Deze keer voor echt

StevenDV

Stoppelbaard
Zal mij opnieuw eens voorstellen.
Een aantal jaar geleden ook al eens aan een baard begonnen, maar na 3 weken gezaag van mijn vrouw toch maar terug geschoren.

Nu woon ik terug alleen en heb ik besloten nog eens een poging te wagen en te zien waar ik uitkom met een baard.

Dit is het resultaat na 2 weken:
 
Laatst bewerkt:

Laurent1965

Zware baard
Welkom op dit leuke, gezellige forum.
Ziet er al goed uit voor twee weken. (Y)
Lekker laten groeien, over een tijdje wil je hem niet meer kwijt!
Veel succes en plezier met de baardreis!!
Groet, Laurent
 

StevenDV

Stoppelbaard
Bedankt voor de verwelkomingen,

Ik heb het topic van mijn vorige bezoek ook teruggevonden, hier een linkje: https://baardforum.nl/threads/hopelijk-blijft-het-duren.993/ het is blijkbaar al bijna 4 jaar en 40kg geleden :D

Die volle baard daar hoop ik echt op!
De bedoeling was van in mijn groot verlof in Augustus te starten, maar de huidige situatie laat mij toe om het nu al te doe, ik vermoed dat dit voor veel mannen zo is trouwens.
 

Texman

Koning Baard
Ha @StevenDV ,
Welkom terug. Over je baard kan ik kort zijn. De resultaten van 2 weken groei zijn heel goed dus je krijgt een mooie baard.
Hou ons op de hoogte want dat vinden we leuk.
Succes Texman :)>
 

StevenDV

Stoppelbaard
Bedankt voor alle leuke verwelkomingen,1C22AD79-EF25-4453-AD35-37FBBED23D40.jpeg Hierbij het vervolg, nu na 4 weken.
Op zich ben ik wel al tevreden ik had niet gedacht dat het er al zo zou uitzien na slechts 4 weken. Ik heb van de week wel even de neklijn proper gemaakt het was echt geen zicht anders en ben nu al een paar dagen aan het denken of ik er even de langste en slordigste piekjes zou afhalen met de tondeuse om het er wat netter laten uit te zien.
 
Banner image
Top