groeiproces baard Patrick van 2-5-15 tot 2-5-16

maximum

Zware baard
Bam! Je bent een topper! :)>(Y)

Dat valt ook wel weer mee Arjay;)Maar id best gaaf om met iets wat er 8 maanden geleden niet was in die rubriek te staan:DIk had ze gemaild en gevragen waarom de weekelijks rubriek niet meer te lezen was..Ze vertelde me dat de baardjes op waren;)Ik zei nou bij deze:pOverigens hoopte ze weer op meer baardbroeders om te intervieuwen:)Beard up:)>
 

maximum

Zware baard
Maximum, als ik jouw baard zie dan heb ik de neiging om scheergerei aan te schaffen en na 35 jaar mijn baard af te scheren:(

Ik zou hem lekker laten staan Zwollenaar:)Jou mooie grijze baard misstaat ook niet in dat item;):DStuur als je leuk vind een mailtje naar ze en jou baard staat er ook op(Y)..Iemand die al 35 jaar een baard draagt hoort daar eigenlijk ook tussen:eek:Beard up:)>
 

Almer

Baard
Volgens mij zie ik nogal wat baardbroeders op die site terug inclusief een onbebaarde @Arjay ????? Ik schrikken enzo

Opzich wel grappige site, toch mezelf betrapt dat ik het wel interessant vind...en @Ronald . Bazenfoto :)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Dat vereist een rectificatie!!!
Ik was één van de eersten en ben gevraagd meerdere foto's toe te sturen van het groeiproces. En uitgerekend de foto met stoppelbaard werd geplaatst... :confused: Ik ook schrikken enzo..

Neem dan contact met ze op voor een vervolg! Een soort van: "hoe is het nu met..."
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Er is een jaar geleden al contact geweest over een nieuw item dat ze wilden doen genaamd 'de baard van toen en nu'.. Maar dat hebben ze momenteel op een laag pitje staan.
 

Steef

Baard
Ze hebben duidelijk baarden te weinig. Misschien moeten ze eens contacten met ons forum, baarden zat!
 
Banner image
Top