Het grote frustratie topic

Dat is nu eenmaal met techniek op het moment dat je het koopt is het al verouderd
Ik had als 1 Vd weinige Android 10 erop staan en ook bij mij werkte de app niet meer. Na veel reacties te hebben gegeven via de Playstore en de aanpassingen was de app na 2 dagen gangbaar en werkte top. Positieve ervan was dat de ontwikkelaar Vd Rabo app ontzettend snel reageerde.
Dus ook met nieuwe software kan het soms mis gaan.
Telefoon heeft nu eenmaal een ciclus van max 5 jr en misschien tegenwoordig 3 jaar
Ik koop elk jaar een nieuw toestel

Gr Mark

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Op 11 november vorig jaar uitte ik mijn frustratie over de naar mijn mening belachelijke 19e eeuwse mode-gril van het handen schudden.

Vandaag adviseert het Ministerie der Gezondheid van het Volk om ivm het Corona-virus en de besmetting ermee het handen geven achterwege te laten.

(nee, echt niet, ik zit zeker niet smakelijk te lachen! :))
 

Jofa

Baard
Ongeduld van mensen als je met trekker oplegger in een smal straatje een levering hebt, en daardoor de boel blokkeert. Ik begrijp best dat het vervelend is, maar mensen, je snapt toch wel dat ik het ding niet kan opvouwen?! Draai om en rij een blokje om als 10 minuten wachten je te lang duurt. Maar ga alsjeblieft niet toeteren of druk lopen gebaren dat ik in de pad sta. Die conclusie had ik ook al getrokken.

Zo. Dat lucht op.
 

Olav1975

Volle Baard
Ik zie dat ook vaak gebeuren als er een vrachtauto moet lossen bij mijn winkel. Dat gebeurt gemiddeld 3x per dag en de weg waar ik zit is nogal druk. Niemand gunt de chauffeur een minuutje de tijd om de losplaats in te draaien. Dan is hij uit de weg en kan iedereen weer gewoon doorrijden. Doorrijden tot de vrachtauto, in de weg gaan staan, er achter langs schieten etc.
 

Jofa

Baard
Ik zie dat ook vaak gebeuren als er een vrachtauto moet lossen bij mijn winkel. Dat gebeurt gemiddeld 3x per dag en de weg waar ik zit is nogal druk. Niemand gunt de chauffeur een minuutje de tijd om de losplaats in te draaien. Dan is hij uit de weg en kan iedereen weer gewoon doorrijden. Doorrijden tot de vrachtauto, in de weg gaan staan, er achter langs schieten etc.


Precies. Ik vraag me echt of mensen het niet zien, of het gewoonweg niet willen zien.
 

zenn

Zware baard
Gisteren hier in de buurt; Coolblue aan het lossen, komt er een opgevoerde Volkswagen als een malle de straat door.
Gaat ie lopen toeteren als een gek, omdat ie er niet langs kan. Draait ie z'n auto om, komt er net een Appie busje aan rijden...

Heerlijk om te zien. :D:p
 

istawa

Zware baard
Even uitstappen, alles goed op slot doen . Nog ff controleren of de boel goed op slot zit.. en dan zeer vriendelijk en beleefd gaan vragen of je iets voor hem kan doen. Want het moet wel héél belangrijk zijn dat ik uit mijn truck moet komen om hem te helpen.

IT ain't over till the fat lady sings.
 

Robin83

Baard
Ben bang dat je bij andere banken hetzelfde gaat meemaken.
En dan nog welke bank is betrouwbaar, ik heb ze nog niet gevonden.

Op de staats televisie zal je het niet horen, maar er wordt druk gespeculeerd dat de ABN/AMRO op omvallen staat.
Dan zullen er wel meer banken gaan omrollen :(, wacht het af en ben reuze benieuwd om dit gerucht enige waarheid bevat.
Deutsche Bank is ook blijkbaar bijna klaar en als we die moeten redden met ons euro potje

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
De enige betrouwbare bank is de "Vensterbank".:D:D:D
[DOUBLEPOST=1580554408][/DOUBLEPOST]
Even uitstappen, alles goed op slot doen . Nog ff controleren of de boel goed op slot zit.. en dan zeer vriendelijk en beleefd gaan vragen of je iets voor hem kan doen. Want het moet wel héél belangrijk zijn dat ik uit mijn truck moet komen om hem te helpen.

