Freddeh's baard

Freddeh

Baard
Wat ik overigens wel snel heb is dat ik op snorharen zit te bijten tijdens mijn ontbijt, lunch of avondeten. Daarom hou ik hem nu nog vrij kort, terwijl ik hem voor het mooie eigenlijk wat voller en groter wil nog. Hoe doen jullie dat met eten?

Ontbijt is overigens meestal griekse yoghurt, soms nog wel vrij rommelig haha ;)
 

GlennBG

Volle Baard
Welke tip bij mij werkt met bv. Yoghurt/vla/pudding is mond wijd open, volle lepel erin en dan in de mond lege lepel omdraaien en er dan uit.
Bij broodjes etc. helpt het mij om met de ene hand snor opzij/naar boven te houden en dan met andere hand broodje etc. naar de mond en happen..
Verder zijn rietjes en veel servetten er om de schade te beperken..
Zie Youtube voor deze tips van volgens mij Beardbrand. :)>
 

TMG1961

Baardaap
Je kunt snorrenwax gebruiken maar je kunt ook manier van eten aanpassen. Mond veel verder opendoen dan zonder snor, kleinere hapjes nemen. En altijd stukje keukenpapier of servetje bij de hand houden. Of gewoon na eten even alles schoonvegen met washandje.
 

Kale666man

Baardaap
Snorrewax en anders wachten tot hij langer groeit,maar dat duurt wel even.
Ik hou het ook wat korter hoor.
Eet makkelijker en anders moet je echt er wat in gaan smeren maar daar weten er een hoop mensen meer van en de tips hierboven zijn natuurlijk zeker goed.
 

Kale666man

Baardaap
Nee hoor theo,dat gaat prima,als ik dat nou niet goed doe had ze wel weggelopen denk ik.
Maar misschien wel een tip voor anderen.
Bijvoorbeeld voor vrouwen hoe te zoenen met een man met een baard
 

Freddeh

Baard
Bedankt jongens! Dat van dat zoenen hoeft voor mij niet zo nodig. Mijn vrouw weet wel hoe dat werkt en ik heb er niet zoveel aan ;)
Geeft me weer wat moed om de snor verder te laten groeien (Y)
 

TMG1961

Baardaap
Ik eet alles wat ik ook zonder langere baard al at. Uit eten doe ik nooit, ik eet ook nooit bij andere mensen dus dat is geen probleem. Sondevoeding, misschien als ik 125 ben
 

DNA76

Baard
Topic eens doorgelezen en ik moet eerlijk zeggen dat je volgens mij iets teveel met de trimmer erin gaat! Afblijven zou ik zeggen! Iedere baard heeft fasen waar die er onhandelbaar uitziet(is). Duurt meestal niet zo heel erg lang, weekje of twee en dan ziet die er plots weer stukken beter uit. Dus als grootste tip zou ik zeggen, blijf er met je handen af! Laat hem iets langer groeien dan je persoonlijke doelstelling en ga dan eens bij een barbier! Ben er bijna van overtuigd dat je heel blij zal buitenkomen! Succes met de verdere baardreis!
 

Freddeh

Baard
Bedankt @Cowboy !

Ben het met je eens hoor @DNA76 . Ik heb er het afgelopen jaar wat fouten in gemaakt waardoor ik nu niet ben gekomen op het punt waar ik zijn wil met mijn baard. Sinds ik dit jaar doelen heb gesteld weet ik wat ik wil dus gaat de trimmer er alleen nog in als ik het heel heel heeeel zeker weet
 

Bijlagen

  • 99223385-10B7-4FD8-82E5-D081089CCDC4.jpeg
    99223385-10B7-4FD8-82E5-D081089CCDC4.jpeg
    277,2 KB · Weergaven: 61
Banner image
Top