Eerste baard

Macx

Baardaap
Ja nu krijg ik het wel mee @Macx .. Ik ben niet altijd even handig met computers, ligt mijn intresse ook totaal niet moet ik eerlijk bekennen.
Maar das wel een goede tip om een klein beetje conditioner er in te laten zitten.. Dat ga ik eens even een keertje proberen..

Ik hou wel van computers, ik werk sinds 1993 met computers, ik heb ook internet sinds 1993, ik heb tot 1999 per minuut betaald, toen kreeg ik rekeningen van
800 gulden en meer per kwartaal of per twee maanden, ik weet al niet meer, maar soms liep het wel erg uit de hand.

Ja, ik heb die tip over de conditioner gezien op YT, en het werk inderdaad heel goed.
 

Macx

Baardaap
Ziet er echt goed uit. Je zult ook veel reacties krijgen. Ik snap dat je er blij mee bent.

Fantastisch man! Mooie baard en dikke snor en hele mooie kleur, wat zie je er goed uit met de baard, veel beter dan zonder baard.
Je verzorgt de baard goed, geen uitstekende haren, maar goed geborsteld en in model gebracht. De kin gaat ook heel mooi worden, stel je voor hoe het er uit ziet over een paar maanden, kan alleen nog maar mooier worden.(Y)(Y)(Y)
 
Ziet er echt goed uit. Je zult ook veel reacties krijgen. Ik snap dat je er blij mee bent.

klopt, maar er zijn ook mensen die er aan moeten wennen en even verbaasd zijn..
[DOUBLEPOST=1664733291][/DOUBLEPOST]
Fantastisch man! Mooie baard en dikke snor en hele mooie kleur, wat zie je er goed uit met de baard, veel beter dan zonder baard.
Je verzorgt de baard goed, geen uitstekende haren, maar goed geborsteld en in model gebracht. De kin gaat ook heel mooi worden, stel je voor hoe het er uit ziet over een paar maanden, kan alleen nog maar mooier worden.(Y)(Y)(Y)

ja er wordt zeker aandacht aan besteed.. een goede verzorging scheelt een hoop werk om het in model te houden.. heb nog niet een haar bij geknipt..
[DOUBLEPOST=1664733340][/DOUBLEPOST]
Mooie baard hoor :)> Geweldig wat een verschil een baard kan maken!!

absoluut, ben er zelf eigenlijk ook wel verbaasd over… We zetten nog mooi even door..
 

Texman

Koning Baard
Zooo gaaf man! Mooie baard na 3 maanden! :)
Bekijk bijlage 23062

Gisteren was het 3 maand onderweg met de baardreis.. Je wordt toch een ander persoon nu ik deze foto zo zie..

Bekijk bijlage 23063

En dan is dit het resultaat na 3 maand, ik zeg we zetten lekker door..
Hij @Cnossemans ,
Ik ben een beetje laat met mijn reactie.
Wat een leuke foto's hieraan kan je zien wat ik vaak zeg, een baard maakt een ander persoon van je.:)>(Y):)>(Y)
Jouw baard is niet alleen heel mooi maar staat je ook supergoed.;)
En het wordt nog beter want je weet je baard goed te verzorgen.
En natuurlijk moeten mensen uit je omgeving er aan wennen maar dat geldt voor iedere verandering die je aan je uiterlijk aanbrengt.
Ik heb heel vaak de vraag gehad waarom ik mijn baard laat staan, toen ik nog jong was zij ik dat ik het gewoon leuk vond.
Het gekke is dat mensen dat tegenwoordig zelden aan mij vragen. Mijn antwoord is steevast "omdat ik een man met een baard ben".
Het is zeker niet onvriendelijk bedoel maar het geeft wel aan hoe belangrijk mijn baard voor mij is geworden.
Ik hoop dat jij dat ook zo gaat voelen.
Groet Texman :)>
 
Hij @Cnossemans ,
Ik ben een beetje laat met mijn reactie.
Wat een leuke foto's hieraan kan je zien wat ik vaak zeg, een baard maakt een ander persoon van je.:)>(Y):)>(Y)
Jouw baard is niet alleen heel mooi maar staat je ook supergoed.;)
En het wordt nog beter want je weet je baard goed te verzorgen.
En natuurlijk moeten mensen uit je omgeving er aan wennen maar dat geldt voor iedere verandering die je aan je uiterlijk aanbrengt.
Ik heb heel vaak de vraag gehad waarom ik mijn baard laat staan, toen ik nog jong was zij ik dat ik het gewoon leuk vond.
Het gekke is dat mensen dat tegenwoordig zelden aan mij vragen. Mijn antwoord is steevast "omdat ik een man met een baard ben".
Het is zeker niet onvriendelijk bedoel maar het geeft wel aan hoe belangrijk mijn baard voor mij is geworden.
Ik hoop dat jij dat ook zo gaat voelen.
Groet Texman :)>

Ik ben er tot nu toe erg tevreden mee.. Ik probeer hem zeker goed te verzorgen en probeer zo lang mogelijk het inkorten te voorkomen. Maar het moet wel leuk en netjes blijven. Das voor mij wel belangrijk en dat gaat tot nu toe goed met mijn gevoel.
 
Banner image
Top