Het grote frustratie topic

Hartenheer

Zware baard
Ik woon in een appartementen complex waar voornamelijk 60+ woont, de meest zijn ruim boven de 70.
De grootste hap is gewoon thuis, en dan kunnen ze het niet leveren.

Precies zoals ik al eerder schreef. Ze ouden tussen 14:00 en 15:30 komen en om 13:05 krijg ik al een e-mail.
Die heeft gewoon geen zin gehad om het te brengen en heeft het afgemeld.

Weer een vervolg maar dan positief.
Het pakje zweeft ergens in IJmuiden. Ik had Ivan een bericht gestuurd dat ik het niet {rond rijdend op mijn booster} ga zoeken op welke locatie het pakje ligt.
Je betaalt tenslotte genoeg om het thuis te laten brengen. En als post.nl nog niet eens weet waar het nu echt is, dan ben ik er klaar mee.

Gezien ik toch niet op mijn best ben, zet ik de verzorging van de baard op een laag pitje.
Hij heeft het geld gelijk geretourneerd

En als verrassing kreeg ik vandaag https://superfurry.nl/Furrydandy-Su...y-Furrydandy-Vegan-Beard-Cream-Wax-Limoncello opgestuurd.

Wat een enorme goede vent is het toch, het was niet eens zijn schuld.
Chapeau Ivan {SuperFurry}
 

redangel

Baard
Weer een vervolg maar dan positief.
Het pakje zweeft ergens in IJmuiden. Ik had Ivan een bericht gestuurd dat ik het niet {rond rijdend op mijn booster} ga zoeken op welke locatie het pakje ligt.
Je betaalt tenslotte genoeg om het thuis te laten brengen. En als post.nl nog niet eens weet waar het nu echt is, dan ben ik er klaar mee.

Gezien ik toch niet op mijn best ben, zet ik de verzorging van de baard op een laag pitje.
Hij heeft het geld gelijk geretourneerd

En als verrassing kreeg ik vandaag https://superfurry.nl/Furrydandy-Su...y-Furrydandy-Vegan-Beard-Cream-Wax-Limoncello opgestuurd.

Wat een enorme goede vent is het toch, het was niet eens zijn schuld.
Chapeau Ivan {SuperFurry}

Hier staat goede informatie over het bezorgen.
Ik wist dit niet....
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/andere-onderwerpen/pakket-zoek-geraakt
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Post.nl doet er deze week vier dagen over een pakket, dat ik verstuurd heb, op Schiermonnikoog af te leveren. Kosten €7,25.

Precies zeven dagen geleden bestel ik een horloge in China, dat nu na één week wordt afgeleverd en verzendkosten NUL !

Snapt iemand het nog of zijn ze hier in Nederland totaal krankjorum?
 

Jofa

Baard
het is zeiknat hier :( Sinds afgelopen zaterdag hebben we al ruim 35 mm regen gehad. Regent vandaag ook al weer de hele avond. Morgen wordt weer 8-10 mm verwacht. Gemiddeld valt er in februari hier ongeveer 50 mm, dat gaan we zonder problemen voor einde van de week halen. Gaat een extreem natte maand worden :(

Ik hoop ook in de slaapkamer.... :D
[DOUBLEPOST=1581104627][/DOUBLEPOST]
Laatst verwachtte ik een pakketje, Nb, een straat verder hier in het dorp zit postagentschap Post NL
Was niet thuis, krijg ik een briefje in de bus dat mijn pakket in een postagentschap 10 km verderop is afgegeven..., totaal uit de slag.
Met post gebeld, sorry meneer, u kunt het pakket daar gaan afhalen of we kunnen het naar uw dorp sturen, is het daar over 3....! werkdagen...
Toch maar 10 km heen en 10 terug gereden.:mad::mad::mad:, de vrouw daar bij de post vond het ook al vreemd.
Iets met onoplettend en/of gemakkelijk, ongeïnteresseerd personeel?

Was totaly pissed off....!

Dat laatste denk ik. Ik denk dat het overgrote deel van de bezorgers het geen zier interesseert of jij je pakket krijgt of niet, en hoe dat dan uiteindelijk bij je terecht komt. Zeker ook als je ziet hoe er doorgaans word gereden door die gasten, kun je niet vaststellen dat het relaxt werk is. Er zal dus voor hen een reden zijn waarom ze liever zo min mogelijk moeite doen om het pakket te leveren, want het leverd gedoe op om mee terug te nemen. Toch heeft het voor de bezorgers zin. Anders zouden ze het wel afgeven aan de buren ofzo. Bedrijven zoals post nl, abn amro, jumbo enzovoort zijn veelste groot geworden om nog enigzins menselijk te kunnen zijn.
[DOUBLEPOST=1581104768][/DOUBLEPOST]
Post.nl doet er deze week vier dagen over een pakket, dat ik verstuurd heb, op Schiermonnikoog af te leveren. Kosten €7,25.

Precies zeven dagen geleden bestel ik een horloge in China, dat nu na één week wordt afgeleverd en verzendkosten NUL !

Snapt iemand het nog of zijn ze hier in Nederland totaal krankjorum?


Om van gaal te citeren : zijn zij nu zo slim of zijn wij nu zo dom?
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Van Gaal heeft gelijk @Jofa !

Het wordt nog erger: ik ontving vanavond een net bericht van het Chinese postbedrijf met de vraag of de zending naar tevredenheid was verlopen en of het pakket onbeschadigd was aangekomen en een bedankje voor het vertrouwen in hen en de mededeling, dat ze de service blijven optimaliseren.

Ik kan me niet herinneren, dat de PTT/Post.nl dit ooit verwezenlijkt heeft en politici kunnen nu wel waarschuwen, dat China de wereldeconomie aan het overheersen is, maar laten we zelf vooral geen betere diensten verlenen.

