groeiproces baard Patrick van 2-5-15 tot 2-5-16

maximum

Zware baard
Ik vind het echt bijzonder knap hoe goed jij zelf je baard weet te modelleren!
Lijkt op het werk van een zeer kundige barbier.

Echt mijn complimenten!

Haha..Ik doe dagelijks mijn baardriedeltje met dit als resultaat;)
Maar jou baard roept ook wel inspiratie op bij mij Ronald:);)

Lichtjes jaloers hier ;)

Dat is niet nodig Cowboy:)
Ik vind jou baard ook een Magistraal:)
Beard up:)>
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Haha..Ik doe dagelijks mijn baardriedeltje met dit als resultaat;)
Maar jou baard roept ook wel inspiratie op bij mij...
Haha, dank. Maar zonder Barbier ben ik hopeloos verloren. Mijn snor lukt nog wel, maar daar houdt het bij op.
 
Laatst bewerkt:

Zwollenaar

Zware baard
Maar zonder Barbier ben ik hopeloos verloren

Ook ik heb er wel eens over gedacht om mijn baard door een barbier te laten fatsoeneren. Maar als ik zie welke prijzen er gevraagd worden..
Omdat er in mijn woonplaats géén barbier zit met kennis van baardonderhoud wordt mij dit al gauw te prijzig. Samen met een treinreis en
een kopje koffie onderweg ben je al snel zo'n €60,= kwijt en dat is mij toch te gortig.
 

maximum

Zware baard
Ook ik heb er wel eens over gedacht om mijn baard door een barbier te laten fatsoeneren. Maar als ik zie welke prijzen er gevraagd worden..
Omdat er in mijn woonplaats géén barbier zit met kennis van baardonderhoud wordt mij dit al gauw te prijzig. Samen met een treinreis en
een kopje koffie onderweg ben je al snel zo'n €60,= kwijt en dat is mij toch te gortig.

Ik denk dat de meeste mensen dat zelf ook prima kunnen Zwollenaar:)Daar val jij ook onder;)Als je genoeg experimenteerd en de plussen onthoud,dan kom je met de juiste producten voor jou baard al een heel eind:)Het gaat jou prima af zo te zien(Y)Het barbier bezoek is meer voor de feeling denk ik persoonlijk:)Ik denk dat je met genoeg gesnuffel op dit forum en de tips en tricks van de baardbroeders je ver komt:DBeard up:)>
 
Banner image
Top