik ben uitgelachen: wat zal die kerel de pest in hebben gehad! Goeie actie! (Y)

Hetzelfde had ik laatst ook @Hartenheer alleen was het een onderdeel van mijn wagen, dat ik die dag hoognodig had. Ik heb even minder vriendelijk met de klantenservice gebeld en enige Rotterdamse krachttermen gebruikt. Een kwartier later stond er een bedremmelde postbezorger met het pakket aan de deur, die door het kantoor telefonisch was terug gestuurd. ;)

Vandaar ze gestopt zijn met telefonisch contact. :rolleyes:
 

Hartenheer

Zware baard
Vandaag weer een grote frustratie gehad.
Zaterdag een bestelling geplaatst bij SuperFurry.
Afgelopen nacht kreeg ik een bericht van Post.nl dat een pakket ontvangen was.
Vanmorgen om 10:00u kreeg ik een e-mail dat het tussen 14:00 en 15:30u gebracht zou worden.
Dit maakt mij niet uit, ik heb de hele dag.

Mijn dochter kwam om 13:00u binnen om een kop thee drinken. 13:05u kreeg ik weer een e-mail.
Tot mijn grote verbazing stond daar in dat ze niemand aantroffen en het pakket bij een afhaal adres afgeleverd zou worden. Morgen kan ik het halen.

Geen briefje in de brievenbus, niets.
Ik woon in een appartementen complex waar allemaal 65+ personen wonen, 99% is thuis en niet kunnen afleveren :mad:
Ik kreeg te horen, uw bel doet het niet. Mijn dochter was 5 minuten eerder en hij werkt prima.

Volgens mij betaal je {in Nederland} vrij veel om het pakket thuis af te leveren. Maar als de bezorger geen zin heeft, dan melden ze gewoon dat je niet thuis ben.
Ten eerste was hij veel te vroeg met het afmelden van het pakket, ten tweede hij is hier niet geweest. Anders had er wel een briefje in de brievenbus gelegen

Wat een shit bende is het daar.

Dus dat wordt toch ophalen. Gloeiende Gloeiende Gloeiende Gloeiende :mad::mad::mad:

Vervolg:
Vandaag zou het pakket na 13:00uur op een dependance liggen, gelukkig is dit bij mij aan de overkant.
Net heen geweest, helaas meneer we hebben geen pakket voor u ontvangen :mad::mad::mad: , waarschijnlijk hebben ze het bij het andere dependance afgegeven.
Daar weer heen getuft op mijn boostertje.
Nee meneer we hebben geen pakje voor u, dat moet bij de ander liggen :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Een bericht verstuurd, en nu laten ze niets meer van zich horen. 15t.gif

Hoezo geïrriteerd
 

Laurent1965

Zware baard
Laatst verwachtte ik een pakketje, Nb, een straat verder hier in het dorp zit postagentschap Post NL
Was niet thuis, krijg ik een briefje in de bus dat mijn pakket in een postagentschap 10 km verderop is afgegeven..., totaal uit de slag.
Met post gebeld, sorry meneer, u kunt het pakket daar gaan afhalen of we kunnen het naar uw dorp sturen, is het daar over 3....! werkdagen...
Toch maar 10 km heen en 10 terug gereden.:mad::mad::mad:, de vrouw daar bij de post vond het ook al vreemd.
Iets met onoplettend en/of gemakkelijk, ongeïnteresseerd personeel?

Was totaly pissed off....!
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Nederlandse pakket bezorging is vaak een ramp. Heb regelmatig gehad dat ze aanbellen en als ik dan opsta zie ik ze al de trap aflopen richting auto om weer weg te rijden.
Veel ongemotiveerd personeel dat liever lui dan moe is. Niet allemaal, er zitten ook goede tussen. Helaas zijn de goede bezorgers moeilijk te vinden tussen de rotte appels.
 

redangel

Baard
Nederlandse pakket bezorging is vaak een ramp. Heb regelmatig gehad dat ze aanbellen en als ik dan opsta zie ik ze al de trap aflopen richting auto om weer weg te rijden.
Veel ongemotiveerd personeel dat liever lui dan moe is. Niet allemaal, er zitten ook goede tussen. Helaas zijn de goede bezorgers moeilijk te vinden tussen de rotte appels.
Hier ook, ik ren naar de deur om open te doen, duurt werkelijk 2 a 3 seconden tot ik open doe. Zoeffff weg zijn ze met de pakketten. En ik zie het overal in de buurt gebeuren. Ze bellen aan en gaan meteen weer weg, het lijkt wel belletje trek.
Durf bijna niets meer te bestellen :mad::mad::mad:
 

Zyfazix

Baard
Nooit last van. Ik heb altijd vriendelijke bezorgers die genoeg geduld hebben om mij van boven te laten komen. Als er een keer niemand thuis is kan ik het 300m verderop ophalen. Zelf zou ik niet verwachten dat 't aan de regio ligt want zo gezellig is Waddinxveen niet.
 

Texman

Koning Baard
Bij mij is het ook geen probleem. Ze zijn wel eens snel weg maar dan zijn ze bij de buren gaan bellen.
En omdat ze weten dat ze bij ons altijd de pakjes voor de buren kunnen afgeven blijven ze wel even wachten.
Zij blij, de buren blij :).
 

Hartenheer

Zware baard
Bij mij is het ook geen probleem. Ze zijn wel eens snel weg maar dan zijn ze bij de buren gaan bellen.
En omdat ze weten dat ze bij ons altijd de pakjes voor de buren kunnen afgeven blijven ze wel even wachten.
Zij blij, de buren blij :).
Ik woon in een appartementen complex waar voornamelijk 60+ woont, de meest zijn ruim boven de 70.
De grootste hap is gewoon thuis, en dan kunnen ze het niet leveren.

Precies zoals ik al eerder schreef. Ze ouden tussen 14:00 en 15:30 komen en om 13:05 krijg ik al een e-mail.
Die heeft gewoon geen zin gehad om het te brengen en heeft het afgemeld.
 

zenn

Zware baard
Voorheen had 'k een vorlijke dikke turkse bezorger die altijd ff een praatje maakte. Laatste jaar een chagarijnige marokkaan die druk is met telefoneren via zn headset. Het enige wat ik wel irritant vind is al heb je een dag & tijd afgesproken dat er vertraging kan zijn waar hun ook geen grip ophebben, en het zo een dag later word. Maar daar heb 'k buurvrouw 'Willie' voor, pakt meestal pakketjes voor me aan en als er iets met haar pc is ofzow dan help 'k haar uit de brand. ;)
 
Begrijp sowieso niet heel dat overdag bezorgen. Iedereen werkt hoe dom kan je als ervoerder zijn om.overdag te bezorgen. Gewoon savonds bezorgen.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Tip: Als je spullen bezorgd worden door PostNL krijg je meestal en track & trace bericht en kan je ook aangeven wanneer en of waar je het pakket afgeleverd wil hebben. Als je weet dat je overdag niet thuis bent is het het beste om het bij een afhaalpunt op te halen. Bij mij is dat b.v. AH of Bruna. Het is nog nooit mis gegaan. Ook kijk ik bij een bestelling altijd wie de vervoerder is want ze hebben allemaal hun eigen manier van werken waar je dan weer rekening mee kan houden.
 
Banner image
Top