Oh ja, toch eentje!
Je mag binnenkort gaan betalen om je verplichte jaaraangifte voor de belastingdienst te kunnen doen.
Als dat geen goede service is, dan weet ik het niet meer!
 

zenn

Zware baard
De chinese staat betaald voor die post trouwerns. Hoe meer is verstuurd = hoe meer omzet voor China. Post.nl geeft geen fuck om jouw pakketje, ze krijgen namelijk per pakketje betaald; dus het draait eerder om volumes verwerken en niet de dienstverlening erachter. Dan vind 'k daarentegen DHL prettiger om van te ontvangen, altijd op tijd en vriendelijk.

Pffff, betalen om aangifte te doen? Dan geen aangifte!
 

Laurent1965

Zware baard
Gisteren nog bijna van de sokken gereden door zo'n bekende witte bus met bordje post NL achter de voorruit..., komt als een idioot slingerend volgas uit een smalle straat, gasten kijken nergens naar, behalve naar zichzelf en hun telefoon..... :mad::mad:!
[DOUBLEPOST=1581151202][/DOUBLEPOST]Iets anders.., sinds een week of twee heeft een van mijn katten het in zijn hoofd gekregen om bovenop mij te gaan liggen zo gauw ik wat onderuit op de bank zak...., gaat dan met zijn kopje langs mijn baard schuren....
Hoef maar op de bank te gaan zitten en hij staat al gereed om aan te vallen...
 

zenn

Zware baard
@Laurent1965 Kattenkruid olie?

17180142312_d9f74fae61_z.jpg
 

Texman

Koning Baard
Van Gaal heeft gelijk @Jofa !

Het wordt nog erger: ik ontving vanavond een net bericht van het Chinese postbedrijf met de vraag of de zending naar tevredenheid was verlopen en of het pakket onbeschadigd was aangekomen en een bedankje voor het vertrouwen in hen en de mededeling, dat ze de service blijven optimaliseren.

Ik kan me niet herinneren, dat de PTT/Post.nl dit ooit verwezenlijkt heeft en politici kunnen nu wel waarschuwen, dat China de wereldeconomie aan het overheersen is, maar laten we zelf vooral geen betere diensten verlenen.

Oh ja, toch eentje!
Je mag binnenkort gaan betalen om je verplichte jaaraangifte voor de belastingdienst te kunnen doen.
Als dat geen goede service is, dan weet ik het niet meer!
Leuker kunnen we het niet maken :eek::mad::eek::mad::eek::mad: Bah !!!
[DOUBLEPOST=1581156310][/DOUBLEPOST]
Gisteren nog bijna van de sokken gereden door zo'n bekende witte bus met bordje post NL achter de voorruit..., komt als een idioot slingerend volgas uit een smalle straat, gasten kijken nergens naar, behalve naar zichzelf en hun telefoon..... :mad::mad:!
[DOUBLEPOST=1581151202][/DOUBLEPOST]Iets anders.., sinds een week of twee heeft een van mijn katten het in zijn hoofd gekregen om bovenop mij te gaan liggen zo gauw ik wat onderuit op de bank zak...., gaat dan met zijn kopje langs mijn baard schuren....
Hoef maar op de bank te gaan zitten en hij staat al gereed om aan te vallen...
Sommige katten weten een baard op de juiste waarde te schatten.(Y)
Op YouTube heb ik filmpjes gezien waarbij katten dit ook doen.:)
 

TMG1961

Baardaap
Gisteren nog bijna van de sokken gereden door zo'n bekende witte bus met bordje post NL achter de voorruit..., komt als een idioot slingerend volgas uit een smalle straat, gasten kijken nergens naar, behalve naar zichzelf en hun telefoon..... :mad::mad:!
[DOUBLEPOST=1581151202][/DOUBLEPOST]Iets anders.., sinds een week of twee heeft een van mijn katten het in zijn hoofd gekregen om bovenop mij te gaan liggen zo gauw ik wat onderuit op de bank zak...., gaat dan met zijn kopje langs mijn baard schuren....
Hoef maar op de bank te gaan zitten en hij staat al gereed om aan te vallen...

Dat doen mijn katten al sinds ik ze heb. Zodra ik op de bank ga zitten of liggen dan is het plof en ligt er 8 kg kater bovenop me. Ben al lang blij dat de hond het niet doet, ze weegt nl ietsje meer met haar 29,5 kg
 

Laurent1965

Zware baard
Het begon met kater Carcassonne heel voorzichtig met een pootje, steeds stukje verder, toen tegen mijn baard aan.
Nu komt hij in draf op me af en gooit zich letterlijk bovenop mij, moet Carcassonne vaak naar beneden drukken om tv te kunnen kijken..., niet weg te branden..., tript duidelijk op mijn baard, net of hij testosteron wil jatten :D:D:D, (kan hij wel gebruiken met z'n piepstemmetje), heerlijk die eigenwijze katten!
Kater Médoc is totaal anders, ligt arrogant op zijn kussen, jaagt poes Toulouse constant de bank af.

Maar wacht, dit is het FRUSTRATIE TOPIC, off topic dus want eigenlijk vind ik het ook wel heel leuk...:)
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Bij een van mijn buren is gisterenmorgen ook de lichtkoepel van het dak gewaaid en kwam op onze oprit en die andere van de andere buren terecht.
Het was een behoorlijke klap :eek:. Gelukkig geen gewonden en/of schade behalve de koepel want daar was weinig meer van over.
Wel even de buurman geholpen want met de regen opkomst wilde hij het gat wel graag afgedicht hebben.
 
Banner image
Top