IT ain't over till the fat lady sings.
Ooit had ik een collega, een boom van een kerel en ex-militair. Hij kwam iedere dag op zijn fiets naar kantoor.
Op een dag reed hij op een smal stuk straat waar hij niet kon uitwijken omdat het aan twee kanten vol geparkeerd stond.
Opeens hing er een auto (golfje met petje) aan zijn achterwiel luid te toeterend omdat hij er langs wilde. De man werd op een gegeven moment echt vervelend waarop mijn collega zijn fiets midden op de rijweg zette. Het mannetje kwam vloekend zijn auto uit waarop mijn collega heel rustig zij "wat wil je nou eigenlijk klein mannetje".
Mijn collega was zeker twee kopen groter en daar schrok het mannetje zo van dat hij zich terug spoedde naar zijn auto alles op slot deed en rustig achter mijn collega aanreed tot er zich een passeer mogelijkheid voordeed. Een duidelijk gevalletje van verkeers-hufterigheid :mad:
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hahaha, herkenbaar. Vorig jaar ging ik inparkeren en begon een kerel in een grote zwarte BMW staan toeteren. Dat was niet echt nodig, want binnen 3 seconden stond ik op de gekozen plaats. De man van Indonesische afkomst parkeerde eveneens zijn wagen, stapte uit en liep zwaar vloekend en scheldend naar mijn wagen. Ik stapte ook maar uit, want ik moest toch boodschappen gaan inkopen. Toen we tegenover elkaar stonden bleek het mannetje een lichaamslengte van ongeveer 1,55 meter te bezitten, terwijl ik toch 32 cm. meer meet.
'Denk je dat dit verstandig is?', vroeg ik hem, terwijl ik grijnzend over hem heen boog. Verbaasd keek hij omhoog, draaide zich om en verdween naar zijn wagen.
Opgelost! :)
 

Hartenheer

Zware baard
Deze verhalen doen me denken uit mijn jeugd.

Mijn vader bezat o/a een Opel Commandor waar hij zeer zuinig op was.
We reden in de stad en een mini sneed hem ongelofelijk onbeschoft af. Mijn vader had in het leger gediend {als scherpschutter} en nogal een kort lontje.

Hij hing gelijk volop zijn claxon en gebaarde woest.
De mini had zowaar de moed om had voor onze auto te stoppen. Woest ging mijn vader op de mini af.
De chauffeur stapte uit, en deze man groeide, en groeide en groeide. Er stapte een enorme grote gespierde keren uit, die een nek had van een gemiddelde middel :D

Mijn vader stapte op hem af en zei, u heeft toch geen verwondingen hè,Schaam.gif
En droop sloop langzaam weer terug naar zijn auto

Proest.gif
 
Hoi

Omdat ik invalide ben is het parkeren zeker met uitstappen altijd een crime dus u raad het al heb ik zo'n mooi kaart waarmee ik (wel) op een invalide plaats mag en kan parkeren en zodoende andere auto's niet beschadig met mijn openslaande deuren.
Nu was het stervend druk en zoals zo vaak stopt er een BMW op een invalide parkeerplaats stapt een Sjonnie vrolijk uit en loopt weg. Ik vroeg of hij een kaart had lachte me uit en kreeg een middelvinger.
Nu zit ik wel in een rolstoel maar vind een middelvinger altijd nog steeds uitdagend en daar hou ik van want dan kan ik mijn opgebouwde frustratie tegen dit soort mannetjes tot uiting laten komen.
Ik parkeerde mijn auto strak tegen zijn bumper aan. Overdwars wel te verstaan met hulp van omstanders.
Een andere auto welke er al stond zette de auto extra dicht tegen zijn portier aan.
Omdat aan de andere kant de wagentjes stonden kon meneer er natuurlijk niet in.
We zijn boodschappen gaan doen, ondertussen mijn zoontje aantal x gekeken en meneer was een stennis aan het maken wat ons blijer maakte zodat we nog nutteloos wat extra winkels bezochten, koffie gingen drinken.
Na 3 uur kwamen we terug meneer was inmiddels gevlogen zonder zijn auto.
De politie welke meneer zelf had gebeld had een bon geschreven voor deze meneer 370 euro wegens onrechtmatig gebruik en bij ons op het raam een papiertje met een lachend gezichtje.

Wijze les, zo nutteloos en onzin zijn de plaatsen niet voor mensen die het echt nodig hebben.

Gr Mark

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 
Banner image
Top