Eerste baard

Macx

Baardaap
Al een tijdje niks gehoord van je, alles goed,en hoe is het met de baard?
[DOUBLEPOST=1668136070][/DOUBLEPOST]Al een tijdje niks gehoord van je, alles goed,en hoe is het met de baard?
 
Al een tijdje niks gehoord van je, alles goed,en hoe is het met de baard?
[DOUBLEPOST=1668136070][/DOUBLEPOST]Al een tijdje niks gehoord van je, alles goed,en hoe is het met de baard?

Hee @Macx super leuk dat je even aan me denkt. De baard staat er nog steeds hoor, alleen ben ik hier effe wat minder ivm drukte op het werk. Het laatste kwartaal is voor ons meestal wat hectisch omdat er nog veel werk voor 1 januari afgerond moet zijn.

De baard zit nu op 4,5 maand en nog niet een haar ingekort. Alleen de snor een beetje want er gaat toch wel heel veel snor naar binnen groeien.. Moet wel zeggen met het buitenwerks en de jas aan zit ie af en toe wel wat in de weg..

Ik zal spoedig een foto posten hier.,
 

Macx

Baardaap
Hee @Macx super leuk dat je even aan me denkt. De baard staat er nog steeds hoor, alleen ben ik hier effe wat minder ivm drukte op het werk. Het laatste kwartaal is voor ons meestal wat hectisch omdat er nog veel werk voor 1 januari afgerond moet zijn.

De baard zit nu op 4,5 maand en nog niet een haar ingekort. Alleen de snor een beetje want er gaat toch wel heel veel snor naar binnen groeien.. Moet wel zeggen met het buitenwerks en de jas aan zit ie af en toe wel wat in de weg..

Ik zal spoedig een foto posten hier.,

Leuk weer eens wat van je te horen, fijn dat het allemaal goed gaat man. Je moet er geen last van krijgen want dan maak je je baard gewoon wat korter, het moet niet in de weg gaan zitten, ik heb dat ook wel een beetje, vooral die kragen maken dat de baard dan niet netjes in model blijft zitten. Ik draag daarom mijn kraag van het overhemd meestal over het colbert heen, zodat de kraag zo plat mogelijk ligt. Ik ga 8 december naar de barbier, ik heb dan een jaar niet aan de lengte geknipt.

Ik kijk uit naar de nieuwe foto's over een paar weken, voor nu een fijn weekend gewenst en doe je vrouw maar de groeten van Sinterklaas en tot horens. Groeten Macx
 
Banner image
Top